Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Indiaantje89 wrote:
Mocht dat kloppen dan zouden ze gewoon 3 prima headliners hebben.

Je staat nu waarschijnlijk gaten in de lucht te springen maar doet wat onderkoelt ?
1f609.svg
Eerst zien dan geloven ;). Ik geloof het pas als ze echt voor mijn neus staan te spelen en een DNA test hebben afgegeven dat bewijst dat het echt Julian Casablancas is.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.263
2.203
Nog even een slag om de arm hoor. Hier werd gezegd dat Massive en National al 2 kloeke headliners zou zijn, de derde kan evengoed kleiner zijn. En een Strokes boeken op zichzelf zou sowieso een krachttoer zijn, gezien de moeilijkheid om die op je festival te krijgen. Als ze dat lukt, verdienen ze een diepe buiging.

Maar heb goede hoop. ?

Het zou inderdaad een bijzonder knappe boeking zijn. Als ik het goed zie zou het de eerste keer zijn dat the Strokes in Nederland óf België op een groot festival zou staan. En BKS zou dan dus de 3 headliners delen met het jarige Primavera Sound.
Maar eerst zien, dan geloven...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Dat vegetarische eten mag zeer zeker. Ben niet 100% vegetarisch maar probeer vleesconsumptie wel serieus te beperken. Snap de gedachten ganag van "ik moet mijn dagelijk s stukje vlees binnen hebben" sowies niet goed. + veel van de vegetarische opties merk je zelfs niet dat er geen vlees in zit... Maar bon die discussie heeft al genoeg stof doen opwaaien.

Bon, ik verwacht eigenlijk echt wel 95% zeker een resem namen deze week.

Realitische wishlist: THE STROKES - Foals* - White Lies* - Yo La Tengo - Johnny Marr - Dinosaur Jr - Bikini Kill - King Gizzard & The Lizard Wizard - Black Lips - Twin Peaks - Nils Frahm - Diiv - Squid - Lighting Bolt - Pluralone - Iguana Death Cult - Yowl - Spielbergs
Onrealistische wishlist: Pavement - Weezer

* als ze tevreden zijn met een subheadliner-spot.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik moet het nog maar zien met The Strokes, maar het zou ontzettend gaaf zijn! En dan te bedenken dat ik vorig jaar nog voor ze naar Spanje ben gegaan in de overtuiging dat ze nooit in NL zouden komen...

Bon, ik verwacht eigenlijk echt wel 95% zeker een resem namen deze week.

Realitische wishlist: THE STROKES – Foals* – White Lies* – Yo La Tengo – Johnny Marr – Dinosaur Jr – Bikini Kill – King Gizzard & The Lizard Wizard – Black Lips – Twin Peaks – Nils Frahm – Diiv – Squid – Lighting Bolt – Pluralone – Iguana Death Cult – Yowl – Spielbergs
Onrealistische wishlist: Pavement – Weezer

* als ze tevreden zijn met een subheadliner-spot.

King Gizzard is dan geloof ik in Amerika, maar de rest is zeker mogelijk
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
King Gizzard is dan geloof ik in Amerika, maar de rest is zeker mogelijk

Dacht dat al wel. Maar als er een band is die op een dagje zo'n oversteek zou kunnen maken is het wel King Gizzard... die bekend staan voor hun 36 albums uitbrengen en 35 wereld tours doen in hetzelfde jaar :D
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
O ja bands....daar gaat het om uiteindelijk !
Mooie lijst zo. The Homesick komt er misschien ook wel bij dan ? En Kim Gordon zie ik ook wel doorkomen, ga ik oo kzeker kijken.
Dit wordt wel n mooie editie zo....de vrijdag is al goed met de The National als curator-dag. en zelfs de zondag wordt super, helemaal tot het eind.
Ik heb er zin in ! Laat maar komen die namen.

 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
700
639
Baas wrote:
King Gizzard is dan geloof ik in Amerika, maar de rest is zeker mogelijk

Dacht dat al wel. Maar als er een band is die op een dagje zo’n oversteek zou kunnen maken is het wel King Gizzard… die bekend staan voor hun 36 albums uitbrengen en 35 wereld tours doen in hetzelfde jaar ?

King Gizzard staat de donderdag voor BKS op een festival in Noorwegen, vervolgens zaterdag in de USA. Acht de kans op DTRH groter gezien ze in juli ook nog in Europa zijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Dat vegetarische eten mag zeer zeker. Ben niet 100% vegetarisch maar probeer vleesconsumptie wel serieus te beperken. Snap de gedachten ganag van “ik moet mijn dagelijk s stukje vlees binnen hebben” sowies niet goed. + veel van de vegetarische opties merk je zelfs niet dat er geen vlees in zit… Maar bon die discussie heeft al genoeg stof doen opwaaien.

Bon, ik verwacht eigenlijk echt wel 95% zeker een resem namen deze week.

Realitische wishlist: THE STROKES – Foals* – White Lies* – Yo La Tengo – Johnny Marr – Dinosaur Jr – Bikini Kill – King Gizzard & The Lizard Wizard – Black Lips – Twin Peaks – Nils Frahm – Diiv – Squid – Lighting Bolt – Pluralone – Iguana Death Cult – Yowl – Spielbergs
Onrealistische wishlist: Pavement – Weezer

* als ze tevreden zijn met een subheadliner-spot.

White Lies anno 2020 is niet echt een BKS-naam meer. Staan ze niet ook al op Pinkpop toevallig? Daar spelen ze elke twee jaar voor mijn gevoel.

Verder een lijstje waar wel het een en ander van gaat doorkomen lijkt me. Yo La Tengo en Lightning Bolt zouden twee fraaie boekingen zijn mochten die overkomen van Primavera.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Dirk wrote:
En weet Ide wat BKS geboekt heeft ? Hij vloog er wel in toen Maurits tenthuurprijzen aanhaalde als reden vd prijsverhoging.

Dat leek mij wel. Ik kreeg uit dat interview de indruk dat Ide en Maurits goed contact met elkaar hebben; zeker als ze met elkaar ook hebben gesproken over de hoge gages die artiesten vragen. Ze lopen allebei al lang genoeg mee in dit wereldje.

Volgens iemand op efestivals komen The Strokes, deze week aankondiging.


De daaropvolgende vraag is dan logisch: Zou Ide/Mojo balen dat BKS The Strokes effectief heeft geboekt dan ?
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik hoop zelf heel erg op Yo La Tengo, Richard Dawson en Phoebe Bridgers. Ik mag toch hopen dat als The National inderdaad cureert dat ze Phoebe dan meenemen, misschien wel een plekje voor Big Red Machine? Of dat andere project van Dessner dat in het voorprogramma staat van Bon Iver in de Ziggo
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Als the Strokes zou komen, zou ik zeker een dagkaartje kopen voor de dag dat zij staan. Zou echt prachtig zijn.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Processierups wrote:

Dirk wrote:
En weet Ide wat BKS geboekt heeft ? Hij vloog er wel in toen Maurits tenthuurprijzen aanhaalde als reden vd prijsverhoging.


Dat leek mij wel. Ik kreeg uit dat interview de indruk dat Ide en Maurits goed contact met elkaar hebben; zeker als ze met elkaar ook hebben gesproken over de hoge gages die artiesten vragen. Ze lopen allebei al lang genoeg mee in dit wereldje.


jimmywe wrote:
Volgens iemand op efestivals komen The Strokes, deze week aankondiging.

De daaropvolgende vraag is dan logisch: Zou Ide/Mojo balen dat BKS The Strokes effectief heeft geboekt dan ?

Ik denk dat Mojo The Strokes natuurlijk wel had gewild in dat geval, maar stel BKS krijgt dus The Strokes en DTRH nog Tame Impala erbij; dan hebben beide festivals volgens mij de perfecte headliners die bij het festival passen. Lijkt mij eerlijk gezegd dat Ide daar dan persoonlijk niet zoveel moeite mee heeft
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Processierups wrote:

Dirk wrote:
En weet Ide wat BKS geboekt heeft ? Hij vloog er wel in toen Maurits tenthuurprijzen aanhaalde als reden vd prijsverhoging.


Dat leek mij wel. Ik kreeg uit dat interview de indruk dat Ide en Maurits goed contact met elkaar hebben; zeker als ze met elkaar ook hebben gesproken over de hoge gages die artiesten vragen. Ze lopen allebei al lang genoeg mee in dit wereldje.


jimmywe wrote:
Volgens iemand op efestivals komen The Strokes, deze week aankondiging.

De daaropvolgende vraag is dan logisch: Zou Ide/Mojo balen dat BKS The Strokes effectief heeft geboekt dan ?

Niet als ze zelf Tame Impala hebben, vermoed ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Dirk wrote:

Processierups wrote:

Dirk wrote:
En weet Ide wat BKS geboekt heeft ? Hij vloog er wel in toen Maurits tenthuurprijzen aanhaalde als reden vd prijsverhoging.


Dat leek mij wel. Ik kreeg uit dat interview de indruk dat Ide en Maurits goed contact met elkaar hebben; zeker als ze met elkaar ook hebben gesproken over de hoge gages die artiesten vragen. Ze lopen allebei al lang genoeg mee in dit wereldje.



jimmywe wrote:
Volgens iemand op efestivals komen The Strokes, deze week aankondiging.


De daaropvolgende vraag is dan logisch: Zou Ide/Mojo balen dat BKS The Strokes effectief heeft geboekt dan ?

Niet als ze zelf Tame Impala hebben, vermoed ik.
Dan vind ik The Strokes toch nog een stuk knapper hoor
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik denk dat The Strokes mogelijk wat beter passen bij BKS dan DTRH gezien het, voor een (aanzienlijk) deel, rock georiënteerde indie- publiek van de eerste. Dus wellicht daarom zouden ze er bij DTRH niet wakker van liggen. Maar goed, het is maar speculeren want we weten nog niks.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Denk dat we een stream krijgen met Maurits die namen gaat presenteren verkleed als slager in een slagerij in Tilburg
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Als ik het goed begrijp is het bericht van een annonieme prikker op een Engels forum genoeg om hier de slingers voor the Strokes op te hangen? Ben ik nou zo argwanend, of de meesten hier zo desperaat? Let wel: ik gun ons zeker the Strokes, maar zie nog geen enkele reden om te denken dat ze daadwerklijk naar Hilvarenbeek komen dit jaar.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Het is nog niet per se slingers ophangen, het blijft heel erg in de spirits van "wat als". Een mens mag dromen toch? :')
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken