Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Foals werd toch genoemd als eventuele headliner? Staan 19 mei in Paradiso. Kaartverkoop 1 februari. Wordt nog aangekondigd. Lijkt me de kansen te verkleinen.
Jesper wrote:
Foals werd toch genoemd als eventuele headliner? Staan 19 mei in Paradiso. Kaartverkoop 1 februari. Wordt nog aangekondigd. Lijkt me de kansen te verkleinen.
Nope, helaas. Maar de tour wordt in ieder geval voor 1 februari aangekondigd dus dan is al meer bekend over gaten in het tourschema voor evt. Werchter, want ik denk dat je daar wel naar hint :wink:
Ja hoor, ze zijn zelfs in de buurt (dagen daarvoor in Scandinavië). Maar aangezien er al een concert in de AFAS staat, georganiseerd door Mojo, lijkt dat geen optie:
https://www.mojo.nl/concerten/the-smashing-pumpkins/
Zou Phoenix niet eens lang kunnen komen .. alhoewel geen nieuw album .. zijn op tour in mexico begin mei. Kan het mis hebben maar meest recente album niet in nederland live laten horen toch ?
Hij zou ook wel een intensief weekend hebben in dat geval: woensdag in Lyon,, vrijdag in Nimes, zaterdag in Barcelona, zondag terug naar BKS. Niet onmogelijk, maar toch.
Zou Phoenix niet eens lang kunnen komen .. alhoewel geen nieuw album .. zijn op tour in mexico begin mei. Kan het mis hebben maar meest recente album niet in nederland live laten horen toch ?
simon wrote:
Ik snap ook niet waarom die toen niet langs NL kwamen. Misschien zijn die toch meer van het snel cashen in de USA en Franstalige landen?
Phoenix op Pinkpop 2013 had naar verluidt een dramatische opkomst (in hetzelfde jaar dat ze headliner waren op Coachella). Denk niet dat ze het sindsdien zo op Nederland hebben.
De 4 namen zijn inderdaad geraden, welke het exact waren laat ik in het midden.
Wel kan ik jullie blij maken met _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ en _ _ _ _ _ _ _ _
EDIT: Festileaks forum zet blijkbar meerdere spaties sowieso om naar 1 spatie... Kortom ze maken jullie het moeilijk. Spaties worden dus even weggelaten in bovenstaande riddles.
Ik denk dat ik bij 3 al wel een aardig idee heb, maar wil nog niet teveel weggeven zodat de rest nog kan raden.
Vandaar: klopt het dat ze nog niet eerder op BKS stonden?
En dat het tweede album bij lange na niet zo goed was als het eerste, maar dat de nieuwe CD wel erg goed belooft te worden?