Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Yves Tumor heeft 2 jaar op rij Le Guess Who aangedaan. Tijd dat die ook doorkomt naar BKS toch?
 

polnico

Playlistbediener
29 aug 2018
38
29
Foals werd toch genoemd als eventuele headliner? Staan 19 mei in Paradiso. Kaartverkoop 1 februari. Wordt nog aangekondigd. Lijkt me de kansen te verkleinen.

Nog meer informatie over hun aankomende EU-tour? :wink:
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
Foals werd toch genoemd als eventuele headliner? Staan 19 mei in Paradiso. Kaartverkoop 1 februari. Wordt nog aangekondigd. Lijkt me de kansen te verkleinen.

Nog meer informatie over hun aankomende EU-tour?
1f609.svg
Nope, helaas. Maar de tour wordt in ieder geval voor 1 februari aangekondigd dus dan is al meer bekend over gaten in het tourschema voor evt. Werchter, want ik denk dat je daar wel naar hint :wink:
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Nog eens een naam droppen die van mij gerust een podium mag afsluiten: Nils Frahm is in juni terug in Europa en heeft nog al op festivals gestaan...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
4 zoals al genoemd phosphorescent ? is een amerikaanse siso.en heeft een album in 2018. of Billie Eilish of jef rosenstock.

Phosphorescent heeft al wel een paar festivals aangekondigd in de VS (begin mei en eind juni).

https://www.phosphorescentmusic.com
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Qua headliners, heeft iemand hier the Smashing Pumpkins al genoemd? ?Vast wel.
Ze zijn in de buurt...hebben een nieuw album, touren...dusss?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Qua headliners, heeft iemand hier the Smashing Pumpkins al genoemd?
1f648.svg
Vast wel.
Ze zijn in de buurt…hebben een nieuw album, touren…dusss?

Ja hoor, ze zijn zelfs in de buurt (dagen daarvoor in Scandinavië). Maar aangezien er al een concert in de AFAS staat, georganiseerd door Mojo, lijkt dat geen optie:
https://www.mojo.nl/concerten/the-smashing-pumpkins/
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
dat zou zooo vet zijn!!!!

wat betreft de dochter van.
kan er maar 1 zijn he
de dochter van

https://www.youtube.com/watch?v=byQIPdHMpjc
 

simon1617899902

Playlistbediener
29 okt 2018
8
0
Zou Phoenix niet eens lang kunnen komen .. alhoewel geen nieuw album .. zijn op tour in mexico begin mei. Kan het mis hebben maar meest recente album niet in nederland live laten horen toch ?
 

kiwi

Playlistbediener
6 nov 2018
24
0
James Blake vind ik echt een prima artiest. Maar een beetje kort op de vorige editie als hij wer zou komen als je het mij vraagt.

Nou hup neracroft voor de dag ermee, we zijn genoeg aan het lijntje gehouden.
Hij zou ook wel een intensief weekend hebben in dat geval: woensdag in Lyon,, vrijdag in Nimes, zaterdag in Barcelona, zondag terug naar BKS. Niet onmogelijk, maar toch.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zou Phoenix niet eens lang kunnen komen .. alhoewel geen nieuw album .. zijn op tour in mexico begin mei. Kan het mis hebben maar meest recente album niet in nederland live laten horen toch ?

Ik snap ook niet waarom die toen niet langs NL kwamen. Misschien zijn die toch meer van het snel cashen in de USA en Franstalige landen?
 
1 mei 2017
289
0
simon wrote:
Zou Phoenix niet eens lang kunnen komen .. alhoewel geen nieuw album .. zijn op tour in mexico begin mei. Kan het mis hebben maar meest recente album niet in nederland live laten horen toch ?

Ik snap ook niet waarom die toen niet langs NL kwamen. Misschien zijn die toch meer van het snel cashen in de USA en Franstalige landen?

Phoenix op Pinkpop 2013 had naar verluidt een dramatische opkomst (in hetzelfde jaar dat ze headliner waren op Coachella). Denk niet dat ze het sindsdien zo op Nederland hebben.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Neracroft heb je nog wat hints of zijn er al namen geraden?

De 4 namen zijn inderdaad geraden, welke het exact waren laat ik in het midden.
Wel kan ik jullie blij maken met _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ en _ _ _ _ _ _ _ _

EDIT: Festileaks forum zet blijkbar meerdere spaties sowieso om naar 1 spatie... Kortom ze maken jullie het moeilijk. Spaties worden dus even weggelaten in bovenstaande riddles.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Hier kunnen we allemaal vrij weinig mee neracroft. Noem ze toch gewoon joh ;)

Ik een ook 4 tips geven:
1. Nederland
2. 28
3. _ _ _ _ _ _ _ _ _
4. Zat eerder in een band maar is nu solo.
 

ivoooo

Playlistbediener
6 mrt 2018
14
3
Hier kunnen we allemaal vrij weinig mee neracroft. Noem ze toch gewoon joh
1f609.svg


Ik een ook 4 tips geven:
1. Nederland
2. 28
3. _ _ _ _ _ _ _ _ _
4. Zat eerder in een band maar is nu solo.

Ik denk dat ik bij 3 al wel een aardig idee heb, maar wil nog niet teveel weggeven zodat de rest nog kan raden.
Vandaar: klopt het dat ze nog niet eerder op BKS stonden?
En dat het tweede album bij lange na niet zo goed was als het eerste, maar dat de nieuwe CD wel erg goed belooft te worden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken