Best Kept Secret 2023

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
41
31
Rosalia heeft niet eens live muzikanten op het podium staan. Dus hoe zou dat moeten passen op BKS ? Ik denk niet dat het merendeel BKS publiek dat kan waarderen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Rosalia heeft niet eens live muzikanten op het podium staan. Dus hoe zou dat moeten passen op BKS ? Ik denk niet dat het merendeel BKS publiek dat kan waarderen.
Run The Jewels ook niet, toch? Wel twee geweldige rappers en performers.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.356
5.049
Rosalia heb ik zelf iets minder mee, maar kwa diversiteit en internationale uitstraling sla je de plank niet mee mis denk ik. Ik begin we een beetje te vrezen dat Blur niet baar BKS komt overigens (wat ik in het Lowlands topic ook schreef).
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Jamie XX is ook headliner geweest. Don't get me wrong, Rosalia en bks zijn denk ik geen perfecte match, maar het zou goed kunnen werken denk ik.

RTJ vond ik top trouwens.
 
Laatst bewerkt:

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Rosalia heb ik zelf iets minder mee, maar kwa diversiteit en internationale uitstraling sla je de plank niet mee mis denk ik. Ik begin we een beetje te vrezen dat Blur niet baar BKS komt overigens (wat ik in het Lowlands topic ook schreef).
Gaat echt wel Blur zijn. Past beter in hun toerschema dan Lowlands (zou wellicht hun laatste concert zijn), headliners voor BKS liggen niet dik gezaaid en de band past perfect bij het BKS-doelpubliek. Lowlands heeft ook Blur helemaal niet nodig, waar BKS een naam als Blur echt wel kan gebruiken.

Rosalia trouwens ook wel. Als Jamie XX, Christine and the Queens en RTJ kunnen, kan Rosalia zeker.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.955
Denk dat BKS wacht op een artiest voor ze willen/kunnen aankondigen.
Maar de hamvraag is natuurlijk: welke artiest is dat dan. Impliceert alleszins iets wat tot nu toe nog nergens aangekondigd is. Herinner mij op de Mad Cool poster ook nog twee vraagtekens, eentje boven QOTSA waar ik GNR verwacht, andere onder RHCP is dan misschien de naam waar BKS ook nog op wacht? Maar wie o wie?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Maar de hamvraag is natuurlijk: welke artiest is dat dan. Impliceert alleszins iets wat tot nu toe nog nergens aangekondigd is. Herinner mij op de Mad Cool poster ook nog twee vraagtekens, eentje boven QOTSA waar ik GNR verwacht, andere onder RHCP is dan misschien de naam waar BKS ook nog op wacht? Maar wie o wie?
Denk dat er eentje te combineren valt met RW ook.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.955
Zou dat The XX kunnen zijn? Dat ze dit
13 januari bekend maken samen met deluxe versie van Coexist.
Ik zou The XX een hele toffe naam vinden, maar zou BKS tot in januari wachten? Zou dan eerder denken dat ze nu al de eerste namen gedropt hadden en hen later zou toevoegen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Ik zou The XX een hele toffe naam vinden, maar zou BKS tot in januari wachten? Zou dan eerder denken dat ze nu al de eerste namen gedropt hadden en hen later zou toevoegen.
Ja dat zou ik ook doen als ik van hen was. Zoals voor 2018, toen ze in december de hoofdlineup deelde en in januari los nog eens AM.

Echt maar in gang schieten in januari is voor hen echt (te?) laat…
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
Maar de hamvraag is natuurlijk: welke artiest is dat dan. Impliceert alleszins iets wat tot nu toe nog nergens aangekondigd is. Herinner mij op de Mad Cool poster ook nog twee vraagtekens, eentje boven QOTSA waar ik GNR verwacht, andere onder RHCP is dan misschien de naam waar BKS ook nog op wacht? Maar wie o wie?
Ga ik toch hopen op Lana Del Rey.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken