Best Kept Secret 2024

thijmm

Playlistbediener
11 feb 2020
22
22
Dua Lipa naar de zaterdag van Rock Werchter, zou ze in dat weekend ook langs komen in Beuningen? Of zou zij te duur zijn?
 

huug

Campingartiest
5 aug 2023
69
100
Blijft bizar hoe vaak het nummer gedraaid is op Spotify. Maar mismatch met bks. Gok eerder richting pinkpop die Tom Odell
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Dat staat in het nieuwsbericht inderdaad ook :) Maar ze kunnen er best een festival in NL aan vastplakken, toch?
Dat had ik niet gelezen, zoals je waarschijnlijk al vermoedde. :cool:

Kan best, maar heb nou niet het idee dat de leden van Air echt leven voor live-optredens, dus misschien laten ze het hierbij.

Als, dan zou in Nederland BKS het meest geschikt zijn. Vorige keer stonden ze voor de headliner op de ONE, maar denk dat je dit toch beter in de TWO kan zetten. In de 3voor12-recensie staat te lezen dat het niet helemaal werkte op de ONE, iemand die erbij was die dat kan beamen/tegenspreken?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.706
2.085
Dat had ik niet gelezen, zoals je waarschijnlijk al vermoedde. :cool:

Kan best, maar heb nou niet het idee dat de leden van Air echt leven voor live-optredens, dus misschien laten ze het hierbij.

Als, dan zou in Nederland BKS het meest geschikt zijn. Vorige keer stonden ze voor de headliner op de ONE, maar denk dat je dit toch beter in de TWO kan zetten. In de 3voor12-recensie staat te lezen dat het niet helemaal werkte op de ONE, iemand die erbij was die dat kan beamen/tegenspreken?
Ik vind het op plaat fantastisch, maar op dat grote strand sloeg het echt dood.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Air op de ONE vond ik best prima eigenlijk. Maar heel levendig was het niet, nee (maar dat is de muziek van Air toch ook gewoon niet?).
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
735
466
Als The Smile in maart in de AFAS staat dan staan ze 3 maand later niet op Europese festivals zou je zeggen toch? Denk dat ze eerder de VS gaan touren.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Als The Smile in maart in de AFAS staat dan staan ze 3 maand later niet op Europese festivals zou je zeggen toch? Denk dat ze eerder de VS gaan touren.
Vorig jaar stond TWOD ook in de ZiggoDome een paar maanden voordat ze headliner op DTRH waren. Dit jaar zou Stromae op Werchter en DTRH staan kort na zaalshows.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
735
466
Vorig jaar stond TWOD ook in de ZiggoDome een paar maanden voordat ze headliner op DTRH waren. Dit jaar zou Stromae op Werchter en DTRH staan kort na zaalshows.
Dan neem ik terug wat ik zei. Zou een mooie headliner zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken