Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Persoonlijk vind ik wel LCD Soundystem een iets bredere discografie hebben van Yeah Yeah Yeah's. Heb bij de laatste idee net iets meer het idee dat die op enkele hits (vanuit NL perspectief) teren.
Eens. Komt bij dat LCD Soundsystem in 2016 ook al op Lowlands in de Alpha stond. Is echt van een andere orde.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
524
471
Als LCD Soundsystem headliner kan zijn kan Yeah Yeah Yeah's dat net zo goed denk ik. Laatste heeft 3x zoveel luisteraars maandelijks op Spotify dan LCD, Christine & the Queens bijvoorbeeld. Zijn niet zo vaak hier te zien, zou niet misstaan als kleinere headliner, net als Pavement.
Is mijn mening dan toch.
Nou, ik stond er bij LCD ook al van te kijken dat die na een periode van radiostilte opeens veel groter waren dan ik me van hen kon herinneren. Al was het veld matig gevuld op BKS hoor. Heb ik met YYY ook. Laatste wapenfeit dat ik me van hen kon herinneren was een lauw ontvangen optreden in een slecht gevulde Heineken (of hoe heette die tent toen) op Lowlands in 2006. Vraag me af of ze hier sindsdien nog zijn geweest? Mocht dat niet zo zijn dan lijkt zo'n hoge positie op basis van 1 nieuwe redelijke plaat wel erg hoog ingezet.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
324255612_843347446954503_9009532395000708421_n.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Voor andere festivals is het grootste nieuws van Boston Calling dat Foo Fighters weer gaat touren. Hier voor BKS opnieuw bevestiging dat the National en YYY's eind mei festivals in de VS doen, en de overstap naar BKS zouden kunnen maken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.660
Waar las je dat? Ik dacht dat focus nu op The Smile lag?
Is ook zo. Verwacht dat The Smile aan hun tweede plaat bezig is. Phil heeft alleen eens laten weten dat Radiohead deze maand eens samenkomt. Maar dat kan voor alles zijn.

Heel optimistisch zie ik een tour in 24 nog gebeuren. Maar realistischer gezien wordt dat 25, samen met LP10…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en noid

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Is ook zo. Verwacht dat The Smile aan hun tweede plaat bezig is. Phil heeft alleen eens laten weten dat Radiohead deze maand eens samenkomt. Maar dat kan voor alles zijn.

Heel optimistisch zie ik een tour in 24 nog gebeuren. Maar realistischer gezien wordt dat 25, samen met LP10…
En Radiohead kennende zal dat dan eerder zijn voor enkele shows in de AFAS i.p.v. meteen weer voor de festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Voor al deze namen geldt: lastig voor BKS en zo goed als uitgesloten voor Pinkpop.
Fleet Foxes en Portugal the Man hadden we eerder nog niet in beeld, maar staan dus wel op Bonnaroo.

Opvallend is dat the National daar dus niet staat, dus het zou nog best kunnen dat zij eind mei VS doen en daarna nog een paar festivals in Europa meepakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Is ook zo. Verwacht dat The Smile aan hun tweede plaat bezig is. Phil heeft alleen eens laten weten dat Radiohead deze maand eens samenkomt. Maar dat kan voor alles zijn.

Heel optimistisch zie ik een tour in 24 nog gebeuren. Maar realistischer gezien wordt dat 25, samen met LP10…
Ja, zo lees ik het ook. Radiohead bij elkaar om te vergaderen of en wat ze uberhaupt gaan doen. Ze komen niet bij elkaar om te repeteren/de studio in te duiken. En het zal dus in ieder geval niet voor dit festivalseizoen.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Voor al deze namen geldt: lastig voor BKS en zo goed als uitgesloten voor Pinkpop.
Fleet Foxes en Portugal the Man hadden we eerder nog niet in beeld, maar staan dus wel op Bonnaroo.

Opvallend is dat the National daar dus niet staat, dus het zou nog best kunnen dat zij eind mei VS doen en daarna nog een paar festivals in Europa meepakken.
Ja, in theorie maakt elke artiest die wel op Boston Calling en/of Bottlerock staat maar niet op Gov/ball of Bonnaroo een kans voor BKS.
 

vladtheimpaler

Playlistbediener
15 dec 2018
44
41
Denk dat we The National nu wel met potlood mogen opschrijven. Zouden ze dan weer curator zijn voor 1 dag zoals toen met de editie die niet doorging?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Denk dat we The National nu wel met potlood mogen opschrijven. Zouden ze dan weer curator zijn voor 1 dag zoals toen met de editie die niet doorging?
Nou, met potlood opschrijven... Ik ben voorzichtiger, ook omdat er door een ander forumlid al is aangegeven dat zij waarschijnlijk in het najaar een zaalshow gaan doen.
Maar dit zou wel een boeking zijn die verklaard waarom BKS laat met namen is, de boeking van '20 / '21 die nog ingehaald mag worden en de wel/niet 'leak' die hier vorige week langskwam wijzen wel een beetje in deze richting.
 
  • Leuk
Waarderingen: vladtheimpaler

vladtheimpaler

Playlistbediener
15 dec 2018
44
41
Nou, met potlood opschrijven... Ik ben voorzichtiger, ook omdat er door een ander forumlid al is aangegeven dat zij waarschijnlijk in het najaar een zaalshow gaan doen.
Maar dit zou wel een boeking zijn die verklaard waarom BKS laat met namen is, de boeking van '20 / '21 die nog ingehaald mag worden en de wel/niet 'leak' die hier vorige week langskwam wijzen wel een beetje in deze richting.
Heel dunnetjes, en voor de zekerheid met zo’n potlood met een gum bovenop ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Gebruikers die dit onderwerp bekijken