Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
333
378
Het gaat ook om de keuzes die je hebt. Voorheen was er altijd wel iets geprogrammeerd wat interessant was en de kans daarop is nu een stuk minder.
Dat is waar. Voor mij valt het gunstig uit voor anderen niet. Das kut voor hen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Dat is voor een groot deel jouw festival zoals jij het beschrijft. Maar jij bent niet alle bezoekers, toch? Ikzeter een mening naast, volgens mij mag dat gewoon.
Dat is niet mijn festival, dat is in mijn ogen de algemene tendens/bks-ganger en wat bks, bks maakt.

Jij mag dat vinden en wij/ik mogen/mag vinden dat je bks dan als het ware 'verloochent'.

Gechargeerd; iedereen gaat naar de film,want groot scherm, goed en veel geluid.. weet je wat; we zetten er een tv scherm neer met 1 soundbar.

Waarom!?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Het wordt dit jaar toch WEL de "summer of love", er moet gesext worden, en dat lukt niet als we allemaal naar een band gaan staan gapen, dan moet er ook wat interactie tussen mensen plaatsvinden. Vandaar de areas. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
333
378
mooi nieuw album van Beach house trouwens.
kijk ook uit naar de albums van alt-j en Metronomy. Staat er nog meer nieuwe muziek van de line up op het programma De komende maanden?
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
333
378
Het wordt dit jaar toch WEL de "summer of love", er moet gesext worden, en dat lukt niet als we allemaal naar een band gaan staan gapen, dan moet er ook wat interactie tussen mensen plaatsvinden. Vandaar de areas. ;)
? als je het niet erg vindt dan interact ik met mijn man, doen we al 20 jaar zo en dat wilde ik zo houden. ? Maar er zal vast iemand anders met je onder de sjoelbak willen kruipen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
? als je het niet erg vindt dan interact ik met mijn man, doen we al 20 jaar zo en dat wilde ik zo houden. ? Maar er zal vast iemand anders met je onder de sjoelbak willen kruipen ?
Hij sprokkelt wel wat bij elkaar in het Sprokkelbos.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.537
2.683
mooi nieuw album van Beach house trouwens.
kijk ook uit naar de albums van alt-j en Metronomy. Staat er nog meer nieuwe muziek van de line up op het programma De komende maanden?
Wat dacht je van Big Thief? (volgens OOR "de beste band van het moment") Of Fontaines D.C.? En King Gizzard komt natuurlijk continu met nieuwe muziek!
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Er zegt toch niemand dat je er niet iets van mag vinden? Hopelijk mag eenandere mening daar naast staan.
Nee je zette het als zuur weg, dat is heel wat anders dan een andere mening hebben. Daarnaast heeft deze discussie totaal niet met een mening te maken maar met feiten dat de lineup minder namen heeft en het kaartje duurder is.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
333
378
Nee je zette het als zuur weg, dat is heel wat anders dan een andere mening hebben. Daarnaast heeft deze discussie totaal niet met een mening te maken maar met feiten dat de lineup minder namen heeft en het kaartje duurder is.
Je neemt het veel te persoonlijk en te zwaar. Zuur is meestal de reactie als iets tegenvalt. Bij mij ook. Take it easy, niet bedoeld als aanval.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Je neemt het veel te persoonlijk en te zwaar. Zuur is meestal de reactie als iets tegenvalt. Bij mij ook. Take it easy, niet bedoeld als aanval.
Ik neem het totaal niet persoonlijk, maar we moeten niet dit zomaar neerzetten als een mening terwijl de feiten op tafel liggen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Zou Dinosaur Jr. nog een mogelijkheid zijn? 4 juni in Italie. Natuurlijk wel al eerder op BKS gestaan, maar toch.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.401
Los van Cave, maar 3h zou toch echt té veel zijn. Voor mij is 2h het maximum, zelfs al is het men favoriete band.
Dan kan ik je toch echt een marathon optreden van the Boss aan raden. Na 3,5 uur had ik nog geen genoeg van Bruce Springsteen.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.640
2.244
Dan kan ik je toch echt een marathon optreden van the Boss aan raden. Na 3,5 uur had ik nog geen genoeg van Bruce Springsteen.
Al 2 keer gezien, magistraal. Maar toch heb ik ergens tussendoor dan een dipje en verlies ik alsnog men aandacht, maar dat ligt aan mij en niet aan The Boss ;)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Hoelang had The Boss op pinkpop laatste keer, tussendoor even heel rustig een visje wezen halen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken