Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Zondag namiddag ambient afternoon in de THREE trouwens met oa. Kate NV, Torus en Haron.

Kun je na al dat muzikale geweld en de keuzestress wel gebruiken tegen die tijd.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik had al besloten dat ik alleen de vrijdag zou gaan, dus erg spijtig dat ik The Raconteurs en Death Grips moet missen. Ook Haron had ik graag gezien, heeft vorig jaar met Wandelaar een puik album afgeleverd. Gelukkig staat Spiritualized wel op de vrijdag. Verder moet ik nog echt wat in gaan luisteren. Maar hey, eerst ff vastelaovend vieren!

Zeker Stereolab checken op de vrijdag
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Vrijdag: Bon Iver, Broeder Dieleman, Charlotte Gainsbourg, Dj Koze, Jambinai, John Grant, Julien Baker, Mildlife, Primal Scream, Spirtualized, Stereolab

Zaterdag: Aldous Harding, Fat White Family, Guided By Voices, Kraftwerk 3D, Lucy Dacus, Phosphorescent, Snail Mail, The Beths

Zondag: Big Thief, Interpol, Julia Holter, Kurt Vile And The Violators, Romperayo, Stephen Malkmus & The Jicks, The Raconteurs

Mijn mustsees. DIe vrijdag gaat erg druk worden
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
selurxela wrote:
Gaat niemand Kali Uchis en Earl Sweatshirt boeken?

The Cure, The Strokes, Aphex Twin, Beach House, Big Red Machine, Bloc Party plays Silent Alarm, Hot Chip, NAS, Deerhunter, Suede, Johnny Marr, Jawbreaker, The Tallest Man On Earth, Danny Brown, Roísin Murphy, White Denim, Soccer Mommy, Arca, Built To Spill, FKA Twigs, Dirty Projectors, Beak>, Jarvis Cocker, Cupcakke, Tim Hecker…

Ruimte genoeg voor nog een festival jongens.
Wat een lijst hè. Zou allemaal perfect op BKS passen ook. Helaas ook Solange nog nergens.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Nu we het over wtf boekingen hebben, ik had geen idee dat Varg nog muziek maakte. Ik dacht dat hij nu alleen nog maar racistische filmpjes op youtube maakte enzo.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ze zijn ooit begonnen met Cho op FOUR in 2015, dacht ik die een half uurtje zijn ding kwam doen. Volgens mij is er sindsdien elk jaar wel zo iets geweest.

edit: reactie op Gotu Jim
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik kom er net achter dat dit niet de Deense Varg Vikernes is maar een Zweedse Varg. Niet zo'n rare boeking als ik dacht dus.
 

broodjeknakworst

Playlistbediener
15 jan 2019
7
0
Ik kom er net achter dat dit niet de Deense Varg Vikernes is maar een Zweedse Varg. Niet zo’n rare boeking als ik dacht dus.
Ik dacht eerst de Duitse Varg
[video]https://www.youtube.com/watch?v=7Z_4xTJ-Kgs&t=185s[/video]

:oops:
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Eerlijk gezegd zou ik al voor Stereolab alleen gaan. Maar gelukkig is er nog veel meer.
Mijn voorlopg lijstje:
Vrijdag: STEREOLAB, CATE LE BON, PRIMAL SCREAM, SPIRITUALIZED, CHARLOTTE GAINSBOURG, DJ KOZE + Priests, Bon Iver, John Grant, Julien Baker
Zaterdag: EX-HEX, MAC DEMARCO, ALDOUS HARDING, GUIDED BY VOICES, KRAFTWERK, EFRIM MANUEL MENUCK + Phosphorescent, Wooden Shjips, Toro Y Moi
Zondag: STEPHEN MALKMUS AND THE JICKS, KURT VILE AND THE VIOLATORS, THE RACONTEURS, LIZ PHAIR, JULIA HOLTER + Big Thief, Lewsberg

Spijtig dat Built To Spill en June Of ’44 niet van Primavera sound overkomen.
Mooie lijst! Ik durf eigenlijk voor de zondag al niet meer verder in te luisteren naar onbekende namen. Kan alleen maar voor problemen zorgen ?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Wallow is een leuk bandje in de Car Seat Headrest hoek.

Inderdaad.
Ook Angie McMahon klinkt lekker (vrouw met crunchy gitaar, niet te proper) en Personal Trainer (Solo project van Canshaker Pi frontman. Typische lo-fi indie van het bandcamp tijdperk. à la Car Seat Headrest, Courtney Barnett, Sports Team,... dus.

Die 3 zijn mijn beste ontdekkingen van de line up!
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Wallow is een leuk bandje in de Car Seat Headrest hoek.
Is inderdaad echt goed. Zullen misschien wel wat tienermeisjes zijn aangezien het met de hoofdrolspeler is van de populaire netflixreeks 13reasonswhy. Maar dan toch in ieder geval tienermeisjes met een goede muzieksmaak :wink:
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Jack White gaan zien op BKs is toch wel een van mijn wishlist items, net als bv.Beck dat was. Of hij nou met The Raconteurs of voor zichzelf speelt, dat maakt me niet zoveel uit.
Ik heb mn profielavatar maar aangepast.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken