Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Misschien moet ik het zo zeggen dat ik niet super geïnteresseerd ben in The Strokes als headliner. :p Wel mooie grote naam aan de bovenkant natuurlijk, maar vrees dat dat voor BKS te veel ten koste zou gaan van de undercard. Maar wellicht dat dit ook geldt voor als The Cure zou zijn geboekt. Nu neem ik misschien ook net iets te hard aan dat een dubbel met de VS in hetzelfde weekend er niet in zit, maar kansen slinken, ja.

Hoop zelf toch nog erg op Soccer Mommy, die namen die je zelf noemt natuurlijk (al staat RBCF ook al op DTRH), verder Jorja Smith, Blood Orange, Mitski, Kacey Musgraves, Denzel Curry, Noname. Namen die ik in de kantlijn had als Parcels, Charli XCX, King Princess, Sunflower Bean, Miles Kane. (Hangt ook beetje van af of BKS zo langzamerhand ook beetje anders begint te boeken zoals bij Primavera ook al zichtbaar is.)
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Nu vermoedelijk dan twee lange weken gaan wachten tot Eurosonic Noorderslag eindelijk eens voorbij is...

Maar ze mogen me verrassen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
De spoeling wordt idd steeds dunner maar ik denk dat we voor namen ons vooral moeten richten op de Primavera en APE namen. Daar zit nog genoeg moois tussen om een mooie line-Up te maken.

The Strokes en Florence zijn voor mij persooonlijk geen gemis. The Strokes had ik best willen zien maar had je die niet al moeten zien begin 2000?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
De spoeling wordt idd steeds dunner maar ik denk dat we voor namen ons vooral moeten richten op de Primavera en APE namen. Daar zit nog genoeg moois tussen om een mooie line-Up te maken.

The Strokes en Florence zijn voor mij persooonlijk geen gemis. The Strokes had ik best willen zien maar had je die niet al moeten zien begin 2000?

Eens; voor de sub en de undercard zijn er voldoende mooie namen op tour. Verder hebben Northside en APE hun headliners ook nog niet rond, dus er kan nog wel het nodige bijkomen. Er zijn ook nog wat namen als Lana del Rey en The good the bad & the queen die touren, maar nog niet veel data bekend hebben gemaakt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
De spoeling wordt idd steeds dunner maar ik denk dat we voor namen ons vooral moeten richten op de Primavera en APE namen. Daar zit nog genoeg moois tussen om een mooie line-Up te maken.

The Strokes en Florence zijn voor mij persooonlijk geen gemis. The Strokes had ik best willen zien maar had je die niet al moeten zien begin 2000?
Klopt, maar dat heb ik dus niet gedaan en wil daarom nog steeds een keer The Strokes zien :).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Misschien moet ik het zo zeggen dat ik niet super geïnteresseerd ben in The Strokes als headliner.
1f61b.svg
Wel mooie grote naam aan de bovenkant natuurlijk, maar vrees dat dat voor BKS te veel ten koste zou gaan van de undercard. Maar wellicht dat dit ook geldt voor als The Cure zou zijn geboekt. Nu neem ik misschien ook net iets te hard aan dat een dubbel met de VS in hetzelfde weekend er niet in zit, maar kansen slinken, ja.

Hoop zelf toch nog erg op Soccer Mommy, die namen die je zelf noemt natuurlijk (al staat RBCF ook al op DTRH), verder Jorja Smith, Blood Orange, Mitski, Kacey Musgraves, Denzel Curry, Noname. Namen die ik in de kantlijn had als Parcels, Charli XCX, King Princess, Sunflower Bean, Miles Kane. (Hangt ook beetje van af of BKS zo langzamerhand ook beetje anders begint te boeken zoals bij Primavera ook al zichtbaar is.)
Fair enough! Zitten inderdaad wel een aantal leuke namen tussen. Heb zelf niet zoveel met Blood Orange, Mitski en Denzel en Miles Kane heb ik al een paar keer gezien. Was even vergeten dat RBCF ook op DTRH staan, dus die ga ik inderdaad sowieso zien! Beetje begraven onder die hoop van andere mooie namen die ze al gedropt hebben.

Begin wel steeds meer benieuwd te worden waar BKS mee gaat komen...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
noid wrote:
De spoeling wordt idd steeds dunner maar ik denk dat we voor namen ons vooral moeten richten op de Primavera en APE namen. Daar zit nog genoeg moois tussen om een mooie line-Up te maken.

The Strokes en Florence zijn voor mij persooonlijk geen gemis. The Strokes had ik best willen zien maar had je die niet al moeten zien begin 2000?

Klopt, maar dat heb ik dus niet gedaan en wil daarom nog steeds een keer The Strokes zien :).
Dit. Staan inmiddels zo ongeveer op 1 op mijn bucket list met (nog actieve) acts die ik nog niet gezien heb. Hoopte daar dus komend jaar eigenlijk verandering in te brengen. Benieuwd of ze dan misschien ergens anders in de buurt staan...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Indiaantje89 wrote:

noid wrote:
De spoeling wordt idd steeds dunner maar ik denk dat we voor namen ons vooral moeten richten op de Primavera en APE namen. Daar zit nog genoeg moois tussen om een mooie line-Up te maken.

The Strokes en Florence zijn voor mij persooonlijk geen gemis. The Strokes had ik best willen zien maar had je die niet al moeten zien begin 2000?


Klopt, maar dat heb ik dus niet gedaan en wil daarom nog steeds een keer The Strokes zien :).

Dit. Staan inmiddels zo ongeveer op 1 op mijn bucket list met (nog actieve) acts die ik nog niet gezien heb. Hoopte daar dus komend jaar eigenlijk verandering in te brengen. Benieuwd of ze dan misschien ergens anders in de buurt staan…

Ik heb ze toen ook niet gezien hoor maar vraag me af of je ze dan nu moet willen zien aangezien het 15 jaar later is en ze de afgelopen 10 jaar stil hebben gestaan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Dat is een valide vraag ja. Neemt niet weg dat ik het antwoord graag uit eerste hand zou willen vernemen... ?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
Ik vind hun show van een paar jaar terug op Primavera toch nog altijd heel lekker om te bekijken/beluisteren hoor. Was daar heel graag bij geweest!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=fX_YC9j4Y_c[/video]
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Denk dat die oude hits nog gewoon werken bij het publiek, ongeacht hoe slecht het mogelijk ook is. Maar goed ze komen toch niet...
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Nu vermoedelijk dan twee lange weken gaan wachten tot Eurosonic Noorderslag eindelijk eens voorbij is…

Maar ze mogen me verrassen.

Hoeveel namen komen er eigenlijk elk jaar over van ESNS? Niet meer dan een handvol, dus daar hoeven ze niet op te wachten lijkt me. Maar goed, wellicht kiezen ze toch voor de 2015 strategie: in één keer meer dan de helft van de line-up droppen, ergens begin februari.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Meh, ik baal vooral ervan dat Denzel Curry dus niet gaat komen. Ben benieuwd wat ze qua hiphop weten te programmeren. Zal wel Danny Brown en Pusha T worden als grotere namen I guess.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
bornlivedie wrote:
Nu vermoedelijk dan twee lange weken gaan wachten tot Eurosonic Noorderslag eindelijk eens voorbij is…

Maar ze mogen me verrassen.

Hoeveel namen komen er eigenlijk elk jaar over van ESNS? Niet meer dan een handvol, dus daar hoeven ze niet op te wachten lijkt me. Maar goed, wellicht kiezen ze toch voor de 2015 strategie: in één keer meer dan de helft van de line-up droppen, ergens begin februari.

Gaat me niet eens zo om de crossover, maar volgens mij doen ze een pakket namen dan altijd pas daarna, misschien zelfs wel alle festivals in Nederland. Dit is ook meer de week van de Amerikaanse festivals (en mogelijk ook de Spaanse, gaan ticketprijzen omhoog, mogelijke nieuwe naam/namen?) traditioneel. Denk dat in Nederland verder niemand in de publiciteit van Noorderslag gaat zitten, ofwel niet verstandig, ofwel onaardig om aandacht op te eisen. Misschien deze week nog als er een grote naam besluit van aan te kondigen?

Ondertussen zoek ik nog (of wij allemaal?) alternatieven voor Christine & The Queens in het zondag headlineslot. Als vereiste is een frisse naam (na Kraftwerk geen New Order etc.), dan zou Tame Impala nog steeds zeer logisch zijn, maar vrees er voor. Niet The Strokes, The Black Keys dan maar? Vooralsnog ook meer hoop dan echte geruchten.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik maak me toch sterk dat ze Tame Impala al lang hadden aangekondigd? Want dat zou dan de headliner zijn waarvoor het festival verzet is, en dus vastgelegd. Waarom zou je die achter de hand houden terwijl concurrent DTRH al zijn grootste troeven heeft geopenbaard en kaartjes aan het verkopen is terwijl ze met TI wellicht naar BKS zouden gaan? Nee TI , daar geloof ik echt niet meer in. Ik hoop eigenlijk gewoon dat ze Interpol laten headlinen met een show van twee uur. Mag Christine daarvoor :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Ik maak me toch sterk dat ze Tame Impala al lang hadden aangekondigd? Want dat zou dan de headliner zijn waarvoor het festival verzet is, en dus vastgelegd. Waarom zou je die achter de hand houden terwijl concurrent DTRH al zijn grootste troeven heeft geopenbaard en kaartjes aan het verkopen is terwijl ze met TI wellicht naar BKS zouden gaan? Nee TI , daar geloof ik echt niet meer in. Ik hoop eigenlijk gewoon dat ze Interpol laten headlinen met een show van twee uur. Mag Christine daarvoor
1f642.svg
Dat geld eigenlijk voor alle lopende geruchten...

Zou me toch niet verbazen dat we toch iets over het hoofd hebben gezien of gewoon nog niet weten. Genoeg festivals die nog ook wat bekend moeten maken.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
Zou me toch niet verbazen dat we toch iets over het hoofd hebben gezien of gewoon nog niet weten. Genoeg festivals die nog ook wat bekend moeten maken.

Wat past er nog op BKS?:
- Blur (lijkt onwaarschijnlijk wegens The Good, The Bad & The Queen en denk niet dat die laatstgenoemde zouden headlinen op BKS?)
- Sigur Ros
- Björk
- Tool (bovenop hun zaal show...? BKS wou ze wel heel graag strikken zeiden ze vorig jaar nog)
- Muse (al zie ik dit niet gebeuren, maar dacht dat die al ruled out waren voor een of andere reden?)

En onder de noemer heel onwaarschijnlijke reunies :
- Oasis (geen idee wat er al op de broertjes hun planning staat)
- Sonic youth
- REM
- White Stripes (maar lijkt me onwaarschijnlijk want: The Raconteurs zullen waarschijnlijk wat doen)

Of minder indrukwekkend:
- Christine & The Queens
- Lorde
- Chemical Brothers
- Elbow
- New Order
- Anderson .Paak (wat zijn die zijn plannen volgende zomer eigenlijk?)
- Kendrick Lamar
- The XX
- Lana Del Rey
- Flaming Lips
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Indiaantje89 wrote:
Zou me toch niet verbazen dat we toch iets over het hoofd hebben gezien of gewoon nog niet weten. Genoeg festivals die nog ook wat bekend moeten maken.

Wat past er nog op BKS?:

Aardig complete lijst!
Ik zie op efestivals nog namen als the Black Keys en Raconteurs langskomen. Ook een Janelle Monae zou je nog toe kunnen voegen.
REM lijkt me zo mogelijk nog onhaalbaarder dan the Police op Pinkpop!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Indiaantje89 wrote:
Zou me toch niet verbazen dat we toch iets over het hoofd hebben gezien of gewoon nog niet weten. Genoeg festivals die nog ook wat bekend moeten maken.

Wat past er nog op BKS?:

Of minder indrukwekkend:
– Christine & The Queens
– Lorde
– Chemical Brothers
– Elbow
– New Order
– Anderson .Paak (wat zijn die zijn plannen volgende zomer eigenlijk?)
– Kendrick Lamar
– The XX
– Lana Del Rey
– Flaming Lips

Kendrick Lamar & The xx, maar ook in mindere mate Lana Del Rey & Lorde zijn echt wel goede headliners hoor, zeker niet 'minder indrukwekkend' dan een Kraftwerk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Kendrick als headliner zou ik net ongelofelijk indrukwekkend vinden! En ook New Order zou me erg blij maken. :)

Muse is zo'n beetje het tegenoverstelde dan waar BKS voor staat denk ik. Kan je er net zo goed Rammstein, Foo Fighters of de Prodigy plaatsen.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken