Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
En My Morning Jacket. Streep door alle vier dus.

Verder een prima line-up want niks wat voor BKS wat ook maar enigszins interessant is.
My Morning Jacket staat op 9 juni nog op NOS Primavera Sound, dus bekendmaking op Bonnaroo maakt BKS niet meer of minder kansrijk.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
My morning Jacket zou ik wel een mooie naam vinden voor BKS, dus ik hoop het. Fleet Foxes eerste datum volgens mij? Denk niet dat die nog naar Europa komen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Nou, met potlood opschrijven... Ik ben voorzichtiger, ook omdat er door een ander forumlid al is aangegeven dat zij waarschijnlijk in het najaar een zaalshow gaan doen.
Maar dit zou wel een boeking zijn die verklaard waarom BKS laat met namen is, de boeking van '20 / '21 die nog ingehaald mag worden en de wel/niet 'leak' die hier vorige week langskwam wijzen wel een beetje in deze richting.
Ik vraag me wel af hoe zoiets werkt. Zou BKS echt “wachten” op The National? Ergens geeft me dat ook wel enkele twijfels over de andere de 2 headliners.

Hang je dan niet een festival aan bijna een release van een enkel album? Dat lijkt me ook wat sterk toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ik vraag me wel af hoe zoiets werkt. Zou BKS echt “wachten” op The National? Ergens geeft me dat ook wel enkele twijfels over de andere de 2 headliners.

Hang je dan niet een festival aan bijna een release van een enkel album? Dat lijkt me ook wat sterk toch?
Dat verwacht ik ook niet inderdaad. Het is wellicht een andere headliner.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Ik vraag me wel af hoe zoiets werkt. Zou BKS echt “wachten” op The National? Ergens geeft me dat ook wel enkele twijfels over de andere de 2 headliners.

Hang je dan niet een festival aan bijna een release van een enkel album? Dat lijkt me ook wat sterk toch?
Lijkt me ook, maar dat zal ook afhangen van de andere twee headliners. In 2019 startte de voorverkoop gewoon met 1 headliner (Bon Iver) en enkele subs. Ik vind het ook wat raar dat er tot januari gewacht wordt met een aankondiging, maar dat er inmiddels al wel 3 of 4 weken allerlei teasers op de sociale media worden geplaatst.

Als het echt zo zou zijn dat the National en Tame Impala de belangrijkste headliners zijn kan ik me voorstellen dat daar wel op gewacht wordt, maar of dat erg realistisch is....
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Björk en Frank Ocean doen Coachella...

Zijn dit mogelijks namen die later naar Europa komen en waar sommige organisatoren nog op moesten wachten?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
850
555
Björk en Frank Ocean doen Coachella...

Zijn dit mogelijks namen die later naar Europa komen en waar sommige organisatoren nog op moesten wachten?
Frank Ocean was al heel lang geleden aangekondigd voor Coachella 2023, maar met Frank Ocean weet je het nooit, die heeft in Nederland meer optredens afgezegd dan gespeeld.

EDIT: Kaapt Strandtent effe mijn Despacio-grap weg. Grmbl.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken