Best Kept Secret 2023

Merol, Lizzo, Boy Pablo en Jessie Ware namen geen headlinespot in. Tijdens de headlinespot van Carly liep het veld blijkbaar leeg.

Bij Carly heeft het veld (strand) zelfs nooit vol gestaan, haha. Wel topsfeertje. Ik ging uit mijn plaat al ware ik op de Nickelodeon Choice Awards.

Rosalia en BKS is inderdaad geen match made in heaven, dat ben ik wel met jullie eens, maar ik zie het nog best gebeuren. Absoluut uitsluiten vind ik gek, gezien BKS de laatste jaren toch echt wel popartiesten programmeert en Rosalia is atm wel echt de popartiest om te hebben voor BKS.

Bij Carly heeft het veld (strand) zelfs nooit vol gestaan, haha. Wel topsfeertje. Ik ging uit mijn plaat al ware ik op de Nickelodeon Choice Awards.
Haha was je er echt bij? Het zag er van een afstand echt heel weird uit, net of ieder iedereen daar gezien wilde worden hoe los ze gingen op CRJ. De akwardness kon zelfs niet op tegen mijn bezoekje aan Pinkpop tijdens Justin Bieber.

Hoezo absoluut niet? Als Carly Rae Jepsen, Lizzo en Christine & The Queens er in 2019 hebben gestaan, en afgelopen editie nog Merol, Boy Pablo en Jessie Ware, dan is Rosalia toch niet zo gek?
Christine & The Queens werkte niet als headliner op BKS, hoewel de show verder prima was. Dat geldt imo ook voor Rosalía. Op DTRH zou ze een prima headliner zijn, Lowlands wellicht ook.

• Leuk
Waarderingen: JoLe
Merol, Lizzo, Boy Pablo en Jessie Ware namen geen headlinespot in. Tijdens de headlinespot van Carly liep het veld blijkbaar leeg.

Maar uh, de One is sinds enkele jaren een garantie op complete leegstand. Herinneren jullie Guided By Voices nog lmao. Dat toeschrijven op CRJ is wel héél gemakkelijk hoor.

Haha was je er echt bij? Het zag er van een afstand echt heel weird uit, net of ieder iedereen daar gezien wilde worden hoe los ze gingen op CRJ. De akwardness kon zelfs niet op tegen mijn bezoekje aan Pinkpop tijdens Justin Bieber.
Ik was daarbij ja, haha. Vond dat een leuke show en een fijne change of pace tussen Raconteurs en Interpol door. Een beetje zoals ik de luchtigheid van Mac Demarco ook fijn vond (weet dat hij ook wat tegenstanders heeft).

Maar neem dat los gaan maar met een korreltje zout. Noem het hoofdknikken vanop een afstandje. Geen glowsticks en confetti voor deze man.

Op festivals van de grootte DTRH/BKS is ze headliner. PP/RW niet.
En zelfs sommige grotere majors ook hoor. Zal op Lollapalooza Paris wel headlinen. Ook op die ZA-Lolla’s staat ze volgend jaar als headliner.

Op festivals van de grootte DTRH/BKS is ze headliner. PP/RW niet.
Dan hoop ik dat Nutini geen headliner is en ze op DTRH staat. Past veel beter bij DTRH dan BKS imo. :)

Alleen wat sneu voor de fans dat het al is uitverkocht.

Wanneer verwachten we hier namen eigenlijk? Duurt zolangzamerhand wel erg lang.

Ik was daarbij ja, haha. Vond dat een leuke show en een fijne change of pace tussen Raconteurs en Interpol door. Een beetje zoals ik de luchtigheid van Mac Demarco ook fijn vond (weet dat hij ook wat tegenstanders heeft).

Maar neem dat los gaan maar met een korreltje zout. Noem het hoofdknikken vanop een afstandje. Geen glowsticks en confetti voor deze man.
Gaat Mac eigenlijk weer touren aankomend jaar?

Users who are viewing this thread