OK, die "Summer of Love" is ook niet op mij van toepassing hoor, hahahaha.
Misschien moet ik mijn forum-bio updaten: Ik heb al 25 jaar dezelfde vrouw, rondscharrelen hoeft voor mij niet meer. Ik ben ook niet meer de jongste van het stel hier. Ik ging al naar Pinkpop op mn 12e met mijn broers, (ik zag een hele jonge U2, Simple Minds live bijvoorbeeld) toen sommige forum-bezoekers hier nog niet eens geboren waren.
We (mijn vrouw en ik en een hoop andere vrienden) hebben tickets van BKS22, DTRH22, en ITGWO22. Er komt nog wat anders kleins bij waarschijnlijk (Brakrock en Misty fields of zo).
Voor ons wordt het de "summer of festivals".
De nieuwe Alt-J is top.
Ik ga niet aanschuiven bij meerdere-gangen-diners aan lange tafels en de enige area die ik regelmatig zal aandoen is The Casbah.
Over Casbah gesproken; Ik hoop stiekem wel nog op een aparte Casbah lineup-announcement in ieder geval. ik zou niet weten wat er anders zou moeten spelen.... Elke dag een set van Gustav ?
Ik ben heel blij met Fontaines DC en The Strokes, daarnaast vind ik het jammer dat ze dit jaar Squid, Black Lips, RBCF, Pottery en Tropical Fuckstorm bijvoorbeeld niet hebben kunnen boeken. De lineup van 2020/1 was in mijn ogen veel beter dan dit jaar.