Misschien moet ik het zo zeggen dat ik niet super geïnteresseerd ben in The Strokes als headliner. Wel mooie grote naam aan de bovenkant natuurlijk, maar vrees dat dat voor BKS te veel ten koste zou gaan van de undercard. Maar wellicht dat dit ook geldt voor als The Cure zou zijn geboekt. Nu neem ik misschien ook net iets te hard aan dat een dubbel met de VS in hetzelfde weekend er niet in zit, maar kansen slinken, ja.
Hoop zelf toch nog erg op Soccer Mommy, die namen die je zelf noemt natuurlijk (al staat RBCF ook al op DTRH), verder Jorja Smith, Blood Orange, Mitski, Kacey Musgraves, Denzel Curry, Noname. Namen die ik in de kantlijn had als Parcels, Charli XCX, King Princess, Sunflower Bean, Miles Kane. (Hangt ook beetje van af of BKS zo langzamerhand ook beetje anders begint te boeken zoals bij Primavera ook al zichtbaar is.)
Hoop zelf toch nog erg op Soccer Mommy, die namen die je zelf noemt natuurlijk (al staat RBCF ook al op DTRH), verder Jorja Smith, Blood Orange, Mitski, Kacey Musgraves, Denzel Curry, Noname. Namen die ik in de kantlijn had als Parcels, Charli XCX, King Princess, Sunflower Bean, Miles Kane. (Hangt ook beetje van af of BKS zo langzamerhand ook beetje anders begint te boeken zoals bij Primavera ook al zichtbaar is.)