Best Kept Secret 2023

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
No way dat Rosalia een miljoen vraagt haha. Dat ze de nieuwe grote popster gaat worden, geloof ik ergens ook niet. In alle Spaans talige landen ongetwijfeld wel trouwens. Ik zie Lizzo meer succes hebben. Maar ook (nog) geen miljoen waard.

Zie Blur hier ook wel staan ja, die slaan NL echt niet over in de zomer. Zit Blur bij Friendly Fire? Zou nogal uitmaken t.o.v. Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Volgens mij is Damon best wel innig met Mojo, maar denk dat Lowlands genoeg mogelijkheden heeft voor de headlineposities die wat minder retro zijn.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Maifeld Derby (week na BKS) komt nu ook met eerste namen. Phoenix is daar de eerste headliner:

23/63 mit Phoenix (F) | Loyle Carner (UK) | Warpaint (USA) | Death Grips (USA) | Surf Curse (USA) | Dillon (D) | Pisse (D) | Sorry (UK) | Jack Botts Music (AUS) | Zulu (USA) | Sorcha Richardson (IE) | DITZ (UK) | Lime Garden (UK) | Glass Beams (AUS) | Sophia Blenda (AT) | Mandy, Indiana (UK) | Hope (D) | Temmis (D) | Jealous (D) | Uche Yara (AT) | Nichtseattle (D | Rolf Blumig (D) | Das Sterben (MA)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Maifeld Derby (week na BKS) komt nu ook met eerste namen. Phoenix is daar de eerste headliner:

23/63 mit Phoenix (F) | Loyle Carner (UK) | Warpaint (USA) | Death Grips (USA) | Surf Curse (USA) | Dillon (D) | Pisse (D) | Sorry (UK) | Jack Botts Music (AUS) | Zulu (USA) | Sorcha Richardson (IE) | DITZ (UK) | Lime Garden (UK) | Glass Beams (AUS) | Sophia Blenda (AT) | Mandy, Indiana (UK) | Hope (D) | Temmis (D) | Jealous (D) | Uche Yara (AT) | Nichtseattle (D | Rolf Blumig (D) | Das Sterben (MA)
Warpaint, Surf Curse, Sorry en Ditz zie ik graag doorkomen. En acht de kans ook best groot!
 
  • Leuk
Waarderingen: mees

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Ik zie het zo stilaan wel een mooie line up worden. Er zijn echt veel goeie bands in de buurt, die (nog) niet op Pinkpop of DTRH staan.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Ik zie de kansen van Blur op BKS groeien nu ze ook op Lokerse Feesten staan. Laat The Killers, Billie, Imagine Dragons, Foals, Florence maar naar Lowlands gaan
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik zie de kansen van Blur op BKS groeien nu ze ook op Lokerse Feesten staan. Laat The Killers, Billie, Imagine Dragons, Foals, Florence maar naar Lowlands gaan
Is ook mijn gevoel, zeker omdat Lokerse Feesten buiten de vaste LiveNation valt.
Wel kan volgende week NOS Primavera in Porto nog roet in het eten vallen. Maar als ze daar niet of op 7 of 9 juni staan zie ik dit wel gebeuren.
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
158
75
Wel balen dat we nog niets weten. Nu moet ik voor de zekerheid maar kaarten probeer te scoren voor Lokerse feesten voor het geval Blur niet op BKS staat.. Wil ze niet missen komend jaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wel balen dat we nog niets weten. Nu moet ik voor de zekerheid maar kaarten probeer te scoren voor Lokerse feesten voor het geval ze niet op BKS staan.. Wil ze niet missen komend jaar.
Dat ticket ben je vast zo kwijt als ze wel op BKS staan. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Wat dat betreft moet BKS ook snel komen met namen en het begin van de kaartverkoop. Anders maken mensen andere keuzes.
Ze zijn dit jaar ook wel echt laat. Behalve NOS Primavera Sound Porto hebben de andere festivals in die periode, die namen delen met BKS, al een groot deel van hun programma gepresenteerd.

Geen idee waarom BKS zo laat is. Pech door het wegvallen van een beoogd headliner (hadden zij toch Arcade Fire?) of zitten ze nog te wachten op een grote naam die nog bekend gemaakt moet worden. In ieder geval zijn er in hetzelfde weekend nog verschillende festivals (Syd for Solen op 9/6, Loaded Oslo ook op 9/6, Rosendal Stockholm op 10/6) die nog headliners missen.

Voor het programma daaronder is er genoeg moois in de buurt!
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Ze zijn dit jaar ook wel echt laat. Behalve NOS Primavera Sound Porto hebben de andere festivals in die periode, die namen delen met BKS, al een groot deel van hun programma gepresenteerd.

Geen idee waarom BKS zo laat is. Pech door het wegvallen van een beoogd headliner (hadden zij toch Arcade Fire?) of zitten ze nog te wachten op een grote naam die nog bekend gemaakt moet worden. In ieder geval zijn er in hetzelfde weekend nog verschillende festivals (Syd for Solen op 9/6, Loaded Oslo ook op 9/6, Rosendal Stockholm op 10/6) die nog headliners missen.

Voor het programma daaronder is er genoeg moois in de buurt!
Je hoeft ook niet meteen alle headliners bekend te maken. Of het moet de meest in het oog springende naam zijn waar je op wilt/moet wachten.

Arcade Fire kan idd een oorzaak zijn.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Wel balen dat we nog niets weten. Nu moet ik voor de zekerheid maar kaarten probeer te scoren voor Lokerse feesten voor het geval Blur niet op BKS staat.. Wil ze niet missen komend jaar.
Ja in die positie zit ik nu ook, en als blur op BKS staat hoop ik iig ook niet op de zondag... 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Een ontzettend betrouwbare bron zei me dat de reden waarom we nog niets gehoord hebben is omdat ze nog geen cateraar hebben gevonden die Libanees kan koken en de verhuur-optie op de sjoelbakken nog niet rond zijn.
Ik ben te huren hoor. Kook ik Indonesisch en zal ik gelijk een lezing doen over Muzikale relevantie.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Tijdens, waar ze huilend bij staan. Mainstage bescheiden spot voor Blur op zijn minst lijkt me niet teveel gevraagd.
Gehost door St. Paul en als speciale gasten White Lies, Christine and The Queens en Carly Rae Jepsen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Damn Death Cab For Cutie en The Postal Service gaan samen op tour voor een 20-years anniversary te vieren van hun platen van 2023. In september en oktober gaan tourden ze door de US.

The Postal Service zou mijn meest gedroomde TWO headliner zijn denk ik zo. Maar als die EU festivals gingen doen, had Primavera ze ook wel gehad denk ik dan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies, Lion en noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken