Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.345
5.039
Ben ik de enige die de grafische stijl en website van BKS niet zo mooi vindt? De line-up pagina zal nogal een warboel worden in die lay-out eens er 100 namen op staan.
Nee eens, vind hem ook niet mooi dit jaar.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
cloudyshoes wrote:
Ben ik de enige die de grafische stijl en website van BKS niet zo mooi vindt? De line-up pagina zal nogal een warboel worden in die lay-out eens er 100 namen op staan.

Nee eens, vind hem ook niet mooi dit jaar.

Volgens mij concurreren die websites sowieso altijd een beetje wie de meest irritante website kan man. Die van Dekmantel is ook echt afschuwelijk. Van BKS vind ik nog wel oke.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.345
5.039
Indiaantje89 wrote:

cloudyshoes wrote:
Ben ik de enige die de grafische stijl en website van BKS niet zo mooi vindt? De line-up pagina zal nogal een warboel worden in die lay-out eens er 100 namen op staan.


Nee eens, vind hem ook niet mooi dit jaar.

Volgens mij concurreren die websites sowieso altijd een beetje wie de meest irritante website kan man. Die van Dekmantel is ook echt afschuwelijk. Van BKS vind ik nog wel oke.
Ik vind vooral het gebruik van de letters niet mooi. En als je op de naam gaat staan dat er een foto achter komt vind ik een beetje ouderwets er uit zien.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Indiaantje89 wrote:

cloudyshoes wrote:
Ben ik de enige die de grafische stijl en website van BKS niet zo mooi vindt? De line-up pagina zal nogal een warboel worden in die lay-out eens er 100 namen op staan.


Nee eens, vind hem ook niet mooi dit jaar.

Volgens mij concurreren die websites sowieso altijd een beetje wie de meest irritante website kan man. Die van Dekmantel is ook echt afschuwelijk. Van BKS vind ik nog wel oke.

Hahaha, vind die van Dekmantel juist best dope, zo kwam ik er pas na de volledige line up release achter dat o.a. Jensen Interceptor op de line-up stond.
Juist wel leuk, een beetje moeite doen!
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Bovenstaande inderdaad. In de map 19/12 kon je nooit hoor die was altijd gehide. Je moest echt de specifieke url raden.
De map zelf kon je niet naartoe navigeren, nee maar je kon mbv google alle items opvragen die zich in de map bevonden.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
365
286
Wat mij (in zowel Chrome als Safari) opvalt, is dat alles in hetzelfde lettertype op alfabet staat en dat er een gat lijkt te zijn tussen Massive Attack en The National. Alsof de derde headliner daar alfabetisch dus tussen zou moeten passen (en dan kan het dus niet The Strokes of Underworld zijn). Maargoed, eerst maar eens zien of dit ook echt wat betekent of niet.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.100
323
Wat mij (in zowel Chrome als Safari) opvalt, is dat alles in hetzelfde lettertype op alfabet staat en dat er een gat lijkt te zijn tussen Massive Attack en The National. Alsof de derde headliner daar alfabetisch dus tussen zou moeten passen (en dan kan het dus niet The Strokes of Underworld zijn). Maargoed, eerst maar eens zien of dit ook echt wat betekent of niet.

Interessant, heb er op die manier nog niet naar gekeken. Al zou ik dan juist linksboven als het ware de laatste headliner verwachten. Dat zou dan een naam zijn die alfabetisch voor Massive Attack komt. Mag van mij, zou London Grammar heel mooi vinden.

Maar wie weet betekent het inderdaad niets.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Wat mij (in zowel Chrome als Safari) opvalt, is dat alles in hetzelfde lettertype op alfabet staat en dat er een gat lijkt te zijn tussen Massive Attack en The National. Alsof de derde headliner daar alfabetisch dus tussen zou moeten passen (en dan kan het dus niet The Strokes of Underworld zijn). Maargoed, eerst maar eens zien of dit ook echt wat betekent of niet.

Nouja, als het dan geordend is, gebaseerd op de M van Massive Attack en de N van The National lijkt me dat niet. En de anders is het de T van The, dan kan ik ook niet zo snel iets bedenken
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Wat mij (in zowel Chrome als Safari) opvalt, is dat alles in hetzelfde lettertype op alfabet staat en dat er een gat lijkt te zijn tussen Massive Attack en The National. Alsof de derde headliner daar alfabetisch dus tussen zou moeten passen (en dan kan het dus niet The Strokes of Underworld zijn). Maargoed, eerst maar eens zien of dit ook echt wat betekent of niet.

We hebben echt nieuwe namen nodig ?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.228
2.178
The Strokes mogelijk op Best Kept Secret

Pinkpop: hold my beer.

Morgen dan maar?

Ha! Inderdaad!
Dan maar later vandaag een teaser en morgen namen? Dat zou mooi zijn. Ben benieuwd of we weer een livestream krijgen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.345
5.039
Indiaantje89 wrote:
The Strokes mogelijk op Best Kept Secret

Pinkpop: hold my beer.

Morgen dan maar?

Ha! Inderdaad!
Dan maar later vandaag een teaser en morgen namen? Dat zou mooi zijn. Ben benieuwd of we weer een livestream krijgen.

Zou leuk zijn om gewoon een keer op een zaterdag of zondag te doen bij een grote lichting. Lekker de tijd nemen, live chat erbij, gastspreker er naast, stiekem je handjes in het zakkie met chipjes. Genot hoor.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Zo'n gelijkaardige radioshow die 2 uur duurt voor een 40-tal namen ofzo lijkt me echt te gek. Gewoon op de achtergrond opzetten en telkens je iets bekend hoort voorbij komen extra excited worden.

Als ze het zo doen ga ik zelfs de fora terwijl en ervoor mijden om spoilers tegen te gaan als er al iets eerder lekt! Lijkt me echt zowat de meest toffe manier om iets te announcen!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.465
1.609
Real Estate kunnen we waarschijnlijk wegstrepen van het kandidatenlijstje, staan een weekend later in de Ronda.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
neracroft wrote:

Martijn wrote:
Real Estate kunnen we waarschijnlijk wegstrepen van het kandidatenlijstje, staan een weekend later in de Ronda.


En ook heel het BKS weekend in de UK, jammere zaak!

12 juni spelen ze nog nergens lijkt me.

Ja maar 11, 13 en 14 in het verenigd koninkrijk ze gaan echt niet over en weer komen voor die ene dag (en al zeker niet aangezien ze toch al in NL staan)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken