Best Kept Secret 2023

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.794
2.405
Er is zeker geen regel maar ik verwacht van een headliner minimaal één set van anderhalf uur (liefst meer) en dan is twee albums om uit te putten vrij weinig.
Met Endless erbij zijn het er drie toch? Dan zou je Nostalgia, Ultra., als mixtape van 42 minuten er nog bij kunnen tellen, en dan heeft hij nog wat losse singles uitgebracht sinds 2018. Alles bij elkaar kom je daarmee zelfs dik boven de vier uur gok ik
 
  • Wow
Waarderingen: Dr. Hannibal

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.794
2.405
Ik denk dat er genoeg voor een headliner spot van Frank Ocean te zeggen valt: enorm exclusief, genoeg hoog aangeschreven relevant materiaal en het is een keer wat anders qua stijl. Qua populariteit denk ik wel dat je ook in Nederland een heel eind komt, zeker gezien de exclusiviteit, maar de vraag is of hij het prijskaartje (kan me niet voorstellen dat hij goedkoop is) als pure publiekstrekker waard is als je er ook nog een ietwat fatsoenlijke undercard onder moet zetten. Het grote risico zit hem in zijn (on)betrouwbaarheid wat betreft het cancellen van live shows denk ik.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.349
1.376
Ik denk dat je zelfs Frank Ocean maar een uurtje hoeft laten te spelen om die dag gelijk uit te verkopen. Maar inderdaad, zijn backlog is lang genoeg om een lange setlist te spelen, maar meestal doet hij niet langer dan uur en kwartier.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
115
108
Ik denk ook dat nog wel onderschat wordt hoe populair Frank Ocean is in Nederland (en België), zeker onder een jong publiek. Verwacht dat hij met gemak zijn dag uitverkoopt. Wat betreft de lengte van zo’n set vind ik minstens anderhalf uur echt geen must. Een weergaloos concert van een uur en kwartier, bijvoorbeeld zoals bij Tyler op Primavera, geeft soms meer voldoening.

Afgelopen jaar eens bij een concert van het Worakls Orchestra gestaan die 2,5 uur duurde. Was blij dat het afgelopen was.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.598
6.276
Doe maar gewoon beide op BKS.

Ik had oprecht vandaag een beetje namen verwacht/gehoopt. BKS is meestal wel vroeg in de ochtend toch? En een enkele keer laat in de avond? Nooit om 11:00 uur geloof ik.
Gisteren postten ze weer dat ''in de loop van de maand'' bericht op Facebook, dus het zal wel niet voor deze week zijn. Duurt absurd lang nu.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.841
835
Ik denk ook dat nog wel onderschat wordt hoe populair Frank Ocean is in Nederland (en België), zeker onder een jong publiek. Verwacht dat hij met gemak zijn dag uitverkoopt. Wat betreft de lengte van zo’n set vind ik minstens anderhalf uur echt geen must. Een weergaloos concert van een uur en kwartier, bijvoorbeeld zoals bij Tyler op Primavera, geeft soms meer voldoening.

Afgelopen jaar eens bij een concert van het Worakls Orchestra gestaan die 2,5 uur duurde. Was blij dat het afgelopen was.
Ik verkies kwaliteit ook boven kwantiteit maar ik vind anderhalf uur wel het minimum op die plek.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.794
2.405
Doe maar gewoon beide op BKS.


Gisteren postten ze weer dat ''in de loop van de maand'' bericht op Facebook, dus het zal wel niet voor deze week zijn. Duurt absurd lang nu.
Aangezien ze ook nog in de eerste week van 2023 zeiden dat het "begin volgend jaar" kwam geloof ik niet dat ze heel dynamisch zijn in het aanpassen van hun aankondigingsteksten. Ik zie ze dan ook niet snel deze tekst aanpassen in de dagen voor de eerste aankondiging.
Ik had oprecht vandaag een beetje namen verwacht/gehoopt. BKS is meestal wel vroeg in de ochtend toch? En een enkele keer laat in de avond? Nooit om 11:00 uur geloof ik.
Ik had ook nog hoop, al voelen de dinsdag en donderdag logischer (geen idee waarom). Als het niet vandaag of morgen is dan zal het waarschijnlijk pas in de week na ESNS worden gok ik (24-25-26 januari). Edit: de dagverdeling op 27 januari vorig jaar kwam precies om 11.00. De lineup aankondiging van 25 november 2021 kwam om 12.00, de wat officiëler aanvoelende posts daaromheen ook stipt om 12.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.312
2.256
Aangezien ze ook nog in de eerste week van 2023 zeiden dat het "begin volgend jaar" kwam geloof ik niet dat ze heel dynamisch zijn in het aanpassen van hun aankondigingsteksten. Ik zie ze dan ook niet snel deze tekst aanpassen in de dagen voor de eerste aankondiging.

Ik had ook nog hoop, al voelen de dinsdag en donderdag logischer (geen idee waarom). Als het niet vandaag of morgen is dan zal het waarschijnlijk pas in de week na ESNS worden gok ik (24-25-26 januari). Edit: de dagverdeling op 27 januari vorig jaar kwam precies om 11.00.
Ze hebben het al weken over 'in de loop van januari'. Mijn gevoel is dat het volgende week zal worden.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Nieuwer is iets anders dan nieuw, vergeleken met Cave, Radiohead, National en Björk alles wat in de afgelopen 20 jaar begonnen is en minder dan 8 albums heeft uitgebracht nieuwer. Arctic Monkeys? Hip en nieuw!
En vergeleken met Arctic Monkeys is Frank Ocean nog steeds hip en nieuw, kun je nagaan.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.969
1.907
BKS: Namen worden in de loop van januari bekend gemaakt
Wij in Week 2: Waar blijven die namen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @#$*!%

We zijn ook lekker geduldig
Gedudigheid is nooit echt de sterke kant geweest van mensen op dit (en elk ander) forum
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken