Best Kept Secret 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.660
Teveel collabs vrees. Ik vind ze op zichzelf beter.
Mwa, bij The National is ‘collab’ toch altijd wel subtiel. Het is niet dat Weird Goodbyes niet klinkt als ‘op zichzelf’. Je hoort Bon Iver daar amper op (wat ik zelfs een beetje jammer vond in dat geval).

Sufjan was al eens te horen op Afraid Of Everyone, Justin op al eens op Sleep Well Beast, het is niet dat die nummers niet helemaal The National zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Phoebe's collabs met anderen zijn erg wisselvallend, maar hopelijk halen ze het beste in elkaar naar boven. Taylor Swift's toevoeging is hopelijk minder gaap dan Coney Island.
Collabs zijn vaak overrated. Uiteraard zijn er enkele uitzonderingen. Maar vaak is het idee mooier dan de uitvoering.

@mattman. Je noemt voor mij net de wat mindere platen op dus. Nog steeds niet slecht hoor, don’t get me wrong. Maar op dat laatste album stoorde ik me net iets te vaak aan de collabs. Ik hoor gewoon liever enkel Matt zingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0 en mattman

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Meerdere festivals gaan morgen hun line-up aankondigen volgens de oprichter van Consequence. Waarschijnlijk gaat het voornamelijk over Amerikaanse festivals, maar wie weet krijgen we een beter overzicht.

Ondertussen heeft Ticketmaster de lineup van Governors Ball gelekt, dat in hetzelfde weekend als BKS valt. Deze kunnen we afstrepen:

Lizzo, Lil Uzi Vert, Haim, Diplo, Odesza, Lil Baby, Aespa, Rina Sawayama, Kendrick Lamar, Lil Nas X, Sofi Tukker, Giveon, Omar Apollo, Kim Petras, Eladio Carrion, Joey Bada$$, Davido, 070 Shake, Tai Verdes, Saba, Alexander 23, Lauv, Oliver Tree, Finneas, Koffee, Snail Mail, Amber Mark, Syd, Suki Waterhouse, Kennyhoopla, Pusha T, Girl in Red, Central Tee, TEMS, Pinkpantheress, Black Midi, Sabrina
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Meerdere festivals gaan morgen hun line-up aankondigen volgens de oprichter van Consequence. Waarschijnlijk gaat het voornamelijk over Amerikaanse festivals, maar wie weet krijgen we een beter overzicht.

Ondertussen heeft Ticketmaster de lineup van Governors Ball gelekt, dat in hetzelfde weekend als BKS valt. Deze kunnen we afstrepen:

Lizzo, Lil Uzi Vert, Haim, Diplo, Odesza, Lil Baby, Aespa, Rina Sawayama, Kendrick Lamar, Lil Nas X, Sofi Tukker, Giveon, Omar Apollo, Kim Petras, Eladio Carrion, Joey Bada$$, Davido, 070 Shake, Tai Verdes, Saba, Alexander 23, Lauv, Oliver Tree, Finneas, Koffee, Snail Mail, Amber Mark, Syd, Suki Waterhouse, Kennyhoopla, Pusha T, Girl in Red, Central Tee, TEMS, Pinkpantheress, Black Midi, Sabrina
Lijkt me dat hierin voor BKS geen echt vervelende namen zitten. Kendrick was al geen optie meer, en voor wie Lizzo verwachtte is nu ook wel duidelijk dat zij in de VS zit.

Verwacht dat Boston Calling (die deelden vorig jaar o.a. the Strokes en King Gizzard met BKS) en Bonnaroo relevanter zijn voor BKS.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.660
Lijkt me dat hierin voor BKS geen echt vervelende namen zitten. Kendrick was al geen optie meer, en voor wie Lizzo verwachtte is nu ook wel duidelijk dat zij in de VS zit.

Verwacht dat Boston Calling (die deelden vorig jaar o.a. the Strokes en King Gizzard met BKS) en Bonnaroo relevanter zijn voor BKS.
Heeft Boston Calling niet vaker een nostalgische lineup met oude namen?

Edit: zie dat die ook wat scherpere dingen boeken dus misschien is daar toch wat overlap idd.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
776
1.610
Pavement komt eind juli met enkele shows naar IJsland. Mogelijk plakken ze daar nog een Europese festivaltour voor? Zal dan waarschijnlijk geen headliner zijn, maar zou wel een leuke naam zijn als sub of zoiets.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Pavement komt eind juli met enkele shows naar IJsland. Mogelijk plakken ze daar nog een Europese festivaltour voor? Zal dan waarschijnlijk geen headliner zijn, maar zou wel een leuke naam zijn als sub of zoiets.
Zou nog best kunnen. Friendly Fire had vorig jaar ook die show in Carre gedaan
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
524
472
Pavement komt eind juli met enkele shows naar IJsland. Mogelijk plakken ze daar nog een Europese festivaltour voor? Zal dan waarschijnlijk geen headliner zijn, maar zou wel een leuke naam zijn als sub of zoiets.
Pavement als afsluiter van de TWO zou wel eens een memorabel momentje kunnen opleveren. Maar goed, ik verwacht ze vooralsnog niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Lijkt me dat hierin voor BKS geen echt vervelende namen zitten. Kendrick was al geen optie meer, en voor wie Lizzo verwachtte is nu ook wel duidelijk dat zij in de VS zit.

Verwacht dat Boston Calling (die deelden vorig jaar o.a. the Strokes en King Gizzard met BKS) en Bonnaroo relevanter zijn voor BKS.
Dat Haim en Snail Mail niet komen vind ik op zich wel jammer, maar het is geen groot gemis nee. Vandaag komt Bonnaroo met hun line-up; ben benieuwd!
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Meerdere festivals gaan morgen hun line-up aankondigen volgens de oprichter van Consequence. Waarschijnlijk gaat het voornamelijk over Amerikaanse festivals, maar wie weet krijgen we een beter overzicht.

Ondertussen heeft Ticketmaster de lineup van Governors Ball gelekt, dat in hetzelfde weekend als BKS valt. Deze kunnen we afstrepen:

Lizzo, Lil Uzi Vert, Haim, Diplo, Odesza, Lil Baby, Aespa, Rina Sawayama, Kendrick Lamar, Lil Nas X, Sofi Tukker, Giveon, Omar Apollo, Kim Petras, Eladio Carrion, Joey Bada$$, Davido, 070 Shake, Tai Verdes, Saba, Alexander 23, Lauv, Oliver Tree, Finneas, Koffee, Snail Mail, Amber Mark, Syd, Suki Waterhouse, Kennyhoopla, Pusha T, Girl in Red, Central Tee, TEMS, Pinkpantheress, Black Midi, Sabrina
Helaas geen Lizzo naar BKS.
vandaag wordt Bonnaroo line up bekend en datis een week na bks.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
524
472
Wat mij de laatste jaren vooral opvalt aan die Amerikaanse festivals zijn de bedroevende line-ups. Maar deze vind ik dan wel weer wel heel okay. Daar mogen er wel wat van over komen.

attachment-kilby-block-party-2023.jpeg
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Pavement als afsluiter van de TWO zou wel eens een memorabel momentje kunnen opleveren. Maar goed, ik verwacht ze vooralsnog niet.
Pavement schreeuwt nochtans voor een spot net voor de headliner op ONE vind ik.
Op het strand, 25°, de zon die stilaan wat lager begint te staan. Frisse cocktail. Ik zie het zo voor me.
 
  • Geweldig
Waarderingen: zero en Lion

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Wat mij de laatste jaren vooral opvalt aan die Amerikaanse festivals zijn de bedroevende line-ups. Maar deze vind ik dan wel weer wel heel okay. Daar mogen er wel wat van over komen.

attachment-kilby-block-party-2023.jpeg
Heel mooie lineup inderdaad.

Pavement, Yeah Yeah Yeahs, Pixies, The Walkmen, Caroline Polachek, Osees, Parquet Courts, Surf Curse, Gus Dapperton, Frankie Cosmos, Wednesday, Mannequin Pussy -> de helft daarvan zou al mooi zijn.

Dit bevestigd ook wel dat Parquet Courts deze zomer weer gaat touren, zal er dan toch iets van die leak van vorige week kloppen?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.940
Heel mooie lineup inderdaad.

Pavement, Yeah Yeah Yeahs, Pixies, The Walkmen, Caroline Polachek, Osees, Parquet Courts, Surf Curse, Gus Dapperton, Frankie Cosmos, Wednesday, Mannequin Pussy -> de helft daarvan zou al mooi zijn.

Dit bevestigd ook wel dat Parquet Courts deze zomer weer gaat touren, zal er dan toch iets van die leak van vorige week kloppen?
Het kan natuurlijk best zijn dat een paar namen die een “program 2023” hit opleverden inderdaad gaan komen, zonder dat het verder iets zegt over de validiteit van die “leak”. Zolang niet alles er staat (en dat zou heel veel herhaling betekenen dus reken daar niet op) waren het gewoon toevalstreffers.

Maar ja, Parquet Courts zeer welkom!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Het kan natuurlijk best zijn dat een paar namen die een “program 2023” hit opleverden inderdaad gaan komen, zonder dat het verder iets zegt over de validiteit van die “leak”. Zolang niet alles er staat (en dat zou heel veel herhaling betekenen dus reken daar niet op) waren het gewoon toevalstreffers.

Maar ja, Parquet Courts zeer welkom!
Die herhalingen kloppen 300% zeker niet. Maar het kan perfect dat zowel de namen van dit jaar als vorig jaar zoekresultaten opleveren lijkt me hoor.

Ik zeg nu ook niet dat we die leak harder moeten geloven. Viel me gewoon op, dat dit het eerste is wat Parquet Courts aankondigt (denk ik?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Misschien vergezocht, maar zou een naam die terugkomt in de biografie van een act daarom teruggehaald kunnen worden op site: program? Dus dat dat site: program gedoe ergens wel klopt, maar dat de namen van b.v. herhaalacts terugkomen in de biografie van een andere act en daarom een hit veroorzaken?

Act A lijkt op Act B, C. Voor fans van. Etc.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken