Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
CRJ is natuurlijk gewoon mega zaaddodende 300 in een dozijn baggerpop die niet op BKS hoort en die terecht voor een leeg veld werd gespeeld. Alleen Timo Pisart nam die bagger serieus/werd nogal hitsig van CRJ. Doe boeking was een aanfluiting.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.727
2.296
Deze discussie heb ik al een keer of 50 gewonnen.

self-fulfilling prophecy gebaseerd op napraat gedrag.
Krijg steeds meer het idee dat die "50 overwinningen" gebaseerd zijn op een self-fulfilling prophecy. Je gaat de discussie in met het idee dat je hem al gewonnen hebt en - na het uitkramen van een lading lariekoek waarbij iedereen vermoeid afhaakt - kroon je jezelf tot winnaar.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Haha wat een onzin. Dus als de dokter morgen tegen jou verteld dat je overgewicht hebt, dan zeg je ook dat het maar zijn mening is?

sorry maar je kan niet alles rechtpraten wat krom is. Overproductie is gewoon een technische term wat gewoon hoorbaar is, dat jij het leuk vind dat kan wel zo zijn. Maar dat doet er helemaal niet toe hoe de productie in elkaar steekt. Dat je het woord “over” als een mening ziet zegt al genoeg over je verdediging.

je hoeft je niet te schamen dat je het leuk vind, maar heb wel enig besef waar je het aan toebedeeld.

Alleen is voor overgewicht gewoon een standaard bepaald, is een vaststaand iets en overproductie: "Het is niet altijd duidelijk wat critici bedoelen met "overproductie"
 
12 nov 2016
655
392
CRJ was destijds een prima boeking in dat het voor velen een best bewaard geheim was dat ze meer was dan alleen die chick van Call Me Maybe. Dat er vervolgens nauwelijks mensen op afkwamen: kan gebeuren, goeie les voor de toekomst. En dat Lizzo destijds ook geboekt was is eigenlijk veel kwalijker voor het profiel van het festival. Dat soort corporate reclame schijtzooimuziek heeft er pas echt niets te zoeken.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
CRJ was destijds een prima boeking in dat het voor velen een best bewaard geheim was dat ze meer was dan alleen die chick van Call Me Maybe. Dat er vervolgens nauwelijks mensen op afkwamen: kan gebeuren, goeie les voor de toekomst. En dat Lizzo destijds ook geboekt was is eigenlijk veel kwalijker voor het profiel van het festival. Dat soort corporate reclame schijtzooimuziek heeft er pas echt niets te zoeken.
Volgens mij was het helemaal niet zo'n geheim. En volgens mij was het een show waar niemand op zat te wachten zoals bleek uit de opkomst. En omdat het ook nog eens een zeer matige show bleek te zijn met een valszingende CJR schaar ik het onder de mislukte boekingen. Jij zou in je tentje met Riley Reed op je mobiel meer plezier hebben gehad.
 
  • Haha
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Krijg steeds meer het idee dat die "50 overwinningen" gebaseerd zijn op een self-fulfilling prophecy. Je gaat de discussie in met het idee dat je hem al gewonnen hebt en - na het uitkramen van een lading lariekoek waarbij iedereen vermoeid afhaakt - kroon je jezelf tot winnaar.
Uiteraard, want als Creep pop muziek is. En overproductie volgens sommige een mening is. Bekroon ik mezelf opnieuw als winnaar voor de 51ste editie van deze discussie. Ze zijn weleens lastiger geweest. Vind het grappig om te zien dat de pop adepten hier alles uit de kast halen om die boeking te verantwoorden. En als op het laatst niemand minder dan teunajax je terecht komt wijzen dan weet je wel dat het een makkie was vandaag.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Haha wat een onzin. Dus als de dokter morgen tegen jou verteld dat je overgewicht hebt, dan zeg je ook dat het maar zijn mening is?

sorry maar je kan niet alles rechtpraten wat krom is. Overproductie is gewoon een technische term wat gewoon hoorbaar is, dat jij het leuk vind dat kan wel zo zijn. Maar dat doet er helemaal niet toe hoe de productie in elkaar steekt. Dat je het woord “over” als een mening ziet zegt al genoeg over je verdediging.

je hoeft je niet te schamen dat je het leuk vind, maar heb wel enig besef waar je het aan toebedeeld.
En je denkt dat er geen discussie is of is geweest over welk gewicht nu juist te veel is om ongezond te worden? Ik ben benieuwd wat de 'technische vereisten' dan zijn voor overproductie. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er ooit een producer in de studio is gestapt met specifieke ideeën om iets te overproducen. En ik schaam me absoluut niet omdat ik het leuke muziek vind en besef ook volledig waarom ik dat vind, geen zorgen.
Maar goed, dit is ondertussen een discussie over taal en al lang niet meer over of CRJ of BKS past. Ik hoop dat je op deze discussie kan terugkijken als een overwinning, ik begraaf de strijdbijl.

CRJ is natuurlijk gewoon mega zaaddodende 300 in een dozijn baggerpop die niet op BKS hoort en die terecht voor een leeg veld werd gespeeld. Alleen Timo Pisart nam die bagger serieus/werd nogal hitsig van CRJ. Doe boeking was een aanfluiting.
Bedankt voor je inhoudelijk sterke bijdrage ook.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.727
2.296
Uiteraard, want als Creep pop muziek is. En overproductie volgens sommige een mening is. Bekroon ik mezelf opnieuw als winnaar voor de 51ste editie van deze discussie. Ze zijn weleens lastiger geweest. Vind het grappig om te zien dat de pop adepten hier alles uit de kast halen om die boeking te verantwoorden. En als op het laatst niemand minder dan teunajax je terecht komt wijzen dan weet je wel dat het een makkie was vandaag.
"Niemand minder dan", verklaar je nader.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Maar namen zoals Guided By Voices en Liz Phair die meer in het BKS profiel passen, trokken dat weekend nog minder volk op de ONE. Aantal aanwezigen zegt ook niet alles.
Liz Phair was ook een misboeking ja. GBV kan altijd een keer gebeuren, we dachten dat het leuk zou zijn en het viel tegen. Maar daarvan doen we nu ook niet net alsof dat helemaal super fantastisch geweldig was.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
En je denkt dat er geen discussie is of is geweest over welk gewicht nu juist te veel is om ongezond te worden? Ik ben benieuwd wat de 'technische vereisten' dan zijn voor overproductie. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er ooit een producer in de studio is gestapt met specifieke ideeën om iets te overproducen. En ik schaam me absoluut niet omdat ik het leuke muziek vind en besef ook volledig waarom ik dat vind, geen zorgen.
Maar goed, dit is ondertussen een discussie over taal en al lang niet meer over of CRJ of BKS past. Ik hoop dat je op deze discussie kan terugkijken als een overwinning, ik begraaf de strijdbijl.


Bedankt voor je inhoudelijk sterke bijdrage ook.
Over productie wil zeggen dat je er gewoon teveel lagen op je productie hebt gepleurd zodat het het balans volledig uit het nummer raakt. Ze kon het vocaal bijvoorbeeld ook gewoon niet bijbenen live. Er zijn genoeg producers die het wel bewust doen hoor, en die bevinden zich meestal in de popmuziek. En zo is het cirkeltje eigenlijk weer rond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso
12 nov 2016
655
392
Liz Phair was ook een misboeking ja. GBV kan altijd een keer gebeuren, we dachten dat het leuk zou zijn en het viel tegen. Maar daarvan doen we nu ook niet net alsof dat helemaal super fantastisch geweldig was.
Wie zegt hier dan dat CRJ op BKS geweldig was?

Op Primavera dat jaar trok ze trouwens wel veel publiek (zie de pro-shot opname op Youtube). Kan dus ook gewoon liggen dat Nederlands festival publiek het allemaal weinig kan schelen, en liever zit te dansen bij de FOUR.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.727
2.296
De laatste 4 letters in je username. Dat zijn de Carly Rae Jepsen fans van het voetbal.
Poeh ja nou, hilarisch. Als we voor het belachelijk maken van gebruikersnamen ook al punten gaan toekennen dan moet je misschien de waarde van die 'overwinningen' eens heroverwegen Indiaantje89
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Wie zegt hier dan dat CRJ op BKS geweldig was?

Op Primavera dat jaar trok ze trouwens wel veel publiek (zie de pro-shot opname op Youtube). Kan dus ook gewoon liggen dat Nederlands festival publiek het allemaal weinig kan schelen, en liever zit te dansen bij de FOUR.
Het werd flink gehyped door bijv. 3voor12, en was voor hun bij voorbaat al een succes puur omdat het hip was om te zeggen dat CRJ top was.

En leuk voor haar dat het haar wel lukte bij Primavera. Maar dat is ook een beetje mijn punt. Ook de Primavera’s en Coachella’s lijken steeds meer te grijpen naar dit soort acts. Maar alles wat hun doen hoeven wij hier niet na te doen. Europa heeft een hele grote diversiteit aan festivals, en voor ieder wat wils. Maar als je ziet hoe het niveau van de Amerikaanse affiches keldert kwa kwaliteit dan ben ik bang dat we hier ook naar toe gaan. En dan maakt het niet meer uit of je maar BKS of Pinkpop gaat, je krijgt toch wel hetzelfde voorgeschoteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken