Best Kept Secret 2023

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Haha was je er echt bij? Het zag er van een afstand echt heel weird uit, net of ieder iedereen daar gezien wilde worden hoe los ze gingen op CRJ. De akwardness kon zelfs niet op tegen mijn bezoekje aan Pinkpop tijdens Justin Bieber.
Ik was er ook bij en ik stond er ook om vooraan uit mijn plaat te gaan. Ik snap dat het niet iedereen zijn ding is, maar haar 'E-Mo-Tion' album is louter bangers. Zou haar graag weer eens zien, maar dan liever op een festival dat haar beter past.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en DeBaars

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
613
635
Ze houden de spanning er in elk geval lekker in. Gezien het aanbod zijn mijn verwachtingen qua headliners laag. Ben vooral benieuwd hoe de feedback is geweest op de koerswijziging van vorig jaar met minder live-acts en meer dj-areas en of dat dit jaar doorzet. Ik was zelf nogal not amused met die nieuwe aanpak waarbij de eindafrekening alleen door twee headliners van de buitencategorie ( Strokes en Cave) nog positief uitviel. Mocht de spoeling wat betreft de undercard net zo dun uit vallen als vorig jaar dan wordt BKS wel een twijfel gevalletje.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Als het goed is om 13.00 de lineup announcement van Primavera Porto, dus dan weten we meer.
Als daar Blur staat staan ze die donderdag al in Madrid en dan ook nog in Porto op hetzelfde weekend van BKS.

Dan zal het ook wel snel duidelijk worden of we die mogen opschrijven. Mij lijkt nog steeds van wel.
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
139
187
Haha was je er echt bij? Het zag er van een afstand echt heel weird uit, net of ieder iedereen daar gezien wilde worden hoe los ze gingen op CRJ. De akwardness kon zelfs niet op tegen mijn bezoekje aan Pinkpop tijdens Justin Bieber.
Lurker op het forum hier en BKS ganger voor een aantal jaar. Ik zal de volgende keer achteruit kijken tijdens het feesten bij een pop-act om een glimps te krijgen van de beoordelende bks elite.

CRJ en Rosalia worden goed beoordeeld in de indie wereld. Het lijkt een beetje op dat of mensen hier vooroordelen hebben voor pop, of dat ze BKS saai en niet divers willen houden.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Zou het niet mogelijk zijn dat BKS ongeveer tegelijk met namen komt omdat ze op dezelfde embargo wachten?
Het lijkt me sowieso dat BKS op een embargo wacht, en we verwachten/hopen denk ik allemaal dat het hetzelfde embargo is als Primavera Porto.
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
163
83
Het lijkt me sowieso dat BKS op een embargo wacht, en we verwachten/hopen denk ik allemaal dat het hetzelfde embargo is als Primavera Porto.
Lijkt me zeer sterk. 90% van de namen op Primavera Porto staan ook in Barcelona dus die zijn al bekend en daar zit geen embargo op. Maar het is wel mogelijk dus ik hoop met je mee..
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.936
Lijkt me zeer sterk. 90% van de namen op Primavera Porto staan ook in Barcelona dus die zijn al bekend en daar zit geen embargo op. Maar het is wel mogelijk dus ik hoop met je mee..
Zie net dat het wel de 10e editie in Porto is. Weet niet hoe dat met de andere Primavera's zit, maar als ze een jubileum editie hebben is het misschien aannemelijker dat er een mooie grote naam wel daar en niet op de andere edities staat? Om het wat extra glans te geven? Dus dat zou wel degelijk dat embargo kunnen zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.936
Ik wilde net gaan vragen ja, waarom Blur eigenlijk afschrijven? Zondag lijkt mij nog een prima optie toch?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.006
6.306
Lurker op het forum hier en BKS ganger voor een aantal jaar. Ik zal de volgende keer achteruit kijken tijdens het feesten bij een pop-act om een glimps te krijgen van de beoordelende bks elite.

CRJ en Rosalia worden goed beoordeeld in de indie wereld. Het lijkt een beetje op dat of mensen hier vooroordelen hebben voor pop, of dat ze BKS saai en niet divers willen houden.
Hold your horses. Je hoeft van mij niks hoor, ik zeg alleen hoe het op mij overkwam en wat mijn ervaring was.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.707
2.086
Ik wilde net gaan vragen ja, waarom Blur eigenlijk afschrijven? Zondag lijkt mij nog een prima optie toch?
Spelen tot nu toe alleen in Wembley twee shows achter elkaar, voor de andere shows zit er steeds minimaal één dag tussen. Het is niet onmogelijk, maar het lijkt me nu echt onwaarschijnlijk geworden.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken