Best Kept Secret 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.296
7.257
De laatste week van januari zou wel rijkelijk laat zijn. Dan begint de gewone verkoop pas in februari.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
De laatste week van januari zou wel rijkelijk laat zijn. Dan begint de gewone verkoop pas in februari.
Eens. Zelf verwacht ik eind deze week of begin komende week de eerste namen, maar dat is eigenlijk nergens op gebasseerd, behalve dan op het gevoel dat het anders wel erg lang duurt.
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
42
32
Een weekend ticket past veel beter bij bijv een DTRH ..met een jonger publiek. Daar komt een veel groter deel voor het feesten...en dat is ook mooi. Maar BKS onderscheidt zich juist door meer om de muziek te gaan... en door ook veel meer ouder publiek aan te trekken.

Ik vond het verschil in sfeer tussen dtrh en bks flink groot. Bks is wat ontspannender in de zin van..er zijn geen hypes..minder feest..meer respect voor de muzikanten (pj harvey op dtrh vond ik geen fijne ervaring met brallende studenten)..just music. Meer voor ouwe lullen :). Voor ons dus..voor onze vriendengroep, allemaal veertigers met gezinnen.. zijn die dagkaarten perfect. De helft gaat heel het weekend met kamperen.. maar mensen die al iets hebben staan of andere sociale verplichtingen die pluggen gewoon in.
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
137
106
Misschien dat ze deze vrijdag ook wat laten horen. Dan draait St Paul weer met best kept secerts in Tilburg.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Eigenlijk is deze week al rijkelijk laat. Maar ik vrees dat het pas voor volgende week wordt, voorgevoel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Marshmallowsz

Campingartiest
29 nov 2022
83
191
Ik gok (nergens op gebasseerd) op morgen een aankondiging dat donderdag de hele lineup bekend wordt gemaakt, met als headliners: Blur, Frank Ocean en Tame Impala
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.911
1.045
Ik gok (nergens op gebasseerd) op morgen een aankondiging dat donderdag de hele lineup bekend wordt gemaakt, met als headliners: Blur, Frank Ocean en Tame Impala
Dan heb je wel een presale nodig om aan kaartjes te kunnen komen.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
268
172
Ik ben het wachten ondertussen ook wel beu. Het kan toch bijna niet anders dan dat ze moeten wachten om een bepaalde naam te mogen aankondigen, anders begrijp ik hun strategie niet (wat ook een mogelijkheid is, gezien de belabberde communicatie van vorig jaar waar ik ook niet veel van begreep).

Enkele pagina's terug las ik dat ze het zich moeilijk kunnen permitteren dit jaar niet uit te verkopen. Is dat echt zo? Als ik het juist heb verkochten ze enkel in 2013 volledig uit (zowel dag- als weekendtickets). Na vorig jaar meteen de volle pot betaald te hebben voor The Strokes, hoop ik dit jaar goedkoop te kunnen ticketswappen als de namen me een beetje meevallen, dus van mij hoeven ze niet uit te verkopen. :)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.403
6.094
Ik blijf ook bij volgende week. Maar ze zullen einde van deze week wel melden dat het volgende week komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken