Best Kept Secret 2023

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Vind het een beetje jammer dat iedereen zo blind alleen maar oudere namen zou laten headlinen op BKS. Met alle liefde voor Björk.
Ik ben voor Frank Ocean als headliner, en zeker niet voor alleen maar oudere namen. Ik sloeg alleen aan op jimmywe's opmerking dat Frank Ocean beter zou passen dan Björk. Daar ben ik het simpelweg niet mee eens, Björk heeft een langere staat van dienst, is net zo exclusief qua optredens in NL, heeft een veel grotere backcatalog en heeft ook nog eens twee nieuwere albums dan Blonde die allebei zeer goed zijn. Maar Frank Ocean is zeer welkom en zou uitstekend zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

mees

Randprogramma
9 jan 2020
111
138
Er is zeker geen regel maar ik verwacht van een headliner minimaal een set van anderhalf uur (liefst meer) en dan is twee albums om uit te putten vrij weinig.

Waarschijnlijk zal hij dit jaar wel een nieuw album uitbrengen dus dan wordt het al een ander verhaal.
Momenteel 3 albums en 1 mixtape, endless en nostalgia ultra staan niet op spotify :)
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Het zou me verbazen als BKS Frank Ocean wel binnen heeft gehaald en Primavera niet. Bij Björk verwacht ik dit eerder.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
532
479
Frank én Björk, why not both?
Hoeveel grote(re) festivals zitten in deze periode nog zonder headliners? Artiesten van die statuur zullen toch niet voor een paar optredens overkomen? Roskilde?
De verwachtingen liggen wel hoog met die twee namen... Dat we maar niet te teleurgesteld zijn als het toch iets als Goldband- Sigur Ros- Ben Howard wordt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.191
Hoe praten jullie zich steeds maar weer in onmogelijke headliners als Frank Ocean haha. BKS gaat echt niet anderhalve mille neerleggen als je ziet hoe moeilijk ze schijnbaar financieel hebben sinds corona.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.258
2.199
Hoe praten jullie zich steeds maar weer in onmogelijke headliners als Frank Ocean haha. BKS gaat echt niet anderhalve mille neerleggen als je ziet hoe moeilijk ze schijnbaar financieel hebben sinds corona.
Sterker nog: Frank Ocean én Björk. En 3 dagen Despacio op een podium met een vraagteken erbij!!
Dat krijg je als er na een maand getease nog steeds geen namen zijn....
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en noid

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
306
313
Hadden jullie Morrissey al behandeld dit jaar Als headliner voor bks@? Hij heeft nu een paar concerten in Belgie, Frankrijk en London in maart bekendgemaakt. Hij komt ( of niet, je weethet nooit bij hem) met een nieuwe plaat.
Voordat de discussie over zijn vegetarische eisen en ongenuanceerde en ronduit schandalige uitspraken losbarst, wil ik aangeven dat ie moet komen zingen.
En ik wil hem echt wel live zien. Smiths waren mijn helden in de jaren tachtig en ook Morrissey heeft goeie platen gemaakt. door geldgebrek en totaal andere prioriteiten heb ik de smiths nooit live gezien En Morrissey ook nog niet. vandaar mijn wens.
Hij is niet hip en happening headliner, maar ik zou hem zo gauw niet opeen ander festival kunnen plaatsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.397
6.040
Hoe praten jullie zich steeds maar weer in onmogelijke headliners als Frank Ocean haha. BKS gaat echt niet anderhalve mille neerleggen als je ziet hoe moeilijk ze schijnbaar financieel hebben sinds corona.
Ach joh, er worden eens wat meer "out of the box" namen besproken die op andere festivals staan, bij gebrek aan concrete info hier. Waar maak je je druk over, daar is het forum toch voor?

Dat hij anderhalve mille zou kosten is mij niet eerder verteld. Maar was jij er ook niet laatst van overtuigd dat Rosalia over een miljoen heen zou gaan? Denk niet dat Werchter zo'n bedrag neerlegt voor ten hoogste de derde naam op het affiche, wel?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.191
Ach joh, er worden eens wat meer "out of the box" namen besproken die op andere festivals staan, bij gebrek aan concrete info hier. Waar maak je je druk over, daar is het forum toch voor?
It's a joke, Dr. Hannibal. Niet alles is hier, opnieuw, altijd zo serieus.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.397
6.040
Hadden jullie Morrissey al behandeld dit jaar Als headliner voor bks@? Hij heeft nu een paar concerten in Belgie, Frankrijk en London in maart bekendgemaakt. Hij komt ( of niet, je weethet nooit bij hem) met een nieuwe plaat.
Voordat de discussie over zijn vegetarische eisen en ongenuanceerde en ronduit schandalige uitspraken losbarst, wil ik aangeven dat ie moet komen zingen.
En ik wil hem echt wel live zien. Smiths waren mijn helden in de jaren tachtig en ook Morrissey heeft goeie platen gemaakt. door geldgebrek en totaal andere prioriteiten heb ik de smiths nooit live gezien En Morrissey ook nog niet. vandaar mijn wens.
Hij is niet hip en happening headliner, maar ik zou hem zo gauw niet opeen ander festival kunnen plaatsen.
Lijkt me normaal typisch iets voor Bospop, alleen zitten die al vol geloof ik. Maar zou eerder in dat straatje denken zelf...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.548
6.224
De vorige keer speelde Morrisey in zalen als Tivoli Vredenburg, de Oosterpoort en 013. Zou dat een headliner zijn? Of zeg ik nu iets heel geks?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken