Best Kept Secret 2024

Die AFAS-show van the Smile is ingepland door Mojo.
Ik zie ze niet zo snel daarna op een niet-Mojo-festival staan.
Dat maakt de kans een stuk kleiner al zie ik ze niet zo snel op Pinkpop of Lowlands staan. DTRH zou dan kunnen maar daar waren ze in 2022 nog. Dus BKS is nog steeds wel kansrijk als ze Europese festivals doen deze zomer.

Laatst bewerkt:
Dat maakt de kans een stuk kleiner al zie ik ze niet zo snel op Pinkpop of Lowlands staan. DTRH zou dan kunnen maar daar waren ze in 2022 nog. Dus BKS is nog steeds wel kansrijk als ze Europese festivals doen deze zomer.
Misschien touren ze wel in augustus :)

• Leuk
Waarderingen: mattman
Nouja, als ik de lineups van Oya en Way Out West door de jaren heen kijk past het daar ik ieder geval prima
Dat is ook zo. Zou het alleen jammer vinden omdat ze het best passen op BKS en ik ze daar graag zou zien.

LCD Soundsystem in maart dus naar Mexico (zie overig internationaal topic). Zet LCD en the National maar weer neer en ik ben er net als in 2018 weer bij. Al zou LCD ook goed op DTRH passen

Afgelopen weekend op lgw? een aantal acts gezien die ik graag over zie komen naar bks; Lost Girls, Slausone Malone 1, Bombino, antipop consortium, Crystallmess en model/actriz zouden allen goed passen denk ik

De aankondiging van die The Smile show had ik helemaal gemist. Ondertussen ben ik oud genoeg om niet meer te snel aan mijn FOMO toe te geven. Al helemaal als tickets €75 pp kosten, maar het had me wel een hele mooie act op BKS geleken. Voor Sault zou ik overigens wel zonder een seconde na te denken dat bedrag betalen, dus die hele voorzichtige aankondiging van live shows maakt me wel blij. Als Sault en PJ komen mogen ze wat mij betreft gewoon 3 dagen Goldband erbij boeken.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Inclusief boekingsfee was PJ Harvey in Paradiso dat ook. De PJ's, Thomen en Nick's passen zich met hun toegangsprijzen keurig aan de koopkracht van hun primaire doelgroep aan 😉
(maar het is inderdaad best prijzig)
Mee eens. Denk wel dat PJ Harvey beduidend minder vaak te zien is dan Thom Yorke in al zijn gedaantes of Nick Cave. Schaarser maakt duurder natuurlijk.

Inclusief boekingsfee was PJ Harvey in Paradiso dat ook. De PJ's, Thomen en Nick's passen zich met hun toegangsprijzen keurig aan de koopkracht van hun primaire doelgroep aan 😉
(maar het is inderdaad best prijzig)
En ik als jonge fan wordt genaaid door mijn muzieksmaak ;)

• Leuk
Waarderingen: selurxela
Mee eens. Denk wel dat PJ Harvey beduidend minder vaak te zien is dan Thom Yorke in al zijn gedaantes of Nick Cave. Schaarser maakt duurder natuurlijk.
En Paradiso is natuurlijk een heel ander formaat dan Afas, dus dat verhoogt de schaarste. Ik begrijp de artiesten overigens wel hoor. Die zien tickets op resale sites over de kop gaan en willen dat geld gewoon zelf verdienen, maar mensen met lagere inkomens of een gezin, studenten etc zijn wel langzaam uit de concertmarkt gedrukt. Elephant in Paradiso was €17 en ik had bijna medelijden met ze.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
En als je het dan eindelijk kan betalen zijn ze allemaal overleden. Maar troost je met de gedachte hoeveel geld je dan wel niet bespaard hebt.
Oh nee ik plunder gewoon mijn rekening de helft van de tijd, maar voor the Smile ben ik niet in Nederland. Dat scheelt weer ;)

Goed dat je dat zegt, Ik was ondertussen toch licht gaan twijfelen, maar ik ben dan ook helemaal niet in Nederland.

• Haha
Waarderingen: Joris
Goed dat je dat zegt, Ik was ondertussen toch licht gaan twijfelen, maar ik ben dan ook helemaal niet in Nederland.
Gaat nog een goedkope maand worden zo, had ook al m'n Underworld tickets verkocht en the 1975 gaat ook lastig worden

Zal Underworld en IDLES kaarten moeten verkopen voor resp. The Smile en Air plays Moon Safari, dus maart wordt gelukkig maar een klein beetje duurder door die aankondigingen... 😅

• Leuk
Waarderingen: mattman en Joris
Laten we de hele industrie gewoon diep dankbaar zijn voor de huidige toegangsprijzen!
Ik zou overigens geen Underworld kaarten verkopen om Air te zien. Heb Air twee keer gezien en hield mijn ogen er matig bij open. Underworld bij zonsondergang op het stand lijkt mij overigens wel wat. En als je 4x de Gashouder uitverkoopt ben je ook groot genoeg om headliner te zijn op BKS.

• Leuk
Waarderingen: davadude en dfrvanloon

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread