Best Kept Secret 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
James Blake lijkt ook weer te touren. Blijft ook altijd een kanshebber voor BKS. Hoeft voor mij niet per se, prima artiest, maar wel vaak genoeg live gezien om eerlijk te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en koekebakker

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Andre 3000 komt met een nieuw album.

Nostalgisch en eigewijs etcetera etcetera...
Eigenwijs zeker, het is blijkbaar een instrumentaal album waarop André fluit speelt.

Track 1 heet: I Swear, I Really Wanted to Make a “Rap” Album but This Is Literally the Way the Wind Blew Me This Time
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
843
889
Oeh LCD Soundsystem lijkt me echt een gave headliner voor BKS. Maar met mogelijk al The National zou je wel al 2 van dezelfde 3 headliners uit 2018 hebben.
Op DTRH zouden ze ook goed passen, zal 50/50 worden waar ze gaan staan denk ik zo. Ik denk wel voorlopig eerder DTRH als ze toch vlakbij zijn dat weekend
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Laten we de hele industrie gewoon diep dankbaar zijn voor de huidige toegangsprijzen!
Ik zou overigens geen Underworld kaarten verkopen om Air te zien. Heb Air twee keer gezien en hield mijn ogen er matig bij open. Underworld bij zonsondergang op het stand lijkt mij overigens wel wat. En als je 4x de Gashouder uitverkoopt ben je ook groot genoeg om headliner te zijn op BKS.
Underworld verkoop ik on The Smile te zien. Die eerste al een keer of 7 a 8 mogen meemaken, The Smile alleen een halve festivalset voor 3 man en een paardekop op DTRH.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
The Smile - The National - PJ Harvey?

Zou wel een vrij klassiek, maar knap rijtje zijn, vind ik. En sowieso denk ik dat Radiohead wel nog enkele jaren in de kast blijft zitten..
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

algemeneweenfan

Randprogramma
9 dec 2022
101
196
The Smile zou ook subheadliner kunnen zijn toch? Ik snap dat de radiohead connectie veel betekent en de muziek is ook erg mooi maar als band zelf hebben ze niet echt al dé de status (denk ik)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
The Smile - The National - PJ Harvey?

Zou wel een vrij klassiek, maar knap rijtje zijn, vind ik. En sowieso denk ik dat Radiohead wel nog enkele jaren in de kast blijft zitten..
Als Radiohead freak, een losse gok: volgend jaar wordt een The Smile jaar natuurlijk. 2025 aan een nieuwe plaat werken, maar misschien al zaalshows in het najaar. Festivals/stadions en eindelijk de nieuwe plaat (na 10 jaar) in 2026.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Joslittel

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
The Smile - The National - PJ Harvey?

Zou wel een vrij klassiek, maar knap rijtje zijn, vind ik. En sowieso denk ik dat Radiohead wel nog enkele jaren in de kast blijft zitten..
Ja graag! Maar Pulp ipv The National zou nog beter zijn. (Of i.p.v. PJ Harvey en dan PJ Harvey als sub voor Pulp, zoals op Oyafestivalen.)

Maar ben bang dat het flink gaat tegenvallen waarmee BKS/Maurits komt als ik hier serieus op ga hopen. 1 van de 4 zou mij al meevallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken