Best Kept Secret 2023

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Willen jullie me niet al te lekker en enthousiast maken over een eventuele komst van Lana del Rey. dan kan het straks weer tegen vallen.
zelf zie ik Everything But the Girl ook wel naar BKS komen, zouden wij in iedergeval erg leuk vinden. Ze komen in het voorjaar met een nieuw album. Hoe schatten anderen die kans In?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Willen jullie me niet al te lekker en enthousiast maken over een eventuele komst van Lana del Rey. dan kan het straks weer tegen vallen.
zelf zie ik Everything But the Girl ook wel naar BKS komen, zouden wij in iedergeval erg leuk vinden. Ze komen in het voorjaar met een nieuw album. Hoe schatten anderen die kans In?
Als Primavera geen Lana heeft gaat er ook geen Lana op BKS zijn lijkt me
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Was deze hier al gedeeld? https://www.bestkeptsecret.nl/program/best-kept-secret-2023/34474

Deze pagina is nieuw op de website, of in elk geval is de link nieuw vanaf de pagina https://www.bestkeptsecret.nl/program

En euh, wat is het verschil tussen de newsletter en de pre-register? Naar allebei wordt verwezen om updates over het programma 2023 te ontvangen.
Volgens mij zijn die pagina's al een kleine maand in de lucht. Wel vreemd dat het zo lang duurt. De tickets.voor PP, RW en DRTH zijn al een tijdje in de verkoop. Of zou BKS deze festivals niet als concurrentie zien?
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Omdat je blijkbaar een belachelijke muzieksmaak hebt, en buiten dat is je timinig voor humor nog slechter.
Ga je nu ook nog de grapjespolitie uithangen? Wat geeft jou het idee dat je (naast je arbitraire muzikale snobistische highground en je zelfbenoemde positie van festivalprofessor) enige autoriteit hebt op het gebied van humor?

Lana Del Rey - Sigur Ros - The Zenmenn, kom maar op!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
hoe is dit geen headliner??????
het doet me een beetje denken aan Ariel Pink maar zonder de authenticiteit

Nou ik mag hopen dat we komende week dan eindelijk de eerste namen te weten gaan komen. Ik zie links en rechts al mensen kaartjes kopen voor Werchter, Bospop, DTRH... Ze moeten toch echt op korte termijn met het eerste rijtje komen.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
het doet me een beetje denken aan Ariel Pink maar zonder de authenticiteit

Nou ik mag hopen dat we komende week dan eindelijk de eerste namen te weten gaan komen. Ik zie links en rechts al mensen kaartjes kopen voor Werchter, Bospop, DTRH... Ze moeten toch echt op korte termijn met het eerste rijtje komen.
Eens. Nu is wachten op BKS nog altijd de moeite waard geweest. verrassende namen en acts altijd. Ik ben een beetje huiverig of ze de trend van vorig jaar doorzetten met minder livebands en meer dansgebiedjes. Ikhoop het niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Eens. Nu is wachten op BKS nog altijd de moeite waard geweest. verrassende namen en acts altijd. Ik ben een beetje huiverig of ze de trend van vorig jaar doorzetten met minder livebands en meer dansgebiedjes. Ikhoop het niet.
Ik verwacht wel dat ze het aantal continueren maar nog meer DJ’s denk en hoop ik niet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ga je nu ook nog de grapjespolitie uithangen? Wat geeft jou het idee dat je (naast je arbitraire muzikale snobistische highground en je zelfbenoemde positie van festivalprofessor) enige autoriteit hebt op het gebied van humor?

Lana Del Rey - Sigur Ros - The Zenmenn, kom maar op!
Lol
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Omdat ik zei dat BKS nooit tegenvalt even op een rijgezet welke bands ik vanwege BKS nieuw heb leren kennen. sommige heb ik zelfs niet live gezien vanwege clashes of afzegging. En sommige bands ga ik ook zeker weten nooit meer zien omdat het tegenviel. heel opvallend: 2022 minder bands dus minder nieuwe ontdekkingen voor mij. 2013 en 2014 ook maartoen was ik er nog minder mee bezig. We gingen gewoon en zagen wel wat er kwam. We hadden ook nog geen spotify toen.

2013 Alt-J - Everything everything - Tyler the creator - Agnes Obel - Thomas Azier

2014 Angus and Julia Stone - Churches - Metronomy - Ballet School- Roosevelt - Ry X - George Ezra

2015 Chet Faker - Badbadnotgood - Future Islands - Kate Tempes - St Paul andthe Broken bones - Sue the night - Strand of oakes

2016 christine and the queens - Asgier - Bob Moses - Glass animals - The slow show- Dazzled sticks - Ezra furman - Fat white family - Honne

2017 Aurora - King gizzard and the lizzard wizzard - Thundercat - Wild beasts - Thomas Dybdahl - Cigarettes after sex - Fil bo riva - Her - Tommy cash - Zeal & Ardor

2018 father John Misty - The Internet - Altin gun - Dermot Kennedy - Gus Dapperton - Let’s eat grandma - Mattiel - Naaz - Nilufer yanya - Nana adjoa - Rex orange county - Rostam - Sudan Archives - Syml - The comet is coming - Yellow days - Tom grennan

2019 carly rae jepsen - The raconteurs - Sophie - Big thief - John Grant - Princess Nokia - Toro y moi - Bbymutha - Yves Tumor - Catnapp - Feng Suave - Mildlife - Selma Judith - Whispering sons

2022 4b2m - Genesis Owusu - Giant Rooks - Sad night Dynamite - Wies - Cero Ismael - Sampa the great - Holly humberstone
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
78
57
Laat die grote namen maar zitten en zet de casbah, podium 3, 4 en 5 vol met secrets. Daar kom ik al jaren voor. Dit jaar viel mij tegen door het gemis hiervan en het verre lopen tussen de bands.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Als het deze week niets wordt voor BKS, dan zal het dit jaar niet meer gebeuren…

Wat zonde is, want BKS heeft zo’n eindejaarsperiode wel nodig denk ik.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Mee eens met hierboven. Help me ff, welke bands zijn er tot nu toe met potlood op te schrijven en welke met een sharpie ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken