Best Kept Secret 2023

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
256
171
Damn Death Cab For Cutie en The Postal Service gaan samen op tour voor een 20-years anniversary te vieren van hun platen van 2023. In september en oktober gaan tourden ze door de US.

The Postal Service zou mijn meest gedroomde TWO headliner zijn denk ik zo. Maar als die EU festivals gingen doen, had Primavera ze ook wel gehad denk ik dan...
Die mogen beide naar BKS komen
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
En dus ook dezelfde website helaas.
Dat denk ik. Deze komt niet van de BKS-website, maar van de BKS-pagina van Beekse Bergen, die waarschijnlijk net ververst is. Naast dit logo staat daar de opwekkende tekst:

BEST KEPT SECRET 2023​

NOG EVEN WACHTEN​


Dat stond er toen ik eerder keek nog niet. Het ziet er dus wel naar uit dat er nu echt een paar dingen worden klaargezet. Neem aan dat we volgende week een programma krijgen plus de start van de voorverkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Zijn tekenen van leven in ieder geval. Welke headliner zou BKS kunnen delen met Primavera Porto?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Nee ik bedoel die dus pas volgende week bekend kan worden.
Behalve Blur kan ik niet veel bedenken. Neem aan dat Primavera Porto geen headliners heeft die niet op de andere Primavera's staan. Of het moet zo zijn dat er een naam is als Lana del Rey die meteen ook voor de andere Primavera's bekend wordt gemaakt.

Ik denk dat Primavera Porto eerder en beeld gaat geven van namen die lastig worden. Als Blur daar bijvoorbeeld op zaterdag staat dan wordt BKS wel heel lastig.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Behalve Blur kan ik niet veel bedenken. Neem aan dat Primavera Porto geen headliners heeft die niet op de andere Primavera's staan. Of het moet zo zijn dat er een naam is als Lana del Rey die meteen ook voor de andere Primavera's bekend wordt gemaakt.

Ik denk dat Primavera Porto eerder en beeld gaat geven van namen die lastig worden. Als Blur daar bijvoorbeeld op zaterdag staat dan wordt BKS wel heel lastig.
Ik zou Blur - Sigur Ros - Lana del Rey wel een gaaf rijtje headliners vinden :)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.454
Is ook mijn gevoel, zeker omdat Lokerse Feesten buiten de vaste LiveNation valt.
Wel kan volgende week NOS Primavera in Porto nog roet in het eten vallen. Maar als ze daar niet of op 7 of 9 juni staan zie ik dit wel gebeuren.
Euhmm… hoe bedoel je vaste Live Nation?
Want vrees dat je er beetje naast zit.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Euhmm… hoe bedoel je vaste Live Nation?
Want vrees dat je er beetje naast zit.
Slordig berichtje, maar ik bedoel dat Lokerse Feesten geen LiveNation-festival is, net als een aantal andere festivals waar Blur staat. En dat het dus niet erg waarschijnlijk is dat LiveNation ze een boeking voor meerdere festivals heeft gedaan (zoals een combi van Rock Werchter met Pinkpop of DTRH). Dat vergroot de kans dat ze op BKS staan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.454
Slordig berichtje, maar ik bedoel dat Lokerse Feesten geen LiveNation-festival is, net als een aantal andere festivals waar Blur staat. En dat het dus niet erg waarschijnlijk is dat LiveNation ze een boeking voor meerdere festivals heeft gedaan (zoals een combi van Rock Werchter met Pinkpop of DTRH). Dat vergroot de kans dat ze op BKS staan.
Oké duidelijk. Even goed staan ze op Lowlands natuurlijk.
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
104
132
Everything Everything hebben sinds het nieuwe album niet veel shows gedaan buiten de UK, zou ik ook wel een toffe naam vinden
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825

Gebruikers die dit onderwerp bekijken