Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.537
2.683
Mooie platen vandaag van Alt-J en zeker Big Thief.

Maar er gaat qua marketing wel iets mis als de Volkskrant het volgende schrijft over Alt-J: "Een Europese tournee is nog niet aangekondigd, maar prikkelt nu al de zinnen."
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Mooie platen vandaag van Alt-J en zeker Big Thief.

Maar er gaat qua marketing wel iets mis als de Volkskrant het volgende schrijft over Alt-J: "Een Europese tournee is nog niet aangekondigd, maar prikkelt nu al de zinnen."
Denk dat dat vooral veel zegt over de Volkskrant.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
Lowlands is uitverkocht en DTRH bijna. Aangezien BKS nog geen uitverkoop waarschuwing heeft gegeven ben ik erg benieuwd hoe de kaartverkoop gaat. Zouden ze ook gaan uitverkopen of verliezen ze van de concurrentie met Lowlands, DTRH, TW Classic en Live is Live?
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
333
378
Inderdaad mooie platen van Alt-j en big thief. big thief trek ik iets minder bijna anderhalf uur. Soms gaat de stem me flink tegenstaan. Maar veelnummers zijn heellekker. Alt-j kan ik blijven luisteren, weer een ergmooi album.
mijn playlist BKS2022 is flink uitgebreid deze week
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups en @Marc

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Ik heb er gewoon over gedroomd vannacht haha. Ik keek op vanuit het zand omhoog, lekker zonnetje, aardig briesje en de dag werd geopend door een lekker bandje.
Alleen waren er nog geen 10 mensen op dat moment op het strandje ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Lowlands is uitverkocht en DTRH bijna. Aangezien BKS nog geen uitverkoop waarschuwing heeft gegeven ben ik erg benieuwd hoe de kaartverkoop gaat. Zouden ze ook gaan uitverkopen of verliezen ze van de concurrentie met Lowlands, DTRH, TW Classic en Live is Live?
Zelfs de groepstickets zijn nog beschikbaar….
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
OK, die "Summer of Love" is ook niet op mij van toepassing hoor, hahahaha.
Misschien moet ik mijn forum-bio updaten: Ik heb al 25 jaar dezelfde vrouw, rondscharrelen hoeft voor mij niet meer. Ik ben ook niet meer de jongste van het stel hier. Ik ging al naar Pinkpop op mn 12e met mijn broers, (ik zag een hele jonge U2, Simple Minds live bijvoorbeeld) toen sommige forum-bezoekers hier nog niet eens geboren waren.
We (mijn vrouw en ik en een hoop andere vrienden) hebben tickets van BKS22, DTRH22, en ITGWO22. Er komt nog wat anders kleins bij waarschijnlijk (Brakrock en Misty fields of zo).
Voor ons wordt het de "summer of festivals".

De nieuwe Alt-J is top.

Ik ga niet aanschuiven bij meerdere-gangen-diners aan lange tafels en de enige area die ik regelmatig zal aandoen is The Casbah.
Over Casbah gesproken; Ik hoop stiekem wel nog op een aparte Casbah lineup-announcement in ieder geval. ik zou niet weten wat er anders zou moeten spelen.... Elke dag een set van Gustav ?

Ik ben heel blij met Fontaines DC en The Strokes, daarnaast vind ik het jammer dat ze dit jaar Squid, Black Lips, RBCF, Pottery en Tropical Fuckstorm bijvoorbeeld niet hebben kunnen boeken. De lineup van 2020/1 was in mijn ogen veel beter dan dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Iemand die naar Brakrock, Misty Fields én Best Kept gaat. Blij is met Fontaines DC en The Strokes en het jammer vind van Squid, Black Lips, RBCF, Pottery en Tropical Fuckstorm.

Jij bent precies een oudere versie van mij :D
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
967
668
Over Casbah gesproken; Ik hoop stiekem wel nog op een aparte Casbah lineup-announcement in ieder geval. ik zou niet weten wat er anders zou moeten spelen.... Elke dag een set van Gustav ?
Het is niet alsof er non-stop optredens in Casbah waren, vorige keer 4 over het hele weekend, het jaar daarvoor 3.

Ik ga er zelf van uit dat ze met de 'het programma is rond' uitspraak bedoelden dat bijvoorbeeld Casbah, Club Smederij en Muziekgieterij een programma-item op zich zijn, maar dat de "detail"-invulling daarvan wel een aantal bands en dj's is.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.537
2.683
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden dat Friendly Fire in november Alt-J nog een keer in de Afas zet. Het is, zeker naast the Strokes en Nick Cave, al niet de meest exclusieve headliner, en dat is het op deze manier natuurlijk zeker niet.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden dat Friendly Fire in november Alt-J nog een keer in de Afas zet. Het is, zeker naast the Strokes en Nick Cave, al niet de meest exclusieve headliner, en dat is het op deze manier natuurlijk zeker niet.
Band wou zelf de tour aankondigen. Is buiten hun wil om.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Het is niet alsof er non-stop optredens in Casbah waren, vorige keer 4 over het hele weekend, het jaar daarvoor 3.
Bij mijn weten zijn het altijd 2 of 3 geweest op vrijdag en 2 of 3 op zaterdag.
3 bands in Casbah op een hele editie lijkt mij nooit gebeurd.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
967
668
Bij mijn weten zijn het altijd 2 of 3 geweest op vrijdag en 2 of 3 op zaterdag.
3 bands in Casbah op een hele editie lijkt mij nooit gebeurd.
Klopt, ik keek verkeerd, in 2018 weren het er 5. Slechts drie bands is alletwee de keren dat er bands speelden inderdaad nooit gebeurd. Maar het kan ook net zo goed dat er geen bands meer staan dit jaar.

(In 2017 stonden er voorzover ik weet iig geen optredens maar als ik het mis heb behoud ik mij het recht voor mijn bericht zodanig aan te passen dat het lijkt alsof ik het altijd bij het juiste eind had.)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Hoeveel kleinere acts zouden ze eigenlijk hebben kunnen betalen van de kosten van die externe geniën voor hun gepruts in rekening hebben gebracht?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Klopt, ik keek verkeerd, in 2018 weren het er 5. Slechts drie bands is alletwee de keren dat er bands speelden inderdaad nooit gebeurd. Maar het kan ook net zo goed dat er geen bands meer staan dit jaar.

(In 2017 stonden er voorzover ik weet iig geen optredens maar als ik het mis heb behoud ik mij het recht voor mijn bericht zodanig aan te passen dat het lijkt alsof ik het altijd bij het juiste eind had.)
Heb gehoord dat de Casbah een tikkeltke meer naar de psych kant dan de punk kant ging gaan. Dus verwacht er nog wel optredens eigenlijk.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Boy Harsher zou ik heel graag zien in het nachtprogramma, kunnen dan meteen hun film meenemen. Lijkt me perfect aan te sluiten bij de nieuwe richting waar bks naar toe wil gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.959
2.700
Boy Harsher zou ik heel graag zien in het nachtprogramma, kunnen dan meteen hun film meenemen. Lijkt me perfect aan te sluiten bij de nieuwe richting waar bks naar toe wil gaan
Zou zeker een mooie toevoeging zijn. Van Grauzone zie ik ook graag PVA aan het programma toegevoegd worden, het liefst in de nacht. Wu-Lu zou daarnaast nog een mooie naam zijn. Ik probeer echter geen verwachtingen te hebben wat dat betreft, want dit kan goed al te veel gevraagd zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.959
2.700
Iemand die nieuwe Where Music Takes Us podcast al helemaal geluisterd? Ben er op een gegeven moment een beetje doorheen gaan skippen op zoek naar iets over Best Kept Secret zelf. Klonk verder allemaal best gezellig en interessant, maar nieuwtjes over BKS waren vrij gering.

Alleen dat Maurits artiesten als Genesis Owusu en Holly Humberstone nog niet live had gezien en dat het wat dat betreft anders was dan in jaren waarin je die al fysiek op ESNS, SXWS of TGE kunt checken. Verder wat gekeuvel over het foodprogramma op een ons-kent-ons manier. Heb ik nog iets gemist?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken