Best Kept Secret 2023

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Duurt lang! Maar ik kan me van eerdere jaren herinneren dat er al eerder wat namen opdoken die zelf BKS al op hun website hadden staan, het gekke is dat we dat dit jaar ook nog helemaal niet gezien hebben?
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
302
Primavera Porto komt 13 december met lineup. Daar zal dan BKS op aansluiten en duidelijk worden welke headliners er gaan komen. Maardas nog f*ck*ng 6 dagen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Sígur Rós en The 1975 ook naar Werchter. Zegt niet veel, maar ik zie de kansen groter worden dat die beide op BKS staan. Al dan niet als headliner (waarvan Sígur Rós dat toch wel zal zijn zou ik zeggen, over The 1975 heb ik iets meer twijfels).
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
159
75
Primavera Porto komt 13 december met lineup. Daar zal dan BKS op aansluiten en duidelijk worden welke headliners er gaan komen. Maardas nog f*ck*ng 6 dagen.
Dit jaar naar Primavera Porto geweest, heerlijk festival. Ga over een paar jaar zeker nog eens terug..
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik hoop nog steeds vooral op Pulp, maar dat ze nog steeds niet buiten UK+Ierland staan, doet de kans wel slinken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: pongolesi

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Wat betreft Sigur Ros: zij staan wel vrij laag op de affiches waar ze tot nu toe op staan. Zouden zij als Two headliner kunnen? Dat zou ik persoonlijk perfect vinden. Voor One headliner weet ik het nog niet zo.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Wat betreft Sigur Ros: zij staan wel vrij laag op de affiches waar ze tot nu toe op staan. Zouden zij als Two headliner kunnen? Dat zou ik persoonlijk perfect vinden. Voor One headliner weet ik het nog niet zo.
De plek van Beach House dit jaar zou natuurlijk prachtig zijn.
Maar je vergelijkt nu met festivals van de omvang Mad Cool en Rock Werchter.
Op een middelgroot festival als BKS werkt dat echt anders
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
De plek van Beach House dit jaar zou natuurlijk prachtig zijn.
Maar je vergelijkt nu met festivals van de omvang Mad Cool en Rock Werchter.
Op een middelgroot festival als BKS werkt dat echt anders
Ja het is een beetje appels met peren, en op Mad Cool staan ze nog redelijk prominent, als eerste onder de headliners van die dag. Maar dat ze op Werchter als zevende naam van de zaterdag staan vermeld, nog onder Xavier Rudd, doet me toch wat twijfelen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
De plek van Beach House dit jaar zou natuurlijk prachtig zijn.
Maar je vergelijkt nu met festivals van de omvang Mad Cool en Rock Werchter.
Op een middelgroot festival als BKS werkt dat echt anders
Maar op de affiche van Electric Castle moeten ze zich ook tevreden stellen met een plek op de tweede lijn. En dat is toch al een andere omvang dan Werchter/Mad Cool.

Je kan Sigur Ros nog op de ONE neerzetten, maar imo ook enkel als de "kleinere headliner".
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken