Ja, want voor het gemiddelde festival is het heel gebruikelijk dat ca. 10% van de kaarten nog wordt doorverkocht via platforms als Ticketswap. Ik kan dan alleen maar concluderen dat er in verhouding niet zoveel kaarten voor de vrijdag zijn verkocht.Dat er geen kaarten worden aangeboden is een teken van dat de verkoop niet goed gaat? Interessante gedachtegang.
(Bij seetickets kan ik niet zien wat er al eerder doorverkocht is, maar ik kan me niet voorstellen dat daar de afgelopen maanden veel kaarten van hand tot hand zijn gegaan.)
Hoe BKS het aantal passe-partouts vs. dagkaarten precies verdeeld heeft weet ik natuurlijk niet. Het zou nog mee kunnen vallen als er wel een hoop tickets voor het volledige weekend zijn verkocht.
Zou je die aantallen dan niet hier kunnen delen, of heb je strikte geheimhouding moeten beloven?Los daarvan, mij is het exacte aantal genoemd, de verhouding weekendkaarten vs dagkaarten en nog meer over de keuzes van het festival. Kan zijn dat ik voorgelogen ben, maar die indruk had ik niet. Het is niet dat we bevriend zijn, maar evenmin de eerste keer dat we over het festival hebben gesproken.
Laatst bewerkt: