Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

kiwi

Playlistbediener
6 nov 2018
24
0
APE met Chemical Brothers, Primal Scream, Hot Chip, Little Dragon en Spiritualized.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
APE met Chemical Brothers, Primal Scream, Hot Chip, Little Dragon en Spiritualized.

We zullen straks weten of dit de hele aankondiging is.
Spiritualized zou een hele mooie boeking zijn voor BKS. De rest... Mwah....
 

ivoooo

Playlistbediener
6 mrt 2018
14
3
Fleetwood Mac naar Pinkpop.
Da's alvast 1 headliner spot die daar niet wordt ingenomen door the Cure.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Spiritualized en Primal Scream zijn ook de enige die mij boeien. Als is Primal Scream niet echt een BKS naam lijkt me?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Jep, Primal Scream is al zo goed als doorgekomen met een tweet over de sample van Loaded.....
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Fleetwood Mac naar Pinkpop.
Da’s alvast 1 headliner spot die daar niet wordt ingenomen door the Cure.

En met de tegenwoordige boekingen van Pinkpop lijkt mij dat 2/3 headliner "oldies" niet echt ideaal zou zijn, aangezien ze net willen verjongen. Vergroot alleen maar de kans voor The Cure op BKS volgens mij.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
In ieder geval hoor ik op dit forum echt unieke namen genoemd worden. kraftwerk, spiritualized, Primal Scream.....interessant hoor.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.309
Bovenop de al gelekte namen van APE dus ook Danny Brown. Zou dat een goede naam vinden voor BKS. Wordt geboekt door Friendly Fire en heeft er al eerder gestaan in 2013
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Zijn die APE namen allemaal voor 1 dag (nl. 24 mei) ?
Primal Scream is natuurlijk huge in de UK. daar is de Manchester sound nooit echt weggegaan.
Die chemical brothers live show is heel vet, alleen weet ik niet of ze de lasers gaan meenemen naar festrivals. Daarnaast vraag ik me af of Chemical brothers uberhaupt BKS gaat doen. Ik kan me niet aan het gevoel onttrekken dat dat niet gaat gebeuren.
Dus dan blijven overL Hot Chip, Spiritualized, Little Dragon, Little Simz en Danny Brown. Dan heb je niet meer over headliners, toch ?


 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Zijn die APE namen allemaal voor 1 dag (nl. 24 mei) ?
Primal Scream is natuurlijk huge in de UK. daar is de Manchester sound nooit echt weggegaan.
Die chemical brothers live show is heel vet, alleen weet ik niet of ze de lasers gaan meenemen naar festrivals. Daarnaast vraag ik me af of Chemical brothers uberhaupt BKS gaat doen. Ik kan me niet aan het gevoel onttrekken dat dat niet gaat gebeuren.
Dus dan blijven overL Hot Chip, Spiritualized, Little Dragon, Little Simz en Danny Brown. Dan heb je niet meer over headliners, toch ?
Namen zijn inderdaad allemaal voor 24 mei.
The Brothers nemen de lasers wel degelijk mee naar festivals (wel naar Rock Werchter en NOS Alive waar ik ze zag in ieder geval). De rest inderdaad geen headliners, maar toch zeker wel kanshebbers.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Solange in het BKS-weekend op Heartland in Denemarken: https://www.heartlandfestival.dk/music

Heartland en BKS deelden afgelopen jaar nauwelijks namen (Heartland = Live Nation) dus is waarschijnlijk eerder voor DTRH of wellicht Pinkpop.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Solange in het BKS-weekend op Heartland in Denemarken: https://www.heartlandfestival.dk/music

Heartland en BKS deelden afgelopen jaar nauwelijks namen (Heartland = Live Nation) dus is waarschijnlijk eerder voor DTRH of wellicht Pinkpop.
Twee van hun grootste namen stonden dit jaar wel degelijk op BKS (LCD Soundsystem en Slowdive). Ook Alex Cameron stond op beide. Dus Solange lijkt me dan ook zeker een kanshebber voor BKS.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
De laatste paar keer dat Solange op een festival stond in Nederland liep dat niet goed af, veel publiek dat wegliep tijdens het optreden. Ikzelf heb haar alleen gezien kort na release van haar tweede album. Ik vond het hartstikke leuk en in het publiek geen mensen die op een hype afkwamen (een halflege oude zaal Melkweg), maar kan me voorstellen dat je je als festival nog eens achter de oren krabt of het een goed idee is.

Spiritualized lijkt me heel geschikt als afsluiter van de dag (ken het recente materiaal overigens niet), maar is niet een naam die hier de kassa doet rinkelen.

Chemical Brothers zijn op een festival heel fijn.
 

Verwijderd lid 38125

Playlistbediener
20 okt 2018
22
0
Spiritualized mag zeker komen van mij!! Geweldige muziek, zou erg gaaf zijn met zonsondergang.

En MadCool heeft net The National aangekondigd.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Spiritualized is eerder een TWO naam toch?

En dat The National komt vind ik ook wel goed, die zullen dan wel op Pinkpop of Down The Rabbit Hole staan... Dus weer 1 kans minder dat die een mooie BKS headliner afsnoepen. *kuch kuch* The Cure *kuch kuch* Bon Iver *kuch kuch*
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Solange lijkt me perfect Stage Two afsluiter ala CHVRCHES van vorig jaar, ik vind haar nog geen BKS headliner materiaal.

Al bij al had ik iets meet verwacht vandaag van Mad Cool en APE. The National is ontzettend tof hoor, en ik ben echt een giga fan (hoop dat ze op Lowlands staan). Maar uit BKS oogpunt is The National dit jaar natuurlijk niet interessant. Chem Bros en Hot Chip vind ik zeer tof, maar eerlijk gezegd niet passend bij het plaatje van BKS.

Had stiekem beetje verwacht dat The Strokes bekend gemaakt zouden worden door deze 2 festivals.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Solange lijkt me perfect Stage Two afsluiter ala CHVRCHES van vorig jaar, ik vind haar nog geen BKS headliner materiaal.

Al bij al had ik iets meet verwacht vandaag van Mad Cool en APE. The National is ontzettend tof hoor, en ik ben echt een giga fan (hoop dat ze op Lowlands staan). Maar uit BKS oogpunt is The National dit jaar natuurlijk niet interessant. Chem Bros en Hot Chip vind ik zeer tof, maar eerlijk gezegd niet passend bij het plaatje van BKS.

Had stiekem beetje verwacht dat The Strokes bekend gemaakt zouden worden door deze 2 festivals.

APE en APE presents hadden dit jaar 6 headliners, waarvan er twee op BKS stonden. We hebben er dus nog wel een paar te gaan. Strokes en Bon Iver kunnen dus nog steeds!

The National is een geweldige band, ook live, maar voelt voor 2019 een beetje als mosterd na de maaltijd (tenzij er in het hele tourschema nog ruimte is gevonden een nieuw album op te nemen).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Gelukkig ben ik een mosterd liefhebber. Nee daarom zou LL/PKP perfect zijn als je het mij vraagt. Dan ben ik daar weer wel overheen.

En idd er moet nog genoeg bekend gemaakt worden. Primavera, NOS ALive, Mad Cool heeft maar 1 headliner. Er zit vast nog wat in de koker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken