Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Als ik het goed begrijp is het bericht van een annonieme prikker op een Engels forum genoeg om hier de slingers voor the Strokes op te hangen? Ben ik nou zo argwanend, of de meesten hier zo desperaat? Let wel: ik gun ons zeker the Strokes, maar zie nog geen enkele reden om te denken dat ze daadwerklijk naar Hilvarenbeek komen dit jaar.

Je hebt gelijk. De wens is de vader van de gedachte. :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Als ik het goed begrijp is het bericht van een annonieme prikker op een Engels forum genoeg om hier de slingers voor the Strokes op te hangen? Ben ik nou zo argwanend, of de meesten hier zo desperaat? Let wel: ik gun ons zeker the Strokes, maar zie nog geen enkele reden om te denken dat ze daadwerklijk naar Hilvarenbeek komen dit jaar.
Komt ook mede omdat ze "in de buurt" zijn betreft Primavera. Als het kan dan is het nu.

 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
dirkb wrote:
De namen op de startpagina en op de line-up-pagina van de site staan weer anders nu.

Nu staan ze weer normaal.

Ze zijn alleszins bezig met de website. Op zich is dat al hoopgevend.
Ik verwacht (hoop is een beter woord) morgen nieuwe namen!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.212
510
Mijn realistische wishlist, meeste acts zijn al aangekondigd voor Europese festivals. Zou met 4 of 5 zeer tevreden zijn.

Brittany Howard
Black Country, New Road
Caribou
Celeste
Floating Points
Glass Animals
Hot Chip
Jarvis Cocker
Johnny Marr
Jorja Smith
Kali Uchis
Nils Frahm
Richard Hawley
Squid
Suede
The Jesus & Mary Chain
The Rapture
Tim Burgess
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
490
36
Mijn realistische wishlist, meeste acts zijn al aangekondigd voor Europese festivals. Zou met 4 of 5 zeer tevreden zijn.

Brittany Howard
Black Country, New Road
Caribou
Celeste
Floating Points
Glass Animals
Hot Chip
Jarvis Cocker
Johnny Marr
Jorja Smith
Kali Uchis
Nils Frahm
Richard Hawley
Squid
Suede
The Jesus & Mary Chain
The Rapture
Tim Burgess

Brittany Howard en Glass Animals staan geloof ik in Amerika tijdens BKS, de rest zou goed kunnen
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
490
36
En de line-up staat inderdaad weer door elkaar op de site, er is iets aan de hand; een handig iemand die net als vorig jaar weer kan vinden wat er achter de schermen gebeurt?;)
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
269
172
En de line-up staat inderdaad weer door elkaar op de site, er is iets aan de hand; een handig iemand die net als vorig jaar weer kan vinden wat er achter de schermen gebeurt?;)

Bij mij staat de line-up in chrome fout (Metronomy, B&S en Fontaines in het groot) en in Internet Explorer juist (National en MA groot). Vreemd.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Ik fingers crossed voor Earl sweatshirt, Robyn, King Krule, Iggy pop en black country new road. In de nacht zou ik heel blij worden van Peggy gou of Fatima Yamaha. Hopelijk weten we morgen weer
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
hoe groot is de kans dat patrick watson komt?

32%



En de line-up staat inderdaad weer door elkaar op de site, er is iets aan de hand; een handig iemand die net als vorig jaar weer kan vinden wat er achter de schermen gebeurt?;)

Enige namen in de code zijn Massive Attack, The National, Belle and Sebastian, Fontaines D.C., Metronomy, black midi, Rolling Blackouts C.F., Weyes Blood. Niks nieuws dus. Verder alleen dingen als plaatjeslinks, cms en Java, best clean code eigenlijk. Moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap hoe het op deze manier zou kunnen uitlekken. Je past de html-code zou ik zeggen toch lokaal aan voordat je de website zelf update (na een announcement).

De enige manier om erbij te komen die ik me kan voorstellen is de afbeeldingsurl raden van nog aan te kondigen artiesten, maar die heeft BKS expres betekenisloos gemaakt, e.g. die van black midi is /wp-content/uploads/2019/12/874t84trevhdfmvhdfnvertu4t48t94t74th-1-480x480.jpg , niet echt iets wat te raden valt dus. Anders zou je voor de gein /wp-content/uploads/2020/01/the-strokes of zo kunnen proberen, maar dat gaat dus niks opleveren.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Vorig jaar kon je kijken welke bestanden bijvoorbeeld in de map https://www.bestkeptsecret.nl/wp-content/uploads/2019/01 stonden, maar dit jaar kun je dus niet in de map https://www.bestkeptsecret.nl/wp-content/uploads/2020/01 kijken.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
784
917
De enige manier om erbij te komen die ik me kan voorstellen is de afbeeldingsurl raden van nog aan te kondigen artiesten, maar die heeft BKS expres betekenisloos gemaakt, e.g. die van black midi is /wp-content/uploads/2019/12/874t84trevhdfmvhdfnvertu4t48t94t74th-1-480×480.jpg , niet echt iets wat te raden valt dus. Anders zou je voor de gein /wp-content/uploads/2020/01/the-strokes of zo kunnen proberen, maar dat gaat dus niks opleveren.

Fun fact, dit kon vorig jaar wel door 1.jpg, 2.jpg etc te proberen. Maar dat hebben ze dit jaar mooi getackeled ;)
https://www.bestkeptsecret.nl/wp-content/uploads/2019/12/1.jpg
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Morrissey mag van mij daarentegen wegblijven. Absoluut niet meer relevant, en gezien zijn denkbeelden moet je zo iemand helemaal geen podium willen bieden.

Liever Johnny Marr dan Morrissey. Die heeft een veel leukere liveshow, maakt in tegenstelling tot Moz ook nog goeie muziek en speelt veel meer Smiths klassiekers.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=9L9o4gug1Zc[/video]
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
168
43
Ben ik de enige die de grafische stijl en website van BKS niet zo mooi vindt? De line-up pagina zal nogal een warboel worden in die lay-out eens er 100 namen op staan.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Baas wrote:
En de line-up staat inderdaad weer door elkaar op de site, er is iets aan de hand; een handig iemand die net als vorig jaar weer kan vinden wat er achter de schermen gebeurt?;)

Bij mij staat de line-up in chrome fout (Metronomy, B&S en Fontaines in het groot) en in Internet Explorer juist (National en MA groot). Vreemd.

Ook op Safari zijn Belle & Sebastian, Metronomy en Fontaines als headliner aangegeven. Zowel op de hoofdpagina als op de line up-pagina. Op de line up-pagina is echter ook een linkje 'see full line-up' toegevoegd.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
Bovenstaande inderdaad. In de map 19/12 kon je nooit hoor die was altijd gehide. Je moest echt de specifieke url raden. Maar afgelopen jaren was dat altijd een opeenvolgend nummer of gewoon de band naam. Ik heb zo een paar jaar op rij een paar bands eerder geweten... Tot vorig jaar iemand dat trucje aan de grote klok moest hangen. :roll:

Ik herinner me zelfde dat ik vorig jaar oa. Julien Baker en het jaar daarvoor oa. The Districts meer dan een maand van tevoren wist. Jammer dat die tijd voorbij is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken