Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.302
4.976
Indiaantje89 wrote:
Ik hoop echt dat ze Mildlife en Jambinai in een vette setting neer gaan zetten.

Mildlife speelt in de SEVEN volgens het bericht over die nieuwe stage in de nieuwsbrief.
Nice.. en Jambinai vast en zeker ook. Dan ben ik dan vast te vinden die dag.

Ben alleen benieuwd of er nu niet veel "overlap" gaat komen.. Op BKS kon ik meestal redelijk probleem los plannen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
Ik verwacht veel van de SEVEN. Ben benieuwd waar ze die gaan neerplanten…
Het kan nog altijd op dat strandje helemaal vooraan. en dat zou zelfs een open stage kunnen zijn.
En wordt de casbah (SIX) ook groter nu hij een soort van nummer heeft gekregen ?
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
yngvar wrote:
Ik verwacht veel van de SEVEN. Ben benieuwd waar ze die gaan neerplanten…

Het kan nog altijd op dat strandje helemaal vooraan. en dat zou zelfs een open stage kunnen zijn.
En wordt de casbah (SIX) ook groter nu hij een soort van nummer heeft gekregen ?

Ik hoop van niet. Die hangar met pooltafel mag gerust blijven van mij!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
yngvar wrote:
Ik verwacht veel van de SEVEN. Ben benieuwd waar ze die gaan neerplanten…

Het kan nog altijd op dat strandje helemaal vooraan. en dat zou zelfs een open stage kunnen zijn.
En wordt de casbah (SIX) ook groter nu hij een soort van nummer heeft gekregen ?

Heeft de Casbah dat nummer van de organisatie gekregen of hebben wij dat verzonnen? Hun mail rept van veranderingen op Two, five en Three, niet van de Casbah. Mocht de Casbah onveranderd zijn dan wel graag de pooltafel er uit. Overdag wel aardig maar met bands is het veel te druk voor zo'n ding. Die bomen mogen dan weer wel blijven.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.657
1.168
Casbah gaat echt neit Six noemen denk ik gewoon omdat er ook een SEVEN is.

Er ging 1 STAGE vergroten logsciher wijs dacht iedereen dat dat de casbah ging zijn, maar nu ze zeggen dat TWO, THREE en FIVE een makeover gaat krijgen en ze niets zeggen over Casbah zal het wel niet zeker?
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Als Casbah niet SIX wordt, waarom zouden ze dan SEVEN niet gewoon SIX noemen?
Ofwel wordt Casbah de SIX, ofwel wordt de SIX iets waar we nog niets over weten. Het lijkt me heel onlogisch moest er geen SIX zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.286
5.662
Ach, Lowlands gaat in het fonetisch alfabet ook van Alpha, Bravo, Charlie naar Lima en X-ray zonder de rest van het alfabet in te vullen. Das festival logica voor je. Het moet gewoon cool klinken.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.657
1.168
Als Casbah niet SIX wordt, waarom zouden ze dan SEVEN niet gewoon SIX noemen?
Ofwel wordt Casbah de SIX, ofwel wordt de SIX iets waar we nog niets over weten. Het lijkt me heel onlogisch moest er geen SIX zijn.

Omdat SEVEN wel de zevende stage is, Casbah noemde Casbah voordat het bekend werd dat hier bands gingen in spelen. Dus bezoekers waren bekend met de naam dus gaan ze dat niet zomaar veranderen, Casbah sloeg aan ze zetten er 's nachts wat band maar behouden het eerdere concept. Dus dat blijft gewoon Casbah.

En ook:
- het is wel "punk" om het niet in het rijtje te laten passen
- het is niet echt een stage, pas 's avonds (al is dat dit jaar misschien anders), maarja dan zouden ze de andere wel SIX genoemd kunnen hebben denk ik dan.

Maar vooral het eerstgenoemde denk ik. Het concept Casbah slaat aan, het concept word vergroot, maar de naam veranderen zou alleen werken als ze heel het concept mee veranderen. (dus grotere stage/heel de dag bands/andere soort "tent/...)

Ze hadden het ook wel SIX kunnen noemen maar nu zie je mooi op een rijtje dat SEVEN nieuwer is als Casbah (in de toekomst kan dat ook tof zijn om te weten), Qua grootte wou ik dit argument ook aanhalen, maar kan me moeilijk voorstellen dat SEVEN nog kleiner dan Casbah gaat zijn.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
'de SIX' bekt toch best goed ? Ach whatever eigenlijk. Ik voel een despacio-achtige discussie opborrelen over podia en zij-activiteiten :) :)
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
663
329
Primal Scream heeft Screamadelica trouwens van Spotify gehaald. Beetje aparte zet om je meest bekende album eraf te halen.
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Primal Scream heeft Screamadelica trouwens van Spotify gehaald. Beetje aparte zet om je meest bekende album eraf te halen.

Over het algemeen heeft dat te maken met een legal issue of een beslissing van de platenmaatschappij. Het eerste album van QOTSA was ook opeens een tijd lang van Spotify gehaald bijvoorbeeld, Screamadelica zal binnenkort wel weer terugkomen.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
351
277
Ach, Lowlands gaat in het fonetisch alfabet ook van Alpha, Bravo, Charlie naar Lima en X-ray zonder de rest van het alfabet in te vullen. Das festival logica voor je. Het moet gewoon cool klinken.

Nou.. In elk geval Echo, Foxtrot, Golf en Mike zijn in het verleden ook tenten op Lowlands geweest. Kilo dacht ik ook. Juliet en India zijn dat nu nog ;)

Maar wat een kneitergoede line-up dit jaar zeg. Erg veel zin in.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.950
510
Dr. Hannibal wrote:
Ach, Lowlands gaat in het fonetisch alfabet ook van Alpha, Bravo, Charlie naar Lima en X-ray zonder de rest van het alfabet in te vullen. Das festival logica voor je. Het moet gewoon cool klinken.

Nou.. In elk geval Echo, Foxtrot, Golf en Mike zijn in het verleden ook tenten op Lowlands geweest. Kilo dacht ik ook. Juliet en India zijn dat nu nog.
Zeker. Delta ook, voordat het Dommelsch werd (en Grolsch en Heineken). Dus A t/m M hebben ze allemaal ooit gehad. Alleen X-Ray is de vreemde eend.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
BKS noemt de Casbah ook wel eens Six Six Six dus het is gewoon stage 6. Casbah is gewoon de naam van de plek voordat het een stage werd.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.286
5.662
Matthijs wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Ach, Lowlands gaat in het fonetisch alfabet ook van Alpha, Bravo, Charlie naar Lima en X-ray zonder de rest van het alfabet in te vullen. Das festival logica voor je. Het moet gewoon cool klinken.


Nou.. In elk geval Echo, Foxtrot, Golf en Mike zijn in het verleden ook tenten op Lowlands geweest. Kilo dacht ik ook. Juliet en India zijn dat nu nog.

Zeker. Delta ook, voordat het Dommelsch werd (en Grolsch en Heineken). Dus A t/m M hebben ze allemaal ooit gehad. Alleen X-Ray is de vreemde eend.

Haha okay interessant. Wist dat ik een paar tenten had overgeslagen hoor, maar wat ik niet wist was dat met de oude namen A t/m M allemaal gebruikt zijn. Dan heb ik alleen X-ray nog voor mijn argument "moet gewoon cool klinken" :lol:
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ook wel relevant nieuws voor BKS denk ik: 'Nieuw garage-, postpunk-, wavefestival uit de koker van Best Kept Secret-Casbah'
https://3voor12.vpro.nl/update~31f5a316-9522-4862-8cbc-0b114163b384~nieuw-garage-postpunk-wavefestival-uit-de-koker-van-best-kept-secret-casbah~.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken