Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Man, nu begin ik te hopen op Charlotte Gainsbourg. Hopelijk niet tevergeefs. :)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Dit zijn de namen tot nu toe die komen maar nog niet door BKS bevestigd zijn:

Aldous Harding
Shame
Priests
Julien Baker
?
?
?
?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.365
Kom dan, al bijna een hele pagina vol gepraat sinds mijn tips, extra duwtje in de rug dan maar (of extra verwarring zaaien, kan ook ;) )

Samenvatting:
Artiest 1: dochter van…
Artiest 2: Londen…
Artiest 3: 23…
Artiest 4: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Nieuwe Tips:
Artiest 1: is sinds vanmorgen al genoemd op het forum hier (en overigens de enige artiest die al genoemd is geweest van de 4)
Artiest 2: Heeft eerder al op BKS gestaan (en is overigens de enige van de 4 die er al eerder gestaan heeft)
Artiest 3: staat op Primavera
Artiest 4: Heeft momenteel nog niets in de buurt geplanned tijdens BKS bij mijn weten, is (voor mij allesinds) een nieuwe naam in het circuit.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
1 Neneh Cherry
2 Kate Tempest
3 ......
4.....

Al staan 1 en 2 ook op Primavera
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Voor de BKS medewerkers die hier meelezen. Maak gewoon die namen bekend, anders is neracroft straks jullie voor!
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Men I trust heeft net op hun Instagram aangegeven dat ze in Europa zijn in Mei en in Juni.... 99% zeker dat ze op BKS staan. Bericht is inmiddels door hen zelf weer verwijderd.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Men I trust heeft net op hun Instagram aangegeven dat ze in Europa zijn in Mei en in Juni…. 99% zeker dat ze op BKS staan. Bericht is inmiddels door hen zelf weer verwijderd.

Nou zo betrouwbaar zijn ze dus niet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.365
Voor de BKS medewerkers die hier meelezen. Maak gewoon die namen bekend, anders is neracroft straks jullie voor!

Hoop/verwacht wel dat hun volgende worp meer is dan wat ik weet.
Hé meelezende BKS medewerkers: ik wil gerust mijn mond houden in ruil voor headliner 3 :D
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.365
Men I trust heeft net op hun Instagram aangegeven dat ze in Europa zijn in Mei en in Juni…. 99% zeker dat ze op BKS staan. Bericht is inmiddels door hen zelf weer verwijderd.

Staan een week voor BKS in Antwerpen (was al langer bekend) verwacht ze dus ook wel.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
De Londen tip: Bloc Party of James Blake wellicht? Die laatste lijkt me ergens logisch met een nieuw album op zak, maar heeft er in 2017 nog gestaan..
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Robyn staat op Primavera en bracht ruim 23 jaar geleden haar debuutalbun uit. Desondanks denk ik niet dat dat de act is waar de tipgever op doelt (want die zou waarschijnlijk wel op het hoofdpodium staan, als de muziek van Robyn uberhaupt op Best Kept Secret past?)
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
466
James Blake en Bloc Party zouden allebei mainstage staan toch? James Blake zou zelfs wel door kunnen voor kleinere headliner lijkt me.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Robyn staat op Primavera en bracht ruim 23 jaar geleden haar debuutalbun uit. Desondanks denk ik niet dat dat de act is waar de tipgever op doelt (want die zou waarschijnlijk wel op het hoofdpodium staan, als de muziek van Robyn uberhaupt op Best Kept Secret past?)
Staat ook op DTRH
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
De wegen van BKS zijn wederom ondoorgrondelijk. Straks hebben ze 8 gelekte namen. Er moet toch wel een zwaar wegende reden zijn om maar niet met namen te komen. Het lijkt me stug dat ze wachten op klein grut van ESNS.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Valt wel mee toch? Het is niet zo dat de gelekte namen groot in het nieuws komen aangezien het niet om de headliner of grote sub gaat. BKS maakt altijd flink wat namen bekend na ESNS.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.483
726
En de meerderheid van die namen zijn enkel hier gelekt, dankzij inside info.

Het "grote publiek" is enkel op de hoogte van pakweg de zelfbevestiging van Priests. En daarvoor gaan ze geen hele aankondiging vervroegen...
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
De wegen van BKS zijn wederom ondoorgrondelijk. Straks hebben ze 8 gelekte namen. Er moet toch wel een zwaar wegende reden zijn om maar niet met namen te komen. Het lijkt me stug dat ze wachten op klein grut van ESNS.

In interviews hebben ze het tegendeel bewezen, er wordt zeker nog geboekt naar aanleiding van performances op ESNS. En daarna gepubliceerd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken