Best Kept Secret 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Mee eens met hierboven. Help me ff, welke bands zijn er tot nu toe met potlood op te schrijven en welke met een sharpie ?
Vind het echt heel moeilijk.

Blur - Rosalia - Sigur Ros als headliners? Al is die derde niet echt in de buurt… Die eerste 2 lijken me wel grote kanshebbers, zie Rosalia ook wel CORE aankondigen deze week.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Vind het echt heel moeilijk.

Blur - Rosalia - Sigur Ros als headliners? Al is die derde niet echt in de buurt… Die eerste 2 lijken me wel grote kanshebbers, zie Rosalia ook wel CORE aankondigen deze week.
Blur - The 1975 - Sigur Ros zal het waarschijnlijk worden
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Blur - The 1975 - Sigur Ros zal het waarschijnlijk worden
Maar Sigur Ros, touren die dan in die periode? Want dan is het toch zeker een band die zeker op Primavera en Northside had gestaan.

Met Sigur Ros en 1975 ook twee erg kleine headliners.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Laat die grote namen maar zitten en zet de casbah, podium 3, 4 en 5 vol met secrets. Daar kom ik al jaren voor. Dit jaar viel mij tegen door het gemis hiervan en het verre lopen tussen de bands.
Ja dit, maar dan wel nog een paar gevestigde namen in de Two graag ;) Daar zie ik doorgaans toch mijn hoogtepunten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Dat is toch geen drietal waarmee je de boel uitverkoopt?
Dat weet ik niet. Bon Iver is sowieso formaat Ziggodome en Sigur Ros zal tussen Ziggo en Afas inzitten. Bovendien twee namen die heel erg passen bij het festival. The 1975 vind ik zelf niet geweldig, maar lees hier toch wel dat mensen die graag zien. Anders misschien Anderson Paak erbij.

BKS is in principe een festival met 20-25 duizend bezoekers toch? Dat is niet heel erg groot.

Als de undercard goed in orde is, zou ik denken dat je met dit affiche een aardig eind komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en jopkins

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Klopt maar wat is het alternatief? Er is niet zo veel aanbod qua headliners.
Nee en je zult niet ieder jaar formaat Nick Cave / Radiohead beschikbaar hebben.

En zo groot is de poel waaruit gevist kan worden voor komende zomer vooralsnog niet. Het valt niet heel erg mee tot dusverre.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Dat weet ik niet. Bon Iver is sowieso formaat Ziggodome en Sigur Ros zal tussen Ziggo en Afas inzitten. Bovendien twee namen die heel erg passen bij het festival. The 1975 vind ik zelf niet geweldig, maar lees hier toch wel dat mensen die graag zien. Anders misschien Anderson Paak erbij.

BKS is in principe een festival met 20-25 duizend bezoekers toch? Dat is niet heel erg groot.

Als de undercard goed in orde is, zou ik denken dat je met dit affiche een aardig eind komt.
Met Nick Cave en The Strokes als kleppers was het zelfs behelpen. Dan denk ik echt niet dat je het gaat trekken met The 1975 die op onze grote festivals nog op middaguurtjes spelen.

En Sigur Ros lijkt me duidelijk pas vanaf juli te touren.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Met Nick Cave en The Strokes als kleppers was het zelfs behelpen. Dan denk ik echt niet dat je het gaat trekken met The 1975 die op onze grote festivals nog op middaguurtjes spelen.

En Sigur Ros lijkt me duidelijk pas vanaf juli te touren.
Ik vind the 1975 ook niet per se een goed idee, maar probeerde een inschatting te maken van mogelijk beschikbare headliners.

En als Sigur Ros inderdaad niet beschikbaar is, dan wordt het zeker vrij lastig ja ;-)

Maar misschien moeten ze juist nog meer gaan mikken op een kwalitatief zo goed mogelijk programma in de volle breedte. Ik denk uiteindelijk dat je beter 20 achten op je festival kunt hebben dan 2 tienen, 4 achten en verder veel zeventjes en zessen. Je bent dan in ieder geval minder afhankelijk van de beschikbare headliners.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik zie Blur en Rosalia gevoelsmatig eerder op LL staan.

Zou Bon Iver- Sigur Ros - The 1975 niet gebeuren op BKS?
Dit zou een goed rijtje zijn hoor. Bon Iver wel snel op herhaling maar wel een goede passende headliner voor het festival. Sigur Ros wat aan de kleine kant maar past perfect op BKS.

The 1975 is wel een zwaktebod maar goed, er is elk jaar wel een zwakkere headliner bij.

Dan een goede undercard erbij.

Wat tourt er anders nog? Arcade Fire wil je niet meer hebben. Blur, Placebo?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken