Best Kept Secret 2023

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Spoon gaat mee als support op wat Europese zaalshows met The Black Keys, die beginnen een paar dagen na BKS... Zouden ze terug komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Is Rosalia niks voor hier? Nog niet aangekondigd voor DTRH en Pinkpop past niet. Misschien dat als Two afsluiter wel werkt in Nederland.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Dat zou zeker werken, maar kan die niet gewoon headlinen intussen?
Staat op Primavera ook als headliner. Haal album is erg goed ontvangen (zie de jaarlijsten van Pitchfork en OOR). Ik denk dat ze op BKS ook tegen headliner aan zit.
Lijkt me tegelijk ook wel een naam die Lowlands graag zou binnenhalen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Rosalía is in Spanje inderdaad vele malen populairder dan hier (10 nummer 1-hits, waarvan 3 op haar laatste album), maar een act die AFAS Live uitverkoopt (met een kaartprijs van €61,60) is in principe groot genoeg om BKS te headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
41
31
Liefst wel met Markéta erbij.
Laatste keer dat ik hem zag was op DTRH en dat was meteen verreweg het hoogtepunt van dat verder makke festival. Zelfs zonder Markéta.. :) zijn muziek is misschien niet heel spectaculair of origineel.. maar de man heeft een geweldig charisma en een dijk van een stem live. En is omringt door goede muzikanten.
 

NatuurwijnFlowerboy

Playlistbediener
8 dec 2022
17
17
Ik verwacht op basis van Primavera Barca/Madrid op acts zoals FKA Twigs, Death Grips, Nia Archives, Charlotte de Witte en Loyle Carner. Channel Tres is ook leuk, maar zal wel op DTRH staan aangezien die bijna de volledige line-up van Lowlands vorig jaar overnemen..
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
41
31
Tegen juni mogen the veils wel weer eens de plassen oversteken om op bks neer te strijken. Nieuwe album en tour in nieuw zeeland maart volgend jaar. De single Undertow is alvast genieten..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken