Best Kept Secret 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Staat op Primavera ook als headliner. Haal album is erg goed ontvangen (zie de jaarlijsten van Pitchfork en OOR). Ik denk dat ze op BKS ook tegen headliner aan zit.
Lijkt me tegelijk ook wel een naam die Lowlands graag zou binnenhalen.
Moest ze dan zelfs nog in Europa zitten. Ik zie 't wel voor me als headliner, maar of BKS-gangers die dan ook gaan smaken.. idk.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Moest ze dan zelfs nog in Europa zitten. Ik zie 't wel voor me als headliner, maar of BKS-gangers die dan ook gaan smaken.. idk.
Zou toch passen bij BKS?

Vernieuwende act, jonge headliner, kent veel populariteit nu (je verkoopt niet zomaar de AFAS en Vorst uit), briljante plaat uit…

RTJ en Christine and the Queens hebben ook al geheadlined. Ik zou het alvast toejuichen.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Volgende week zou het dan toch moeten gebeuren?
Op basis van wat tourt zou het zoiets kunnen worden:

The 1975 – Sigur Rós – Blur

Angel Olsen - Black Country, New Road - Caroline Polachek – Charlotte Adigéry & Bolis Pupul - Daniel Avery - FKA Twigs - Four Tet – M83 - NxWorries (Anderson.Paak & Knxwlede) – Soulwax (inhalen voor 2022) – Spoon – Swans - The Mars Volta - Ty Segall – Warpaint - Wet Leg

Alex G – Alvvays - Arooj Aftab – Bar Italia – Beak> - Crack Cloud – De Toegift - Elephant – Gilla Band - Glass Beams – Goat - Japanese Breakfast – The Osees - Personal Trainer – Pinkpantheress - Pitou - Shygirl – The Beths - The Comet is Coming – The Soft Pink Truth – Yard Act

DJ St. Paul
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zou toch passen bij BKS?

Vernieuwende act, jonge headliner, kent veel populariteit nu (je verkoopt niet zomaar de AFAS en Vorst uit), briljante plaat uit…

RTJ en Christine and the Queens hebben ook al geheadlined. Ik zou het alvast toejuichen.
Goh, de reacties hier als toen ook op het veld waren C&TQ en Carly Rae Jepsen alvast geen succes. Lizzo dan weer wel. Misschien verschilt het van act tot act, kan ook weer.

Denk dat het idd iets zoals @Processierups voorstelt zal worden. Niets speciaals qua headliners die echt buiten de lijntjes kleurt. Sigur Rós is een mooie om te hebben opnieuw. Blur als de te pakken headliner en dan The 1975 als promovendus.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Als Rosalia een miljoen vraagt om te headlinen is ze dan niet gewoon te duur voor BKS? Of zouden die dat voor haar kunnen (en willen) betalen?
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Het lijkt me ook sterk dat Rosalia een miljoen vraagt. Voor haar AFAS show zijn ook gewoon kaarten te koop. Gewoon geen headliner hier.

Ik heb ook nog steeds mijn twijfels of Blur wel op BKS staan. Maar we wachten af.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Het lijkt me ook sterk dat Rosalia een miljoen vraagt. Voor haar AFAS show zijn ook gewoon kaarten te koop. Gewoon geen headliner hier.

Ik heb ook nog steeds mijn twijfels of Blur wel op BKS staan. Maar we wachten af.
Alleen platinumtickets van 174,-. Reguliere tickets zijn wel uitverkocht.

@Yannick zei gister in RW topic dat hij info had dat ze een miljoen vraagt.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Alleen platinumtickets van 174,-. Reguliere tickets zijn wel uitverkocht.

@Yannick zei gister in RW topic dat hij info had dat ze een miljoen vraagt.
En zelfs die platinumtickets (wat overigens niks anders dan prijsdifferentiatie is, er zit niks platinums aan) van 174 euro en de early entry tickts van 350 euro zijn stijf uitverkocht. Omdat het mobile only tickts zijn worden ze niet via TicketSwap doorverkocht, waar desondanks ruim 2.000 mensen een kaartje zoeken. Ook de doorverkooptickets via Ticketmaster zijn uitverkocht, al zag ik daar gisteren nog wel kaartjes voor 80 euro verkocht worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Alleen platinumtickets van 174,-. Reguliere tickets zijn wel uitverkocht.

@Yannick zei gister in RW topic dat hij info had dat ze een miljoen vraagt.
Alright, maar dan nog is het "maar" AFAS Live.. Voor mij mag het hoor, maar ik zie het gewoon niet snel gebeuren. Dat bedrag wat Yannick noemt lijkt me gewoon to much voor deze contreien. Want de taalbarrière zal ook niet helpen gok ik.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Alright, maar dan nog is het "maar" AFAS Live.. Voor mij mag het hoor, maar ik zie het gewoon niet snel gebeuren. Dat bedrag wat Yannick noemt lijkt me gewoon to much voor deze contreien. Want de taalbarrière zal ook niet helpen gok ik.
Haar optreden een paar jaar geleden op DTRH werd wel erg goed gewaardeerd, net als haar album van dit jaar.
Maar: ze staat op de BKS-zaterdag op Primavera Madrid en zal dat weekend vast ook op NOS Primavera Porto staan. Ik verwacht haar dus niet op BKS. Misschien wel voor Lowlands.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Alright, maar dan nog is het "maar" AFAS Live.. Voor mij mag het hoor, maar ik zie het gewoon niet snel gebeuren. Dat bedrag wat Yannick noemt lijkt me gewoon to much voor deze contreien. Want de taalbarrière zal ook niet helpen gok ik.
BKS headliners zijn wel vaker Afasacts toch? Alt-J, Tame Impala (al kan die nu ook wel Ziggo), Run the Jewels, etc.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Goh, de reacties hier als toen ook op het veld waren C&TQ en Carly Rae Jepsen alvast geen succes. Lizzo dan weer wel. Misschien verschilt het van act tot act, kan ook weer.

Denk dat het idd iets zoals @Processierups voorstelt zal worden. Niets speciaals qua headliners die echt buiten de lijntjes kleurt. Sigur Rós is een mooie om te hebben opnieuw. Blur als de te pakken headliner en dan The 1975 als promovendus.
Ik zie Rosalia niet succesvol headlinen tenzij BKS ook in de breedte veel meer 'pop' in de programmering stopt en daarmee een een ander, nieuw publiek aanboort. De mensen waar ik sinds 2013 tussen heb gelopen zien volgens mij toch echt liever iets headlinen met gitaren. Ik zelf ook, moet ik bekennen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Haar optreden een paar jaar geleden op DTRH werd wel erg goed gewaardeerd, net als haar album van dit jaar.
Maar: ze staat op de BKS-zaterdag op Primavera Madrid en zal dat weekend vast ook op NOS Primavera Porto staan. Ik verwacht haar dus niet op BKS. Misschien wel voor Lowlands.
Maar waardering voor een album en voor een miljoen komen headlinen zit wel degelijk verschil in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Rosalía past ook echt niet op BKS, maar wel op DTRH en Lowlands. Zelfde geldt wat mij betreft ook voor FKA Twigs.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Nu Blur op een 'kleiner' festival als Lokerse Feesten staat heb ik meer vertrouwen gekregen in BKS. Op basis van de lineup van Primavera Porto volgende week zullen we een goede gok kunnen maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Nu Blur op een 'kleiner' festival als Lokerse Feesten staat heb ik meer vertrouwen gekregen in BKS. Op basis van de lineup van Primavera Porto volgende week zullen we een goede gok kunnen maken.

Op basis van de line-up van BKS volgende week hoeven we niet meer te gokken. 😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken