Best Kept Secret 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.539
6.205
Lowlands kan ook inderdaad nog, Jimmy verwachtte haar volgens mij ook nog op Pukkelpop.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Ik dacht dat Jimmy het over Angele had, en niet Rosalia?

Aleja, ik vind best dat Rosalia op BKS kan. BKS is niet alleen gitaarbandjes.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.035
8.679
Op RW staat ze ook sub. RW is een groter festival natuurlijk maar doet me hopen dat ze op DTRH ook genoegen neemt met een positie lager.
Als ze op DTRH staat, dan is het vast als headliner. Wat goed kan passen, want ze missen er daar echt nog wel eentje gok ik.

Andere optie kan NSJ zijn natuurlijk, maar daar wordt Lizzo ook al verwacht.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.539
6.205
Ik dacht dat Jimmy het over Angele had, en niet Rosalia?

Aleja, ik vind best dat Rosalia op BKS kan. BKS is niet alleen gitaarbandjes.
Ah ja, je hebt gelijk.

Wellicht dan op DTRH voor Stromae of Fred Again. Of als headliner ipv Nutini zoals Matt zegt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Op RW staat ze ook sub. RW is een groter festival natuurlijk maar doet me hopen dat ze op DTRH ook genoegen neemt met een positie lager.
Kan beide kanten op met Paolo Nutini denk ik. Headliner; ok. Sub; ok. Hoop is daar nog niet vervlogen dat hij écht het festival afsluit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.035
8.679
Kan beide kanten op met Paolo Nutini denk ik. Headliner; ok. Sub; ok. Hoop is daar nog niet vervlogen dat hij écht het festival afsluit.
Zou me heel sterk lijken dat hij de boel afsluit eigenlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.539
6.205
BKS heeft toch echt met regelmaat popartiesten gehad, en Rosalia is wel van het kaliber dat ook 'critically acclaimed' is. Ik vind dat ze prima past.
Het past vast wel maar persoonlijk hoeft het van mij niet zo. (zou het wat zonde van de headlinespot vinden) Past voor mijn gevoel ook net iets beter op DTRH of Lowlands dan BKS.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Laten we nou ook niet beweren dat Rosalia het wiel heeft uitgevonden. Die kan toch prima sub staan lijkt mij. Op elk major van Nederland/België.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.539
6.205
Hoezo absoluut niet? Als Carly Rae Jepsen, Lizzo en Christine & The Queens er in 2019 hebben gestaan, en afgelopen editie nog Merol, Boy Pablo en Jessie Ware, dan is Rosalia toch niet zo gek?
Merol, Lizzo, Boy Pablo en Jessie Ware namen geen headlinespot in. Tijdens de headlinespot van Carly liep het veld blijkbaar leeg.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
Merol, Lizzo, Boy Pablo en Jessie Ware namen geen headlinespot in. Tijdens de headlinespot van Carly liep het veld blijkbaar leeg.

Lizzo toch ook wel, Carly was ook sub he.

Maar het was idd vrij awkward. Het veld was ver leeg, alleen wat rijtjes mensen die helemaal uit de plaat stond te gaan waarbij ik me waande bij de Nickelodeon Choice Awards.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken