Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je ziet op de sociale media wel dat er wat irritatie begint te ontstaan over de stroom van teasers... Het zou goed zijn als er iets concreters komt dan 'later in januari'.
Je ziet op de sociale media wel dat er wat irritatie begint te ontstaan over de stroom van teasers... Het zou goed zijn als er iets concreters komt dan 'later in januari'.
Het lijkt me sowieso niet zo lastig om nu concreet te zijn. Zeg gewoon volgende week, over twee weken, vrijdag etc. Ze zullen toch wel weten wanneer ze dit van plan zijn? Nul reden zo vaag te blijven.
Geeft ook meteen wat urgentie aan het inschrijven voor die presale.
Is dit dat hun eerste show of de eerste show in de US die wordt aangekondigd (en zijn er hiervoor nog shows)?In het eerste geval kan er toch wel een streep door BKS want ik neem niet aan dat ze na een paar shows al verkassen naar Europa. Lijkt me dan meer waarschijnlijk dat we hier in het najaar zaalshows krijgen zoals iemand hier al opmerkte.
Ik sluit me dan toch aan bij Dillinger. Kans is nu wel groot geworden dat the National hier ook gaat langskomen dit jaar, maar gezien de datum lijkt me BKS dan niet meteen heel logisch.