Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met die aankondiging van Lollapalooza wordt ook Arcade Fire een voorzichtige kanshebber. Ze doen komend jaar dus festivals en ze waren al gepolsd voor BKS23
Wat die verkiezingen in België betreft: blijkbaar kan je perfect een volmacht aanvragen hiervoor. Dit is alvast wat mijn vrienden en ik gaan doen (en hopelijk veel Belgische BKS'ers met ons)
Wat die verkiezingen in België betreft: blijkbaar kan je perfect een volmacht aanvragen hiervoor. Dit is alvast wat mijn vrienden en ik gaan doen (en hopelijk veel Belgische BKS'ers met ons)
Je kan inderdaad een volmacht aanvragen als je graag hebt dat iemand gaat stemmen in jouw plaats. Wat je ook kan doen, is gewoon niet gaan stemmen. Daar werd nog nooit iemand voor vervolgd in België, de overheid voorziet daar ook geen personeel voor.
Je begrijpt mijn punt toch wel dat in de huidige samenleving alles onder een ''woke vergrootglas'' wordt gehouden. Dit heeft niks te maken met overdrijven te maken.