Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Laat Maurits maar een ? op het schrma zetten, dan kunnen we weer een half jaar over Despacio fantaseren!

En Björk zou natuurlijk een mooie boeking zijn! Maar laten we daar maar niet van uitgaan voor BKS dit jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Ik ken ook echt de helft van die grote namen niet, who the f*ck is Blackpink en is dat een headliner?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
Laat Maurits maar een ? op het schrma zetten, dan kunnen we weer een half jaar over Despacio fantaseren!

En Björk zou natuurlijk een mooie boeking zijn! Maar laten we daar maar niet van uitgaan voor BKS dit jaar
Is wel een van de “droom” namen voor BKS denk ik. Meer dan Blur of Pulp denk ik. Heeft hier ook al lang niet gestaan denk ik? En is meestal een act die niet super veel shows doet. Voelt plausibel aan wat dat betreft.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
528
475
Ben ook wel blij met die coachella line up. Geen enkele concurrentie meer voor BKS en soortgelijke festivals want een compleet andere doelgroep. Tenzij deze ontwikkeling overwaait natuurlijk, maar zal hopelijk nog niet voor nu zijn.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
853
560
Grote Kpop band en ja.

Die Coachella lineup is heel fijn. Als het in de buurt was had ik een kaartje gekocht. :)
Staan veel dingen tussen die ik leuk vind, waaronder Blackpink, maar 499 dollar voor een kaartje (+50 dollar fee) en 120.000 bezoekers per dag maken dat ik daar echt nooit heen zal gaan.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Ben ook wel blij met die coachella line up. Geen enkele concurrentie meer voor BKS en soortgelijke festivals want een compleet andere doelgroep. Tenzij deze ontwikkeling overwaait natuurlijk, maar zal hopelijk nog niet voor nu zijn.
BKS zou los uitverkopen met die undercard, ook voor hun doelgroep. Kijk nu eens goed wat daar allemaal tussen staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
12 nov 2016
655
392
Staan veel dingen tussen die ik leuk vind, waaronder Blackpink, maar 499 dollar voor een kaartje (+50 dollar fee) en 120.000 bezoekers per dag maken dat ik daar echt nooit heen zal gaan.
Voor Blackpink betaal je al 200 euro voor een staplaats, logisch dat zo'n festival zo duur is.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
305
307
Bonnaroo, coachella, we worden er nog steeds niks wijzer van Voor Hilvarenbeek. Coachella heeft mooie namen om door te laten komen.

Best kept Secret doet dit jaar echt zijn naam eer aan. Heb me inmiddels al vier keer ingeschreven voor de presale.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
BKS zou los uitverkopen met die undercard, ook voor hun doelgroep. Kijk nu eens goed wat daar allemaal tussen staat.
Goh...

VRIJDAG: Blondie, Pusha T, Wet Leg, Yves Tumor, The Garden, Angèle, Domi & JD Beck, Gabriels, Sleaford Mods, The Comet Is Coming,...
ZATERDAG: Underworld, Boygenius, Mura Masa, Snail Mail, The Breeders, The Linda Lindas,...
ZONDAG: 2ManyDJS, The Blaze, Christine & The Queens, Willow, Rae Sremmurd, Weyes Blood, Alex G, Romy, Sudan Archives, Los Bitchos,....

Ik heb moeite gedaan om acts samen te zetten die wel een BKS-vibe hebben volgens mij (maar ben zeker niet van alle nieuwste dingen in pop/hiphop/reggaeton/trap/techno/dance/.... thuis).

Zou nu toch ook geen onwaarschijnlijk zotte undercard voor BKS zijn lijkt me?
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Zijn nu toch ook geen onwaarschijnlijk zotte undercard voor BKS zijn lijkt me?
Als je al die namen op één weekend kunt zien en dan durft zeggen dat dat niét sterk is, dan maak je jezelf wat wijs.

Voeg toe:
Jai Paul, Charli XCX, Yung Lean, Kaytranada, Muna, Magdalena Bay, Saba, Soul Glo, Yaeji, 070 shake, Haitus Kaiyote, Dinner Party, Ethel Cain, Overmono, Nia Archives, Horsegirl, Noname, Sasha Alex Sloan, Joy Crookes, TSHA
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Goh...

VRIJDAG: Blondie, Pusha T, Wet Leg, Yves Tumor, The Garden, Angèle, Domi & JD Beck, Gabriels, Sleaford Mods, The Comet Is Coming,...
ZATERDAG: Underworld, Boygenius, Mura Masa, Snail Mail, The Breeders, The Linda Lindas,...
ZONDAG: 2ManyDJS, The Blaze, Christine & The Queens, Willow, Rae Sremmurd, Weyes Blood, Alex G, Romy, Sudan Archives, Los Bitchos,....

Ik heb moeite gedaan om acts samen te zetten die wel een BKS-vibe hebben volgens mij (maar ben zeker niet van alle nieuwste dingen in pop/hiphop/reggaeton/trap/techno/dance/.... thuis).

Zou nu toch ook geen onwaarschijnlijk zotte undercard voor BKS zijn lijkt me?
En dan nog te zeggen dat Frank Ocean een heel vette headliner voor BKS zou zijn, wat mij betreft niveau Björk qua uniekheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Als je al die namen op één weekend kunt zien en dan durft zeggen dat dat niét sterk is, dan maak je jezelf wat wijs.

Voeg toe:
Jai Paul, Charli XCX, Yung Lean, Kaytranada, Muna, Magdalena Bay, Saba, Soul Glo, Yaeji, 070 shake, Haitus Kaiyote, Dinner Party, Ethel Cain, Overmono, Nia Archives, Horsegirl, Noname, Sasha Alex Sloan, Joy Crookes, TSHA
Ga zeker niet ontkennen dat het geen sterke lineup zou zijn. Maar "los uitverkopen" geloof ik niet nee.

In jouw lijstje staan ook wel wat "Botanique-acts" (met alle respect naar die zaal, want is qua programmatie denk ik mijn favoriete van België). Maar daar verkoop je geen Best Kept mee uit.

En van mijn eigen lijstje denk ik dat acts als 2ManyDJs, Mura Masa, The Linda Lindas, Weyes Blood, Los Bitchos,.... anno 2023 evenmin een stormloop aan ticketkopers zou veroorzaken.

Again: niets te maken met boeiende namen, of acts die ik goed vind of niet. Puur het feit dat je een BKS van 25.000(?) man niet zomaar laat uitverkopen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Het ging toch specifiek over undercard? Er zitten in dat lijstje toch een aantal publiekstrekkers tussen, ik zie het issue niet - bovendien schiet je met ca dertig namen sowieso wat te kort. ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken