Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Betwijfel of Bon Iver nog gaat komen volgende zomer, zeker niet rond deze periode want:
1) Hij komt in oktober/november nog naar Europa
2) hij zit tegen dan al 3 jaar met zijn laatste album te touren, denk dat hij misschien eerder nieuw materiaal gaat maken of misschien zelfs op tour gaat met zijn project (Big Red Machine) met die kerel van The National (mag anders wel in de TWO staan).
3) Bon Iver heeft vrij recent nog op Primavera gestaan. Ik denk dat ze zo'n naam alleen kunnen krijgen in die periode met een combo met Primavera.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Dirk wrote:
The Wombats. Tool. Tame Impala.

De opener van de Alpha gaat volgend jaar BKS headlinen.
Lets move on peeps…

Ja, denkend aan RTJ of Jamie XX bijvoorbeeld. Dat was toch ook een bak middelmaat of niet ?
Dat The Wombats zxo vroeg staan op Lowlands is echt belachelijk, vandaar dat ik ze hier even aanhaal als headliner of toch goeie sub.
En ik wilde ook het BKS19 forum weer even een zetje geven, wat dus ook gelukt is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.094
Wessel wrote:

Dirk wrote:
The Wombats. Tool. Tame Impala.


De opener van de Alpha gaat volgend jaar BKS headlinen.
Lets move on peeps…

Ja, denkend aan RTJ of Jamie XX bijvoorbeeld. Dat was toch ook een bak middelmaat of niet ?
Dat The Wombats zxo vroeg staan op Lowlands is echt belachelijk, vandaar dat ik ze hier even aanhaal als headliner of toch goeie sub.
En ik wilde ook het BKS19 forum weer even een zetje geven, wat dus ook gelukt is.
Het slaat alleen totaal nergens op...
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Any festival dat Frank Ocean kan boeken, wordt m'n favoriete festival van Nederland. Lijkt wel onmogelijk om die gast binnen te halen, helaas aangezien het m'n favoriete artiest is en ik hem nog niet live heb gezien :'(
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.264
2.204
Any festival dat Frank Ocean kan boeken, wordt m’n favoriete festival van Nederland. Lijkt wel onmogelijk om die gast binnen te halen, helaas aangezien het m’n favoriete artiest is en ik hem nog niet live heb gezien :'(

Northside in Denemarken had hem in 2017 geboekt. Als Northside het kan dan kan BKS het ook, maar dan moet alles wel goed samenvallen (bijvoorbeeld: als hij hetzelfde weekend ook op Primavera Sound staat).
 

ravetess

Playlistbediener
31 jul 2018
7
0
Hey!
Ik ben nieuw op dit forum, maar lees al wel mee!
Ik moest vandaag ineens denken aan de Yeah Yeah Yeahs. Past bij BKS en is een vrouwelijke headliner!
Verder hoop ik erg op The Strokes, die staan bovenaan m'n lijstje.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
YYY zijn geen headliner in NL, eerder in de Two in de slot voor de headliner.
 

ravetess

Playlistbediener
31 jul 2018
7
0
Nee, dat vrees ik ook, maar wel iets om enthousiast over te worden wat mij betreft :).

Thanks noid!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.264
2.204
Vampire Weekend lijkt mij een serieuze kanshebber voor BKS 2019. Ziet ernaar uit dat er snel een nieuw album komt:
https://oor.nl/news/vampire-weekend-komt-waarschijnlijk-snel-nieuw-album/

Rostam stond dit jaar ook BKS. En Vampire Weekend zal ongetwijfeld ook op het wensenlijstje van Primavera Sound, in hetzelfde weekend, staan.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Vampire Weekend lijkt mij een serieuze kanshebber voor BKS 2019. Ziet ernaar uit dat er snel een nieuw album komt:

Vampire Weekend komt (waarschijnlijk) snel met nieuw album

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="https://oor.nl/news/vampire-weekend-komt-waarschijnlijk-snel-nieuw-album/embed/#?secret=lga8Om1FKb" data-secret="lga8Om1FKb" width="600" height="523" title="“Vampire Weekend komt (waarschijnlijk) snel met nieuw album” — OOR" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Rostam stond dit jaar ook BKS. En Vampire Weekend zal ongetwijfeld ook op het wensenlijstje van Primavera Sound, in hetzelfde weekend, staan.

Maar Rostam zit niet meer bij Vampire Weekend, toch?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Vampire Weekend zou mooi zijn. Ik denk alleen niet als headliner. Denk dat ze al te lang uit beeld zijn en in hun hoogtij dagen nooit headline spots gehad toch? Maar goed dat gold ook voor LCD Soundsystem...
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Vampire Weekend als headliner lijkt me ook niet. Zou ook erg teleurstellend zijn. Hoogstens als sub.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
Laatste twee zaalshows van Vampire Weekend in Nederland waren in de HMH, en laat dat nu het vaatje zijn waar BKS in de regel uit put voor haar headliners. Vijf jaar weg, en een goede nieuwe plaat zorgen voor meer dan voldoende hype om die plek te rechtvaardigen. Zie een herhaling van 2016 niet meer zo snel gebeuren, een naam die de Ziggo kan uitverkopen en twee bands die Afas Live één of twee keer kunnen uitverkopen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vampire Weekend als headliner lijkt me ook niet. Zou ook erg teleurstellend zijn. Hoogstens als sub.

Niet geheel onmogelijk. Angus & Julia Stone stonden recent bijvoorbeeld ook in de HMH en waren ook geen headliner. Met DTRH die grote stappen blijft maken mag BKS zeker met zulke subs aankomen + een grote headliner zoals The Cure.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Zie een herhaling van 2016 niet meer zo snel gebeuren, een naam die de Ziggo kan uitverkopen en twee bands die Afas Live één of twee keer kunnen uitverkopen.

Doel je op 2016 of op 2017? Ik zou in ieder geval 2018 wel zo willen kwalificeren, Arctic Monkeys kan denk ik wel de Ziggo Dome uitverkopen, The National stond vorig jaar tweemal in AFAS Live en als je binnen 5 minuten tweemaal Paradiso uitverkoopt (LCD SS) kun je ook AFAS Live wel aan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken