Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Als Phoebe dan nog even gaat touren, hebben we meteen boygenius binnen. Of zou zij soms de artiest van hint #4 zijn?

Edit: helaas, geen album in 2018
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
artiest 4:
Soccer Mommy ?

Die staat op Primavera, dus die is zeker actief. Iets te actief vrees ik voor BKS. Bovendien lijkt me dat iets te veel van hetzelfde worden qua muziekstijlen (al hoor je mij niet klagen...).

Edit: Daarmee bedoelde ik dus ook dat ze niet voldoet aan de aanwijzing dat de act nog geen bekende tourdata heeft komend voorjaar :p
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Als ik even alles op een rijtje zet met wat de mogelijkheden zijn die aansluiten op wat nera ons net vertelde:

1: Charlotte Gainsbourg, Neneh Cherry, Ex:Re (ook genoemd: Anoushka Shankar, Lilly Hiatt)
2: Kate Tempest (staat overigens 7 mei in uitverkochte Bitterzoet), of SOHN (hiervoor geldt dat er nog geen tourdata bekend zijn volgens mij, maakt het meteen onwaarschijnlijker)
3: Lucy Dacus (goede fit, zouden eventueel nog andere dingen mogelijk zijn)
4: ?

edit: dat met 'meer houden van sideproject' past dan ook bij Lucy Dacus met boygenius. Verschil tussen Ex:Re en Daughter vind ik nou ook weer niet gigantisch.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
4 zoals al genoemd phosphorescent ? is een amerikaanse siso.en heeft een album in 2018. of Billie Eilish of jef rosenstock.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Als ik even alles op een rijtje zet met wat de mogelijkheden zijn die aansluiten op wat nera ons net vertelde:

1: Charlotte Gainsbourg, Neneh Cherry, Ex:Re (ook genoemd: Anoushka Shankar, Lilly Hiatt)
2: Kate Tempest (staat overigens 7 mei in uitverkochte Bitterzoet), of SOHN (hiervoor geldt dat er nog geen tourdata bekend zijn volgens mij, maakt het meteen onwaarschijnlijker)
3: Lucy Dacus (goede fit, zouden eventueel nog andere dingen mogelijk zijn)
4: ?

edit: dat met ‘meer houden van sideproject’ past dan ook bij Lucy Dacus met boygenius. Verschil tussen Ex:Re en Daughter vind ik nou ook weer niet gigantisch.

Bij 2 werd James Blake ook genoemd. °hoopt stiekem°
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
bornlivedie wrote:
Als ik even alles op een rijtje zet met wat de mogelijkheden zijn die aansluiten op wat nera ons net vertelde:

1: Charlotte Gainsbourg, Neneh Cherry, Ex:Re (ook genoemd: Anoushka Shankar, Lilly Hiatt)
2: Kate Tempest (staat overigens 7 mei in uitverkochte Bitterzoet), of SOHN (hiervoor geldt dat er nog geen tourdata bekend zijn volgens mij, maakt het meteen onwaarschijnlijker)
3: Lucy Dacus (goede fit, zouden eventueel nog andere dingen mogelijk zijn)
4: ?

edit: dat met ‘meer houden van sideproject’ past dan ook bij Lucy Dacus met boygenius. Verschil tussen Ex:Re en Daughter vind ik nou ook weer niet gigantisch.

Bij 2 werd James Blake ook genoemd. °hoopt stiekem°

James Blake stond vorige keer als sub op main voor Radiohead, dan zou nera moeten denken dat ze hem nu zeker op de TWO zetten.

Als ik mezelf dan nog even update: Ex:Re nog geen bekende data in Europa rond BKS.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
yngvar wrote:

bornlivedie wrote:
Als ik even alles op een rijtje zet met wat de mogelijkheden zijn die aansluiten op wat nera ons net vertelde:

1: Charlotte Gainsbourg, Neneh Cherry, Ex:Re (ook genoemd: Anoushka Shankar, Lilly Hiatt)
2: Kate Tempest (staat overigens 7 mei in uitverkochte Bitterzoet), of SOHN (hiervoor geldt dat er nog geen tourdata bekend zijn volgens mij, maakt het meteen onwaarschijnlijker)
3: Lucy Dacus (goede fit, zouden eventueel nog andere dingen mogelijk zijn)
4: ?

edit: dat met ‘meer houden van sideproject’ past dan ook bij Lucy Dacus met boygenius. Verschil tussen Ex:Re en Daughter vind ik nou ook weer niet gigantisch.


Bij 2 werd James Blake ook genoemd. °hoopt stiekem°

James Blake stond vorige keer als sub op main voor Radiohead, dan zou nera moeten denken dat ze hem nu zeker op de TWO zetten.

Als ik mezelf dan nog even update: Ex:Re nog geen bekende data in Europa rond BKS.

Ik zie James Blake gerust de TWO afsluiten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.051
James Blake vind ik echt een prima artiest. Maar een beetje kort op de vorige editie als hij wer zou komen als je het mij vraagt.

Nou hup neracroft voor de dag ermee, we zijn genoeg aan het lijntje gehouden.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Persoonlijk favorietje Sam Fender (born 25 April 1996)...maar staat niet op Primavera.

Die club van 23 is best groot
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Oh... ik lees al jaren mee maar ik vind mijn eigen inbreng meestal niet in die mate interessant dat ik die hoef neer te schrijven. :)
Maar die raadseltjes zijn wel leuk! Net als jullie theorieën trouwens.

En nu ik toch aan het posten ben... Christine en the Queens als headliner zou ik echt ontgoochelend vinden. Ik kan mij echt niet voorstellen dat BKS daarmee zou afsluiten.
In elk geval... De kans dat ik de headliner van dag 3 haal is vrij klein aangezien een driedaags festival toch een slijtageslag is en ik moeite heb met doseren. ;)
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Oh… ik lees al jaren mee maar ik vind mijn eigen inbreng meestal niet in die mate interessant dat ik die hoef neer te schrijven. ?
Maar die raadseltjes zijn wel leuk! Net als jullie theorieën trouwens.

Waarom niet? Ik beschouw mezelf ook totaal geen festival nerd, maar het is alleen al leuk om jouw impressie hier op te schrijven nadat je dit festival hebt bezocht.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Als Phoebe dan nog even gaat touren, hebben we meteen boygenius binnen. Of zou zij soms de artiest van hint #4 zijn?

Edit: helaas, geen album in 2018

Dat zou wel heel mooi zijn, maar er is volgens mij tot dusverre nog geen festival (ook Primavera niet) waar boygenius geprogrammeerd is.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Foals werd toch genoemd als eventuele headliner? Staan 19 mei in Paradiso. Kaartverkoop 1 februari. Wordt nog aangekondigd. Lijkt me de kansen te verkleinen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Foals werd toch genoemd als eventuele headliner? Staan 19 mei in Paradiso. Kaartverkoop 1 februari. Wordt nog aangekondigd. Lijkt me de kansen te verkleinen.

Staan al op DTRH.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
Foals werd toch genoemd als eventuele headliner? Staan 19 mei in Paradiso. Kaartverkoop 1 februari. Wordt nog aangekondigd. Lijkt me de kansen te verkleinen.

Staan al op DTRH.
Helemaal vergeten inderdaad. Nou, voor degenen die niet naar DTRH willen maar wel Foals nog willen meepakken, dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken