Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

De 'dochter van' was al eerder vanochtend genoemd, dus Trixie is het niet. Ik ga voor Charlotte Gainsbourg. Of Ex:Re, zou ook de opmerking over het 'side project' kunnen verklaren (Daughter).

neracroft wrote:

neracroft wrote:

Dirk wrote:
Maar -eh- “Dat kan ik jammer genoeg niet zeggen.” zeggen, is niet punk.

Oh nee, de punk politie vind mij niet cool… Zal het dan voor mezelf houden in het vervolg
1f609.svg

dochter van…
Londen…
23…

1f609.svg

En nog eentje: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Dit is leuker dan Sinterklaas en Kerst bijelkaar! De hele familie puzzelt hier mee. Bedankt voor het opleuken van een saaie dinsdagmorgen. Ben benieuwd.

Nog 1tje voor 2: SOHN! London based (al woont hij nu in Spanje) en stond al eens eerder op BKS

Snotverrr...er komt ZOVEEL uit Londen...

noid wrote:
1 Neneh Cherry
2 Kate Tempest
3 ……
4…..

Al staan 1 en 2 ook op Primavera

Hulptroepen op efestivals ingezet?
1f609.svg

Nee hoezo? 1 is van Indiaantje en twee van mezelf. Kate Tempest komt uit Londen en stond al op BKS.

visdave34 wrote:

noid wrote:
1 Neneh Cherry
2 Kate Tempest
3 ……
4…..

1f609.svg

Nee hoezo? 1 is van Indiaantje en twee van mezelf. Kate Tempest komt uit Londen en stond al op BKS.
Ah, dan is het iemand anders die net de hints ook op efestivals geplaatst heeft. Die gaf aan dat zijn best guess voor 2. Kate Tempest was, vandaar dat ik aan jou dacht.
Dus, wie oh wie is de mellowmaniac? :)

noid wrote:

visdave34 wrote:

noid wrote:
1 Neneh Cherry
2 Kate Tempest
3 ……
4…..

1f609.svg

Ah, dan is het iemand anders die net de hints ook op efestivals geplaatst heeft. Die gaf aan dat zijn best guess voor 2. Kate Tempest was, vandaar dat ik aan jou dacht.
Dus, wie oh wie is de mellowmaniac?
1f642.svg

Ik niet.

visdave34 wrote:

noid wrote:

visdave34 wrote:

noid wrote:
1 Neneh Cherry
2 Kate Tempest
3 ……
4…..

1f609.svg

Dus, wie oh wie is de mellowmaniac?
1f642.svg

Ik niet.

That would be me. ;)

I have only quoted the information from the forum here and referred to it. I normally don't post here, because I can read and understand Dutch, but I can't answer in Dutch and I find it rude to write English as the only one here. ;)

That would be me.
1f609.svg

I have only quoted the information from the forum here and referred to it. I normally don’t post here, because I can read and understand Dutch, but I can’t answer in Dutch and I find it rude to write English as the only one here.
1f609.svg
Ah, we have a mellowmaniac here as well... :)

Also, don't feel as though you should not reply here, because you can't do so in Dutch... I for one would definitely not mind a bit of internationalisation in here and I suspect most will feel the same way.

I now realise I'm writing in English while you stated you understand Dutch reading... Oh well...

Valt wel mee toch? Het is niet zo dat de gelekte namen groot in het nieuws komen aangezien het niet om de headliner of grote sub gaat. BKS maakt altijd flink wat namen bekend na ESNS.

Wellicht overschat ik de impact van dit forum?.

noid wrote:
Valt wel mee toch? Het is niet zo dat de gelekte namen groot in het nieuws komen aangezien het niet om de headliner of grote sub gaat. BKS maakt altijd flink wat namen bekend na ESNS.

Wellicht overschat ik de impact van dit forum
1f609.svg
.

Denk van wel al is dat wel volledig onterecht natuurlijk.

Aahja diezelfde bron bevestigde ook nog eens dat Shame er zou staan, moesten er nog mensen daarover twijfelen.

Speculeren wie de bron is van neracroft, is misschien ook wel leuk. volgens mij deelt ie het bed met de bron. Kan niet anders.

neracroft wrote:
Aahja diezelfde bron bevestigde ook nog eens dat Shame er zou staan, moesten er nog mensen daarover twijfelen.

Speculeren wie de bron is van neracroft, is misschien ook wel leuk. volgens mij deelt ie het bed met de bron. Kan niet anders.
Het is duidelijk, we hebben nieuwe hints nodig... ;-)

Iets anders...

dEUS sluit op 27/05 zijn concertreeks in België af en staat vervolgens op 31/05 in Athene.
Zou 01/06 of 02/06 nog een mogelijkheid zijn?

Als Christine 'afsluitingswaardig' is, is dEUS dat dan ook niet??

Dirk wrote:

neracroft wrote:

Het is duidelijk, we hebben nieuwe hints nodig…
1f609.svg

Bon laatste updates dan maar:

Laatste tips

Artiest 1:
- dochter van…
- is al genoemd sinds vanochtend

Artiest 2:
- Londen…
- Heeft eerder op BKS gestaan
- is ondertussen ook al genoemd sinds vanmorgen

Artiest 3:
- 23…
- Staat op Primavera
- 23 staat voor de leeftijd
- Heeft een album uitgebracht in 2018

Artiest 4:
- _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
- Heeft momenteel nog niets in de buurt geplanned tijdens BKS bij mijn weten, is (voor mij allesinds) een nieuwe naam in het circuit.
- Heeft een album uitgebracht in 2018
- Singer/songwriter van de USA

Users who are viewing this thread