Best Kept Secret 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Trouwens heel lastig dat je alleen met je weekendticket de camping op mag. Dus mensen met een dagticket kunnen niets ander dan terugrijden die nacht? Ook niet echt een optie toch na een nacht feesten...
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
959
999
Ik snap ook niet goed waarom ze dat doen.
Dan zouden ze beter zoals DTRH doen lijkt me en alleen nog maar weekendtickets verkopen.
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
84
58
Vrijdag wordt het drukste en daarna alleen maar meer relaxt. Komt goed. Hoop eerder dat er voldoende personeel is waardoor er geen superlange rijen bij de tap staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Ik snap ook niet goed waarom ze dat doen.
Dan zouden ze beter zoals DTRH doen lijkt me en alleen nog maar weekendtickets verkopen.
Heel klote, want m'n vriendin zou een (zater)dagje naar BKS reizen mocht ze met haar dagticket bij me op de camping mogen. Het lijkt alsof ze hiervoor geen opties aanbieden?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Heel klote, want m'n vriendin zou een (zater)dagje naar BKS reizen mocht ze met haar dagticket bij me op de camping mogen. Het lijkt alsof ze hiervoor geen opties aanbieden?
Zouden ze daar heel moeilijk over gaan doen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Zouden ze daar heel moeilijk over gaan doen?
Echt geen idee, nooit op de camping geslapen daar. Vind het sowieso raar. Een weekendticket kopen voor deze ene dag (en avond) is ook wat gortig maar lijkt ons de enige oplossing.

Lijkt me wel toch? Niets ten nadele van mattman hoor. Maar je kan niet echt aan "uitzonderingen" doen lijkt me.
Nee, verwacht dat ook zeker niet hoor. Maar aan de basis wel een onaangename verrassing.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Zijn er uberhaupt festivals in Nederland waar ze dat wel toestaan? Pinkpop etc. ook niet namelijk. Je kan natuurlijk een extra camping daarvoor open zetten, maar ik denk dat er weinig festivals zijn waarbij de campings openstellen voor dagpubliek positief is voor de sfeer.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Echt geen idee, nooit op de camping geslapen daar. Vind het sowieso raar. Een weekendticket kopen voor deze ene dag (en avond) is ook wat gortig maar lijkt ons de enige oplossing.
Ze misschien even een berichtje doen, met wat mazzel zijn ze of coulant of hebben ze een out of the box oplossing oid. Je tent staat er al, nul reden om te weigeren. Het is niet alsof ze een eigen tent meeneemt toch? :)

Best bizar dat die festivals dat niet toestaan imo. :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Ze misschien even een berichtje doen, met wat mazzel zijn ze of coulant of hebben ze een out of the box oplossing. Je tent staat er al, nul reden om je te weigeren. Het is niet alsof ze een eigen tent meeneemt toch? :)
Nee ze brengt zelf niets mee inderdaad. Al een berichtje gestuurd en als het niet mag, dan gaan we ons daar natuurlijk aan houden. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ze misschien even een berichtje doen, met wat mazzel zijn ze of coulant of hebben ze een out of the box oplossing oid. Je tent staat er al, nul reden om te weigeren. Het is niet alsof ze een eigen tent meeneemt toch? :)

Best bizar dat die festivals dat niet toestaan imo. :)
Ik snap het wel, het is ook een capaciteit dingetje. Hoe heb je garantie dat die mensen op tijd van het terrein af gaan enzo. Stel voor je koopt een vrijdag kaartje, dan moet jij wel zaterdag op een bepaald tijdstip weer naar huis lijkt me.

Lijkt me nog al lastig. En bij BKS is het vrij duidelijk dat het niet kan, dus je weet het van te voeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
959
999
Zijn er uberhaupt festivals in Nederland waar ze dat wel toestaan? Pinkpop etc. ook niet namelijk. Je kan natuurlijk een extra camping daarvoor open zetten, maar ik denk dat er weinig festivals zijn waarbij de campings openstellen voor dagpubliek positief is voor de sfeer.
Camping voor één dag doen ze inderdaad nergens, maar de meeste festivals verkopen toch aparte campingtickets en het maakt hen dan niks uit of je het hele weekend blijft of maar een nacht.
Die optie heb je dus niet bij BKS.

Zoals eerder geopperd in deze thread werd er vorig jaar dus niet gecontroleerd als je van het festivalterrein naar de camping ging. Maar dat is geen garantie voor dit jaar natuurlijk…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Camping voor één dag doen ze inderdaad nergens, maar de meeste festivals verkopen toch aparte campingtickets en het maakt hen dan niks uit of je het hele weekend blijft of maar een nacht.
Die optie heb je dus niet bij BKS.

Zoals eerder geopperd in deze thread werd er vorig jaar dus niet gecontroleerd als je van het festivalterrein naar de camping ging. Maar dat is geen garantie voor dit jaar natuurlijk…
Misschien is mijn verwachtingspatroon wat scheef als RW-ganger. Daar koop je gewoon je campngticket en verder boeit het niet hoeveel dagen je op die camping wil slapen. Moet je vooral zelf weten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Misschien is mijn verwachtingspatroon wat scheef als RW-ganger. Daar koop je gewoon je campngticket en verder boeit het niet hoeveel dagen je op die camping wil slapen. Moet je vooral zelf weten.
Vanuit alcohol/auto oogpunt natuurlijk wel positief als mensen die een dagje komen gewoon een slaapplek hebben
 

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Wie heeft er ooit bedacht om Alvvays 9 jaar (!) na het debuut nog eens weg te zetten in The Secret? En ze maar een schrale 45 minuten te geven? Ze zijn echt veel te groot en veel te goed om zo’n matige spot te krijgen. Halverwege de avond op de TWO was een beter idee geweest

Bedenk dat ze in 2015 ook al op BKS spelen, op het toenmalige FIVE podium. Sindsdien is er echt wel wat gebeurd…
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Wie heeft er ooit bedacht om Alvvays 9 jaar (!) na het debuut nog eens weg te zetten in The Secret? En ze maar een schrale 45 minuten te geven? Ze zijn echt veel te groot en veel te goed om zo’n matige spot te krijgen. Halverwege de avond op de TWO was een beter idee geweest

Bedenk dat ze in 2015 ook al op BKS spelen, op het toenmalige FIVE podium. Sindsdien is er echt wel wat gebeurd…
Volledig eens. Voor mij onbegrijpelijk. Geldt ook voor Kevin Morby.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
81
128
Wie heeft er ooit bedacht om Alvvays 9 jaar (!) na het debuut nog eens weg te zetten in The Secret? En ze maar een schrale 45 minuten te geven? Ze zijn echt veel te groot en veel te goed om zo’n matige spot te krijgen. Halverwege de avond op de TWO was een beter idee geweest

Bedenk dat ze in 2015 ook al op BKS spelen, op het toenmalige FIVE podium. Sindsdien is er echt wel wat gebeurd…
Begrijp überhaupt niet waarom ze niet weer gewoon een three neerzetten waarop de grotere namen van de secret staan, en dan het programma van de cashbah en secret samengooien. Dat werkte toch prima in 2018?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en gretz

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
258
168
Alvvays zonet een geweldige show zien spelen in Brussel. Aan het tempo dat zij spelen, krijgen ze er in 45 minuten nog wel best veel nummers door. Maar ze verdienen inderdaad minstens een uur op de one of two.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

Gebruikers die dit onderwerp bekijken