Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Volledig eens. Voor mij onbegrijpelijk. Geldt ook voor Kevin Morby.
Kevin Morby snap ik nog wel. BKS zet wel vaker een grotere naam aan het begin van een dag, en dit is wel fijne muziek om de dag mee te beginnen.
Alvvays in the Secret blijft een rare keuze, zeker als ze dan ook nog clashen met Arlo Parks.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
De optredens op ONE en TWO worden opgenomen en later online gezet door 3voor12. Dat geldt in ieder geval niet voor the Chemical Brothers, en Aphex Twin zal vast ook geen toestemming geven voor opnames.

The 1975, Young Marco en Oscar & the Wolf worden ook integraal uitgezonden op 3FM.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
599
442
Met de droogte zou ik iedereen aanraden niet al te dure kleren aan te doen/mee te nemen. Weet nog van Woo Hah een paar jaar geleden dat mensen in dure sneakers/outfits naar het terrein kwamen en ze die thuis vervolgens bij wijze van weg konden gooien omdat ze compleet onder het zand thuiskwamen.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
518
468
Kevin Morby snap ik nog wel. BKS zet wel vaker een grotere naam aan het begin van een dag, en dit is wel fijne muziek om de dag mee te beginnen.
Alvvays in the Secret blijft een rare keuze, zeker als ze dan ook nog clashen met Arlo Parks.
Begin van de dag, okay. Maar 45 minuten?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.726
2.292
Ben ik de enige die soms korte settijden prima vind? Sommige acts hebben maar net aan voldoende materiaal om een set te vullen. Denk dat het ook bij deze tijd hoort om niet al te lange sets meer te spelen eigenlijk.
Nee heb ik ook geen problemen mee, al zijn er natuurlijk altijd acts waarvan je hoopt dat ze langer spelen. In het algemeen heb ik echter liever dat ze de beste 45 minuten van hun leven spelen dan een uur met wat waste aan de randjes. Op festivals wil ik lekker veel bands zien.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
45 minuten kan prima, het is leuker als je verlangt naar meer dan naar minder :) maar voor min of meer gevestigde acts met een mooie discografie (Alvvays, Kevin Morby...) vind ik het toch wel mager.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Voor hetzelfde geld heeft Kevin Morby die avond of dag er op andere plannen. Een show op het eerste zicht niet. Maar misschien een live sessie in de avond op een radio of de dag er op al in Zwitserland (waar ze op maandag spelen) of dergelijke... En was het een vraag om zo vroeg mogelijk te spelen.

Want om 12u spelen, zal pakweg om 9u daar moeten zijn denk ik dan. Komt "maar" van België maar bon, dan nog. Zal toch best 2 uurtjes rekenen om te rijden van Gent denk ik?
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
518
468
Ben ik de enige die soms korte settijden prima vind? Sommige acts hebben maar net aan voldoende materiaal om een set te vullen. Denk dat het ook bij deze tijd hoort om niet al te lange sets meer te spelen eigenlijk.
Eens hoor voor acts die net beginnen en nog een klein repertoire hebben maar artiesten als Alvvays en Morby die zoveel goede nummer hebben, die zou ik toch wel graag een uur willen zien.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Voor hetzelfde geld heeft Kevin Morby die avond of dag er op andere plannen. Een show op het eerste zicht niet. Maar misschien een live sessie in de avond op een radio of de dag er op al in Zwitserland (waar ze op maandag spelen) of dergelijke... En was het een vraag om zo vroeg mogelijk te spelen.

Want om 12u spelen, zal pakweg om 9u daar moeten zijn denk ik dan. Komt "maar" van België maar bon, dan nog. Zal toch best 2 uurtjes rekenen om te rijden van Gent denk ik?
Ik heb eerder bezwaar tegen de korte tijd die hij krijgt, dan het tijdstip waarop hij moet spelen. Explosions in the Sky speelden in 2016 op zondagmiddag en dat pakte erg goed uit (die moesten die avond nog in Denemarken spelen ofzo dacht ik). Kevin Morby lijkt me ook goed verteerbaar op een zonnige zondagmiddag.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz en Dillinger2.0

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.318
5.792
Of volkomen dronken op het Safaripark belanden. Die beesten vinden dat vast leuk. Zou zo'n dier nu ook dronken worden als die een volslagen dronken idioot opslobbert? Vragen... vragen.... vragen....
Beetje hetzelfde idee van stoofvlees koken met een lekker trappisten biertje erin, voor de smaak? Ze waarderen het vast!
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Op basis van het feit dat er nauwelijks kaarten voor de vrijdag worden aangeboden op Seetickets en Ticketswap heb ik daar toch een hard hoofd in. Dat aantal lag vorig jaar echt wel hoger (ook voor de andere dagen).
Er wordt vooralsnog ook vrij weinig doorverkocht lijkt het. Mijns inziens eerder een teken dat de officiële verkoop wat tegenvalt.

Organisatoren hebben er op zich ook wel een handje van om het beeld wat rooskleuriger weer te geven dan het werkelijk is. Kan me niet voorstellen dat ze aan iemand buiten de organisatie een week voor aanvang doodleuk toegeven dat de opkomst juist veel minder is dan verwacht.

Maar goed, we gaan het zien vrijdag
Dat er geen kaarten worden aangeboden is een teken van dat de verkoop niet goed gaat? Interessante gedachtegang.
Los daarvan, mij is het exacte aantal genoemd, de verhouding weekendkaarten vs dagkaarten en nog meer over de keuzes van het festival. Kan zijn dat ik voorgelogen ben, maar die indruk had ik niet. Het is niet dat we bevriend zijn, maar evenmin de eerste keer dat we over het festival hebben gesproken.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Wil niet perse zeggen dat ik Mark zijn comment niet geloof, maar iedereen legt nu wel een hoop op 1 comment hier waarin iemand zegt dat de kaartverkoop beter is dan vorig jaar. Hebben ze dat ook elders gecommuniceerd?
Ze communiceren überhaupt niet natuurlijk. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken