Best Kept Secret 2023

Maurits was gisteren ook bij Footprints. Daar stonden ook wel wat namen die niet zouden misstaan op Best Kept Secret. Denk vooral dat Nusantara Beat een goeie kanshebber is.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Maar denken we echt dat er nog veel (live) muzieknamen bijkomen? Volgens mij is dat echt vragen om opnieuw teleurgesteld te worden.

Maar denken we echt dat er nog veel (live) muzieknamen bijkomen? Volgens mij is dat echt vragen om opnieuw teleurgesteld te worden.
Opnieuw? Valt best mee vind ik.
Maar inderdaad, het is maar de vraag of er nog veel bijkomt. Valt wel op dat ze het wel steeds hebben over first program release wat lijkt te suggereren dat er nog wat bijkomt. Maar kan ook alleen dj’s zijn.

Als ik het met vorig jaar vergelijk zitten er dus nog 10 a 15 niet the Floor (en aanverwanten) namen in, of er wordt natuurlijk nog minder live muziek geprogrammeerd dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Ik denk eigenlijk dat er vooral nog Nederlandse/Belgische namen missen, vind toch wel dat er daarvan weinig op de poster staan. En zoals al vaker gezegd mogen acts als Spinvis, Eefje de Visser, Tamino, Thomas Azier echt een mooie plek krijgen op de Two en bands als Elephant, De Toegift, Alamo Race Track zijn gewoon ontzettend goeie boekingen voor een BKS. Niet de grootsten, maar wel gewoon sterke boekingen uit eigen land wat kosten wat kunnen drukken. (Zullen in beide categorieën en ertussen nog wel wat namen zijn, maar kom ik nu even niet op)

Ik denk eigenlijk dat er vooral nog Nederlandse/Belgische namen missen, vind toch wel dat er daarvan weinig op de poster staan. En zoals al vaker gezegd mogen acts als Spinvis, Eefje de Visser, Tamino, Thomas Azier echt een mooie plek krijgen op de Two en bands als Elephant, De Toegift, Alamo Race Track zijn gewoon ontzettend goeie boekingen voor een BKS. Niet de grootsten, maar wel gewoon sterke boekingen uit eigen land wat kosten wat kunnen drukken. (Zullen in beide categorieën en ertussen nog wel wat namen zijn, maar kom ik nu even niet op)
Na Max Verstappen en Mathieu van der Poel hebben we nu Tamino 'ingepikt' ;)

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Nu woensdag dus dagindeling (en mogelijks zelfs nog wat toevoegingen als we dat bericht dat iemand hier kreeg letterlijk nemen).

Doe mij nog maar Iguana Death Cult, The Bug Club, Civic, MaybeSheWill, dirk., Meule, Courting en Egyptian Blue.

• Leuk
Waarderingen: Dirk Net, snoep en Lion
Nu woensdag dus dagindeling (en mogelijks zelfs nog wat toevoegingen als we dat bericht dat iemand hier kreeg letterlijk nemen).

Doe mij nog maar Iguana Death Cult, The Bug Club, Civic, MaybeSheWill, dirk., Meule, Courting en Egyptian Blue.
Ik verwacht morgen niet heel veel, ook omdat we al bijna op hetzelfde aantal muzieknamen zitten als vorig jaar. Misschien een paar Nederlandse namen, zoals Elephant, of wat losse namen die nig niet helemaal rond waren. Een The Beths bijvoorbeeld die ik wel in die eerste worp had verwacht.

In ieder geval kunnen we morgen wat gaan puzzelen met de dagindeling.

Ik verwacht morgen niet heel veel, ook omdat we al bijna op hetzelfde aantal muzieknamen zitten als vorig jaar. Misschien een paar Nederlandse namen, zoals Elephant, of wat losse namen die nig niet helemaal rond waren. Een The Beths bijvoorbeeld die ik wel in die eerste worp had verwacht.

Verwacht ook niet veel meer.

Morgen dagindeling! Voor de mensen die 1 dag willen gaan: wie hopen jullie allemaal te zien op die dag? 🙌🏻

Ik heb geen idee of het kan maar hoop Caroline, Alvvays, Dope Lemon en UMO op dezelfde dag.

Ik overweeg toch wel om te gaan moet ik zeggen. Even kijken wat de dagindeling gaat worden morgen en hoe ik dat ga doen met overnachting + dagticket maar moet goedkomen.

Ja, uitgaande van de situatie van vorig jaar zou het programma van de ONE, TWO, Secret en Casbah wel zo goed als rond zijn. Morgen maar eens kijken of de favorieten wat verspreid zijn over de drie dagen.

Het vertrek van die zanger/gitarist heeft hen duidelijk geen goed gedaan.
Als Isaac Wood gebleven was om nummers van Ants From Up There te spelen was natuurlijk beter geweest. Maar ik vind het met de huidige bezetting live nog steeds heel erg goed, die gaan zonder hem ook goede albums uitbrengen verwacht ik.

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Als Isaac Wood gebleven was om nummers van Ants From Up There te spelen was natuurlijk beter geweest. Maar ik vind het met de huidige bezetting live nog steeds heel erg goed, die gaan zonder hem ook goede albums uitbrengen verwacht ik.
Live viel het blijkbaar ook enorm tegen op Primavera Sound vorig jaar.

Ja absoluut. Vond de show op Zeitgeist ook gewoon een stuk sterker dan hun show (nog voor de eerste plaat) op Valkhof.

Een vriend van me woont vlakbij de Windmill in Londen. Hij was ook niet even enthousiast over alle shows die hij daar met Isaac heeft gezien.

• Leuk
Waarderingen: Lion

Users who are viewing this thread