Best Kept Secret 2023

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Waarom is er nog geen info over de foodtrucks? Normaal was dat al maanden van tevoren bekend toch?
Ik weet niet hoe het vorig jaar ging, maar toen stonden de food area's in elk geval ook niet op de festivalmap. Op mijn vraag van vorige week via facebook of er al dan niet kleine gasflesjes meegenomen mochten worden, antwoorden ze dat ze 'anders natuurlijk genoeg foodtrucksopties' hebben.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.660
1.183
Meer acts bekend die een sessie+interview doen op Muziekgieterij stage in de app!

Vooral blij met Glass Beams die ik anders ging moeten missen!
 

radijs

Nieuw lid
6 jun 2023
1
0
Zie op een aantal artiesten (45acidbabies, jo goes hunting) hun insta dat ze aan de secret artists in residence mee doen. Daarnaast is er ook al een website maar kan daar niets nuttigs vinden. Weet iemand meer over wie daar nog meer staan?
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
147
289
Zie op een aantal artiesten (45acidbabies, jo goes hunting) hun insta dat ze aan de secret artists in residence mee doen. Daarnaast is er ook al een website maar kan daar niets nuttigs vinden. Weet iemand meer over wie daar nog meer staan?
Kypski.
Wel jammer dat BKS dit wel heel secret laat. Als iets laat zien dat het bij BKS (meer dan bij DTRH bijvoorbeeld) om muziek en ontdekken gaat, zijn het de Artists in Residence wel.
 
Laatst bewerkt:

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
754
683
Echt geen idee, nooit op de camping geslapen daar. Vind het sowieso raar. Een weekendticket kopen voor deze ene dag (en avond) is ook wat gortig maar lijkt ons de enige oplossing.


Nee, verwacht dat ook zeker niet hoor. Maar aan de basis wel een onaangename verrassing.

Als ik het mij vorig jaar goed kan herinneren, is er echt geen controle als je terugkeert van de weide naar de camping. Volgens mij lukt het gewoon hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Movleut

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.660
1.183
Meer acts bekend die een sessie+interview doen op Muziekgieterij stage in de app!

Vooral blij met Glass Beams die ik anders ging moeten missen!
Nu nog maar 2 vrije Muziekgieterij spots op de zondag. Beide op een tijdstip dat ik niet iets heel interessants anders aan het kijken ben. Fingers crossed voor Cola of Arlo Parks (al denk ik wat die laatste betreft niet dat ze vissen uit acts die op de ONE of TWO staan)
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
517
466
Na wikken en wegen wat betreft een aantal clashes:

Vrijdag
Glass Beams (muziekgieterij) - Personal Trainer - Joey Valance & Brae - The Voidz - UMO- Sudan Archives - Cumgirl8 - Terr

Zaterdag
Kevin Morby - The Cool Greenhouse (muziekgieterij)- Marathon- Sir Chloe - Tinariwen - Lankum- Hammok - Alex G - Terzij de Horde- Interpol - Clt Drp (Haai- als ik niet teveel naar de klote ben)

Zondag
Mich- Crack Cloud- Bumble B Boy- Julia Jacklin- Kurt Vile- Nation of Language- Alvvays- Mars Volta - Cola - Aphex Twin - Royksopp

Zin in!!!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.660
1.183
Hoelang is het wandelen van The Secret naar One?
Denk dat je toch wel een 10 a 15 minuten moet rekenen. Als het heel rustig is, kan je het zeker onder de 10 minuten, maar anderzijds als de avond valt durven ze nogal slenteren op dat verharde weggetje dat alles verbind, dus als je dan pech hebt zal het eerder richting 15+ minuten gaan.

Of overdrijf ik nu? Het voelt wel zo aan bij mij.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
517
466

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Denk dat je toch wel een 10 a 15 minuten moet rekenen. Als het heel rustig is, kan je het zeker onder de 10 minuten, maar anderzijds als de avond valt durven ze nogal slenteren op dat verharde weggetje dat alles verbind, dus als je dan pech hebt zal het eerder richting 15+ minuten gaan.

Of overdrijf ik nu? Het voelt wel zo aan bij mij.
Dit klopt wel. Is met name afhankelijk van de drukte en de plek die je bij de One wil pakken.

Voordeel is dat je de One al van ver meekrijgt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken