Best Kept Secret 2023

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Mee eens met hierboven. Help me ff, welke bands zijn er tot nu toe met potlood op te schrijven en welke met een sharpie ?
Sharpie: Blur, Alvvays
Potlood: Osees, Ty Segall, Caroline Polachek, Warpaint, Surf Curse, Sorry, Alex G, The Comet Is Coming, The Beths, Peach Pit

Maar hou je gom maar bij de hand. Want zullen er zeker niet allemaal staan, maar durf er wel mijn hand voor in het vuur steken dat het overgrote deel van dit lijstje er bij zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net en noid

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Definitef afgeschreven: Kendrick Lamar, Stromae, Phoenix, War On Drugs, Depeche Mode, Fred Again, Editors, The Black Keys
Zeer onwaarschijnlijk but you never know: Pulp, Christine & The Queens, Arctic Monkeys, Placebo
Meest waarschijnlijk: Blur, Sigur Ros, Bon Iver, The 1975, Rosalia, FKA Twigs

Of komt er nog iets onverwachts uit de hoek: Björk, Tame Impala, Aphex Twin, The Smile, The Cure, The National, Lana Del Rey
 
Laatst bewerkt:

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Definitef afgeschreven: Kendrick Lamar, Stromae, Phoenix, War On Drugs, Depeche Mode, Fred Again, Editors, The Black Keys
Zeer onwaarschijnlijk but you never know: Pulp, Christine & The Queens, Arctic Monkeys, Placebo
Meest waarschijnlijk: Blur, Sigur Ros, Bon Iver, The 1975, Rosalia, FKA Twigs

Of komt er nog iets onverwachts uit de hoek: Björk, Tame Impala, Aphex Twin, The Smile, The Cure, The National
In het middelste of laatste rijtje kun je nog Lana del Rey toevoegen lijkt me. Verre van waarschijnlijk, maar het kan en er zoemt wat over rond.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Over Primavera gesproken. Daar spelen ook nog The Pet Shop Boys. Hoewel dat geen typische BKS-naam is zie ik het in een mager jaar op zich best gebeuren, een beetje zoals Kraftwerk?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Over Primavera gesproken. Daar spelen ook nog The Pet Shop Boys. Hoewel dat geen typische BKS-naam is zie ik het in een mager jaar op zich best gebeuren, een beetje zoals Kraftwerk?
Hoewel het nog best vermakelijk kan zijn past het niet bij het festival.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Twee weken voor BKS dus Alt-J als headliner van Core in Brussel. Lijkt me ook wel een kanshebber of staan die al ergens?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken