Ik wil gerust geloven dat het rustig was bij haar optreden hoor. Ik probeer gewoon context te bieden want CRJ heeft, voor veel redenen, wel een soort cultstatus binnen de alternatieve popmuziek waardoor ik ze best vind passen op BKS. Dat doe ik als tegenargument voor de nietszeggende context die jij probeert aan te brengen (verwijzen naar hitjes van 10 jaar oud, guilty pleasure, platte commerciële kutmuziek, enkel populair door een 'stokdove blogger'). En die vergelijking met Guus Meeuwis slaat nergens op want ik beweer nergens dat populariteit het enige criterium is om op BKS te passen.
Dat statement dat ik 'jouw mening' noem vind ik een probleem omdat je het ten eerste zei alsof het een feit was. Ten tweede is het gewoon veel te vaag en ongenuanceerd. Wat is de muziekindustrie? Op welke manier is deze industrie verpopt of verhiphopt (pop en hiphop zijn al decennia mainstream)? En waarom zou dit uberhaupt een kwalijke zaak zijn? Het is gewoon een los statement zonder enige inhoud.