Best Kept Secret 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Oké daar was ik nou opzoek naar een bevestiging dat ik het te ver zocht.

Denk inderdaad dat net onder de headliners er al heel veel spots gevuld zijn. Maar Oscar & The Wolf blijft klein naar mijn aanvoelen.
Interpol, Röyksopp, The 1975, Kurt Vile, Christine & The Queens, The Mars Volta, Two Door Cinema Club zijn al meer dan 6 namen die perfect die Two kunnen headliner of ONE subben.
Two Door Cinema Club de TWO headliner? Die status hebben die toch al lang niet meer... Op DTRH speelden ze als tweede van de dag op de Hotot.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Staat een nieuwe 'filmpje' op Facebook met paar highlights van het programma, dat misschien zicht geeft op wie de subs zijn.

Na de 3 headliners volgen The 1975, Christine, Caroline Polachek, The Mars Volta, Interpol, The Voidz, Unknown Mortal Orchestra, Röyksopp.

"with more to come. Stay tuned."

Dus geen TDCC of Kurt Vile.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Staat een nieuwe 'filmpje' op Facebook met paar highlights van het programma, dat misschien zicht geeft op wie de subs zijn.

Na de 3 headliners volgen The 1975, Christine, Caroline Polachek, The Mars Volta, Interpol, The Voidz, Unknown Mortal Orchestra, Röyksopp.

"with more to come. Stay tuned."

Dus geen TDCC of Kurt Vile.
Ja lijkt er op dat dit de Subs en afsluiters van de TWO zijn.


Toch wel benieuwd naar wat er dan nog komen gaat. Ze brengen dat nu toch wel meer prominent naar voren dan vorig jaar wat doet vermoeden (hopen?) dat het niet alleen om wat obscure dj's gaat.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ja lijkt er op dat dit de Subs en afsluiters van de TWO zijn.
Dus... zoiets?
Gokje van laat naar vroeg, diegene in het vet staan op de ONE

Röyksopp - The Chemical Brothers - The Voidz - The 1975
Interpol - Oscar & The Wolf - Caroline Polachek - Two Door Cinema Club
Aphex Twin
- Christine & The Queens - The Mars Volta - Unknown Mortal Orchestra
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Interessant.... Op de vraag "Wanneer mogen we deel 2 van de line up verwachten?" antwoordt BKS op Instagram
"Die maken we 22 februari bekend! ;)"

Foutje, of komen er echt volgende week alweer nieuwe namen bij?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Het lijkt dus ook echt al het blokkenschema te worden en niet alleen de dagindeling? In de podcast zei Maurits ook iets in die richting
Nee, gaat om dagindeling. De reactie nu van BKS lijkt iets meer te suggereren.
Blokkenschema had ik overgenomen van pompenenverzuipen, maar is natuurlijk veel te vroeg.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Het is niet verplicht om naar Oscar te kijken. Staat vast iets leuks in The Secret.
Ja maar voor de prijs van een dagticket hoop je toch wel een paar grote namen te zien om die kost te rechtvaardigen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken