Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
156
100
gokje;
dochter van…BUZZY LEE??
Londen…LONDON GRAMMAR??
23…BLONDE REDHEAD??
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.538
2.044
Ik dacht even aan Charlotte Gainsbourg. Dochter van, in Londen geboren. Alleen de 23 kan ik niet thuisbrengen ;-)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.365
Het gaat weldegelijk over 3 verschillende artiesten (niet te makkelijk maken natuurlijk).
Als je de _ _ _ _ _.... tip erbij telt zijn het er 4. Moesten jullie later vandaag er nog ver van af zitten geef ik nog wel even een tip.

Best wel leuk zo Greg spelen :D
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.538
2.044
Nou ja dan zeg ik Charlotte Gainsbourg en London Grammar.

Over die andere twee moet verder nagedacht worden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
'Dochter van' zou ook nog Ex:Re kunnen zijn.
London Grammar lijkt me ook iets te voor de hand liggend. Daar zou hij wel een andere hint voor verzonnen hebben. shame komt uit Londen...
En 23... die vergt inderdaad wat research.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Nenah Cherry heeft blijkbaar ook een bekende vader (Don Cherry) en past ook wel in het BKS lijstje. Maar Charlotte zou tof zijn. Of we moeten Miley Cyrus krijgen ;).

Die anderen hints kan echt van alles zijn.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Het gaat weldegelijk over 3 verschillende artiesten (niet te makkelijk maken natuurlijk).
Als je de _ _ _ _ _…. tip erbij telt zijn het er 4. Moesten jullie later vandaag er nog ver van af zitten geef ik nog wel even een tip.

Best wel leuk zo Greg spelen
1f600.svg

Leuk Neracroft! Mooi tijdverdrijf totdat de bevestigingen komen van BKS zelf. Zijn het namen waar je zelf blij van wordt?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Met London Grammar lijkt Londen me iets te opzichtig. Ik denk eerder aan Suede. About 23, wellicht een band die 23 jaar bestaat of zolang geleden haar succesvolste album uitbracht?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.365
neracroft wrote:
Het gaat weldegelijk over 3 verschillende artiesten (niet te makkelijk maken natuurlijk).
Als je de _ _ _ _ _…. tip erbij telt zijn het er 4. Moesten jullie later vandaag er nog ver van af zitten geef ik nog wel even een tip.

Best wel leuk zo Greg spelen
1f600.svg


Leuk Neracroft! Mooi tijdverdrijf totdat de bevestigingen komen van BKS zelf. Zijn het namen waar je zelf blij van wordt?

1 van de 4 ben ik wel blij mee. De andere 3 heb ik niet super veel mee. Zijn allemaal wel oké, maar kans is groot dat ik ze zou overslaan op een gemiddelde BKS dag.

Die anderen hints kan echt van alles zijn.

No worries, ben al wat andere tips aan het bedenken om jullie straks misschien nog even te helpen.

Aahja diezelfde bron bevestigde ook nog eens dat Shame er zou staan, moesten er nog mensen daarover twijfelen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
van de 4 ben ik wel blij mee. De andere 3 heb ik niet super veel mee. Zijn allemaal wel oké, maar kans is groot dat ik ze zou overslaan op een gemiddelde BKS dag.

Dat is dan weer jammer....
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.365
neracroft wrote:
van de 4 ben ik wel blij mee. De andere 3 heb ik niet super veel mee. Zijn allemaal wel oké, maar kans is groot dat ik ze zou overslaan op een gemiddelde BKS dag.

Dat is dan weer jammer….

1 van die 3 waar ik niets mee heb ken ik wel niet echt goed. Een side project van deze artiest vind ik dan wel weer goed...


Zit er een headlinertje bij?

Nee, denk zelf dat geen van hen op de Main Stage zal gezet worden.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Dit zijn de namen tot nu toe die komen maar nog niet door BKS bevestigd zijn:

Aldous Harding
Shame
Priests
?
?
?
?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken