Best Kept Secret 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
Wide Awake kondigt meer namen aan:

398979308_766287178844395_2828070578256825555_n.jpg

In ieder geval Squid door naar BKS?
Heel wat potentiële dingen voor BKS hier hoor; Alice Glass, Crumb, Eartheater, Squid, Bodega, The Dare, Etran De L'air en voor in de nacht (op de TWO?) Helena Hauff en Ben UFO. Sterke affiche hoor dit voor een ééndaagsfestival.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Squid: dat gaat n "he he, eindelijk" bij me uitlokken. Er staat nog wel wat andere goeie dingen op Wide Awake dan hierboven vermeld Ik denk dat de namen in de undercard een goeie eerste indicatie is van wat er komen gaat voor de BKS undercard..
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.499
6.318
The National zit met een groot gapend gat in juni. Ik vrees dat ze niet in de buurt zijn met BKS. Hoop nochtans dat ze daar spelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
The National zit met een groot gapend gat in juni. Ik vrees dat ze niet in de buurt zijn met BKS. Hoop nochtans dat ze daar spelen.
Gaat er echt van afhangen: heeft Primavera ze opnieuw geboekt of niet. Kan perfect dat ze Primavera Barca + Porto spelen, plus nog eens een BKS en Northside. Dan is dat gat gevuld. Maar als Primavera het te kort dag vindt en ze niet boekt, dan zie ik ze ook niet op BKS staan, maar eerder op de zondag van DTRH/PP...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.499
6.318
Gaat er echt van afhangen: heeft Primavera ze opnieuw geboekt of niet. Kan perfect dat ze Primavera Barca + Porto spelen, plus nog eens een BKS en Northside. Dan is dat gat gevuld. Maar als Primavera het te kort dag vindt en ze niet boekt, dan zie ik ze ook niet op BKS staan, maar eerder op de zondag van DTRH/PP...
Ja ik denk ook aan de zondag van DTRH nu.
Echt wel te weinig shows in die ruimte. Denk Primavera Barcelona en dan over en weer voor Bonnaroo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
Kan inderdaad niet mis gaan, ja. Kans op DTRH lijkt me met deze tourdata een pak moeilijker.
 

dfrvanloon

Randprogramma
9 jun 2022
122
212
The National past echt perfect met het tourschema dat ze nu hebben gedeeld. Alleen Primavera kan in de weg zitten, maar daar stonden ze 2 jaar geleden ook al. PKP is nu ook heel lastig (dag tussen Duitsland en Kroatië) en DTRH gewoon onmogelijk (zitten ze in de UK).

Lijkt me daarnaast echt prachtig als This Is The Kit ook komt. Die zangeres deed mee op het album I Am Easy To Find en ze tourt mee met The National komend jaar. Heb haar eigen band vorige maand in Tolhuistuin gezien en tis een geweldige match met BKS.
 
Laatst bewerkt:

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.215
3.189
Weet iemand wanneer we doorgaans de eerste aankondiging kunnen verwachten? Hopelijk in ieder geval wat eerder dan de vorige keer.:rolleyes:
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
735
466
In ieder geval dit jaar nog, ze hebben al aangegeven dat ze dit jaar nog de ticketverkoop zullen starten namelijk. Ik denk eind november.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Gaat er echt van afhangen: heeft Primavera ze opnieuw geboekt of niet. Kan perfect dat ze Primavera Barca + Porto spelen, plus nog eens een BKS en Northside. Dan is dat gat gevuld. Maar als Primavera het te kort dag vindt en ze niet boekt, dan zie ik ze ook niet op BKS staan, maar eerder op de zondag van DTRH/PP...
Ik verwacht ze niet op Northside, omdat ze begin augustus ook al in Kopenhagen staan. Dat betekent dat ze dus heel goed vanuit Parijs door kunnen naar Primavera Porto en daarna BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
Voor mij liever toch weer eens wat anders dan the National na de voor mij slappe laatste platen.
Heeft nog altijd veel te maken met persoonlijke smaak. Maar moest je het toch nog eens een kans willen geven, kijk deze maar eens uit. Vind deze beste intens.

 
  • Geweldig
Waarderingen: Vantola

Gebruikers die dit onderwerp bekijken