Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Solange en Circa Waves .... Solange doet Heartland Denemarken, da's een LiveNation gelieerd festival. En Circa Waves doet een clubtour en speelt in februari al in Tilburg.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
BKS: Bon Iver, The cure, Florence and the Machine
Ik zou hier heel blij van worden!...al vind ik Brockhampton een logischer en uitdagender vrijdagboeking.
Solange gezien op PKP17, kwam niet echt binnen bij ons. Vind ik niet echt een BKS act. De franse disco van Christine dan juist weer wel.?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Vampire Weekend nu dus bevestigd voor Mad Cool!
Wordt dat BKS of DTRH?

Als het rijtje the Cure - Bon Iver - Vampire Weekend zou worden staat BKS nu niet veel meer in de weg om met een aankondiging te komen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Vampire Weekend nu dus bevestigd voor Mad Cool!
Wordt dat BKS of DTRH?

Als het rijtje the Cure – Bon Iver – Vampire Weekend zou worden staat BKS nu niet veel meer in de weg om met een aankondiging te komen.

DTRH lijkt meer voor de hand te liggen nu.. Maar wie weet..
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Processierups wrote:
Vampire Weekend nu dus bevestigd voor Mad Cool!
Wordt dat BKS of DTRH?

Als het rijtje the Cure – Bon Iver – Vampire Weekend zou worden staat BKS nu niet veel meer in de weg om met een aankondiging te komen.

DTRH lijkt meer voor de hand te liggen nu.. Maar wie weet..

Klopt, maar afgelopen jaar stond een Arctic Monkeys ook op zowel BKS als Mad Cool. Ik vermoed dat Primavera Vampire Weekend ook graag zou willen hebben, en dan past BKS opeens ook weer een stuk beter!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Gokje wagen en hoop dit vooral wegens hoogstwaarschijnlijk alleen BKS doen:
BKS: The Cure - Bon Iver - Vampire Weekend
DTR: Tame Impala - Mumford & Sons - Lana Del Rey
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
The Cure heeft een rare tour als je kijkt naar wat ze tot nu toe hebben bevestigd:
Firenze Rocks (LiveNation) en Nova Rock (Barracuda), daarna doen ze Hurricane & Southside (FKP), Werchter (LiveNation), dan Roskilde (Roskilde); dan halverwege Juli komen ze naar NOS Alive (NOS) en Mad Cool (LiveNation). Dus ja.
The Cure lijkt een band, die door alle booking agencies geboekt kan worden, kan dus alle kanten nog op. Net als Arctic Monkeys vorig jaar, die ook in alle vijvertjes zat. Vampire Weekend doet dat niet.

Bon Iver is momenteel bevestigd door:
Northside en NOS Alive.
Die lijkt in het juiste vijvertje te zwemmen.

Nu NOS Alive ze allebei geboekt (The Cure en Bon Iver) heeft, is de kans groter dat ze ook op BKS staan.
Vampire Weekend is enkel op Mad Cool (LiveNation) bevesigd. DTRH ligt nu meer voor de hand. Lana del Rey en M&S staat ook bij Vampire Weekend op t LiveNation roster.

Er komt nog zeker een andere naam naar voren ald headliner imo.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.053
Nouja het is wel gunstig denk ik dat The Cure (vooralsnog) niet op Primavera staat? Toegegeven, Arctic Monkeys stonden vorig jaar ook op Primavera EN Mad Cool. Pinkpop lijkt aangesloten (althans als we Jan moeten geloven), en DTRH lijkt me tour technisch nu wel erg lastig worden aangezien die de 4e in Servië staan, en de 6e in Denemarken. En vooralsnog lijken ze nergens 2 dagen na elkaar te spelen als ik het zo bekijk?

Lowlands kan natuurlijk ook nog altijd. Al blijf ik er bij dat ik dat niet snel zie gebeuren. Denk dat The Cure na Radiohead/Arcade Fire/The National/Arctic Monkeys ook wel een band is die vaak op hun lijstjes zijn voorgekomen. Dus zou me niet verbazen dat ze gewoon de strijd aangegaan zijn voor deze band.

Van Bon Iver en Vampire Weekend verwacht ik ook wel 1 van de 2...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Iemand zei in het primavera topic dat New Order daar zou staan.

Een jaar of 2 geleden Pete Hook live gezien en was echt fijn. Zou het niet erg vinden om die na de headliner in de Two de nacht op gang te laten trekken. Was lekker dansen toen al was het toen wel zowel New Order als Joy Division nummers.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
The Cure heeft een rare tour als je kijkt naar wat ze tot nu toe hebben bevestigd:
Firenze Rocks (LiveNation) en Nova Rock (Barracuda), daarna doen ze Hurricane & Southside (FKP), Werchter (LiveNation), dan Roskilde (Roskilde); dan halverwege Juli komen ze naar NOS Alive (NOS) en Mad Cool (LiveNation). Dus ja.
The Cure lijkt een band, die door alle booking agencies geboekt kan worden, kan dus alle kanten nog op. Net als Arctic Monkeys vorig jaar, die ook in alle vijvertjes zat. Vampire Weekend doet dat niet.

Bon Iver is momenteel bevestigd door:
Northside en NOS Alive.
Die lijkt in het juiste vijvertje te zwemmen.

Nu NOS Alive ze allebei geboekt (The Cure en Bon Iver) heeft, is de kans groter dat ze ook op BKS staan.
Vampire Weekend is enkel op Mad Cool (LiveNation) bevesigd. DTRH ligt nu meer voor de hand. Lana del Rey en M&S staat ook bij Vampire Weekend op t LiveNation roster.

Er komt nog zeker een andere naam naar voren ald headliner imo.

Redenatie gaat hier een beetje krom. Met nu nog maar één datum voor Vampire Weekend is het veel te vroeg om een conclusie te trekken wie ze vooral boekt, zoals je voor The Cure uiteen probeert te zetten. Voor Nederland staat Lana del Rey juist bij Friendly Fire op het roster. Aangezien ze al lang niet in Nederland is geweest, zou het vreemd zijn haar op een concurrerend festival weg te zetten, zelfs als het niet uitkomt gezien de planning. Vampire Weekend staat in ieder geval niet op de lijst van Mojo/LN Nederland, en ook niet Friendly Fire. Internationaal wel LN, weet niet hoe ik dat precies moet vertalen naar boekingen in Nederland. 'Iedereen' verwachtte ze een beetje voor het blokje Primavera/APE/BKS/Northside, maar misschien gaan ze nu juist naar vroege festivals in de VS? We weten iig dat ze iets gaan doen, maar het is nog te vaag. Zo is het ook nog steeds wachten op iets over The Strokes.

Primavera vrijwel altijd alles tegelijk bekend, dus niet verbazend als daar dan nog niet The Cure is aangekondigd. Maar ik verwacht ze daar ook niet meteen omdat ze niks nieuws hebben uitgebracht sinds de laatste keer dat ze daar speelden.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Geen enkele nominatie voor BKS dit jaar? Ik heb ze iig ingevuld als optie. De enquete is ook leuk maar duurt 15 minuten of langer. Voor een saaie middag.....https://www.surveymonkey.co.uk/r/7DVFJKS
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wat vinden jullie van SOFI TUKKER? Mag van mij wel komen! Zijn aangekondigd voor EXIT 2019.

Zoals Martijn ook al zegt, absoluut geen Best Kept Secret naam, zullen wel op Pinkpop staan.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Wat Nederlandse acts betreft, ik vind Feng Suave en Pip Blom wel passen op Bks, plus Jade Bird uit de UK.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Wat Nederlandse acts betreft, ik vind Feng Suave en Pip Blom wel passen op Bks, plus Jade Bird uit de UK.

Ik zie Feng Suave er wel staan, maar misschien niet Pip Blom voor een tweede jaar op rij. Jade Bird zit bij Mojo voor boekingen volgens mij (Lowlands dit jaar iig) dus ik verwacht haar op Down the Rabbit Hole.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
maximsnoep wrote:
Wat vinden jullie van SOFI TUKKER? Mag van mij wel komen! Zijn aangekondigd voor EXIT 2019.

Zoals Martijn ook al zegt, absoluut geen Best Kept Secret naam, zullen wel op Pinkpop staan.

Ik snap sowieso die hele Sofi Tukker Hype niet, vond het echt geen bal aan op LL. Beetje omhoog geschreven band. Vind het dan ook niks voor BKS.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
James wrote:

maximsnoep wrote:
Wat vinden jullie van SOFI TUKKER? Mag van mij wel komen! Zijn aangekondigd voor EXIT 2019.


Zoals Martijn ook al zegt, absoluut geen Best Kept Secret naam, zullen wel op Pinkpop staan.

Ik snap sowieso die hele Sofi Tukker Hype niet, vond het echt geen bal aan op LL. Beetje omhoog geschreven band.

Helemaal mee eens!
Met de feestdagen in het vooruitzicht mag BKS nu wel ns een naam droppen #ongeduldig

Heb het gevoel dat 2019 een beter festivaljaar gaat worden dan 2018 als ik zo om me heen kijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken